Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמשה קדמית מקורית vs חלופית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

ברשותי רכב חדש, בן 4 חודשים.

 

סיפור קצר, קיבלתי אבן, צריך להחליף את שמשה קדמית.

 

דרך ביטוח שמשות בטח יתקינו לא מקורית. שווה להוסיף ההפרש ולהזמין את מקורית?

האם ארגיש משהו? במכירה זה מתגלה?

 

קראתי בפורום כל מיני סיפורים על אטימת מים שלא עשו, קרקושים בנסיעה אחרי החלפת שמשה...איך מונעים את זה??

 

תודה!!!

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פורסם
אני יודע שביטוח מקיף חייב להשתמש בחלפים מקוריים על רכב שגילו עד שנתיים.

 

שווה לבדוק האם המצב דומה גם בביטוח שמשות.

מקיף בסיסי לא מכסה שמשות. ביטוח שמשות הינו סעיף הרחבה בביטוח מקיף...

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פורסם (נערך)

לא קשור להרגשה. קשור לאיכות. שמשות מקוריות מכילות הרבה פעמים מסנן קרינה/חום כלשהוא. תחליפיות לא. למרות זאת ,ניתן להדביק מדבקה שקופה מסננת בחנויות מתמחות בתוספת מחיר. יש ויכוח כמובן למי הציפוי היעיל ביותר אבל זה שרשור אחר.

בנוסף שמשה מקומית לעיתים קרובות מכילה פגם אופטי פה ושם. משהו שהיצרן היה פוסל מיד אבל יעבור בשלום פה.

נסעתי עם שני סוגי השמשות. ההבדל מורגש.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לא קשור להרגשה. קשור לאיכות. שמשות מקוריות מכילות הרבה פעמים מסנן קרינה/חום כלשהוא. תחליפיות לא. למרות זאת ,ניתן להדביק מדבקה שקופה מסננת בחנויות מתמחות בתוספת מחיר. יש ויכוח כמובן למי הציפוי היעיל ביותר אבל זה שרשור אחר.

בנוסף שמשה מקומית לעיתים קרובות מכילה פגם אופטי פה ושם. משהו שהיצרן היה פוסל מיד אבל יעבור בשלום פה.

נסעתי עם שני סוגי השמשות. ההבדל מורגש.

 

מסכים לכל מילה, אבל 98% מהאנשים לעולם לא ישימו לב להבדל.

פורסם

ההבדל בקיץ מורגש . זה עוד 5 מעלות לפחות ברכב חונה . לוקח למזגן זמן להתגבר עליהן הטלפון היה מתחמם בזרוע עד כדי סגירה.

פורסם

ההפרש הוא 4000 שח לפני מעמ.

 

מנהל עבודה אומר אין הבדל. לא מאמין לו, כי אז למה מקורי יקר ב 4000...

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פורסם

עקרונית יש הגיון רב במה שאתה אומר, שלא יכול להיות פער כ-זה גדול במחיר בלי פערי איכות.

אבל, כדי לגלות אם הפער הוא פשוט בתמחור מופרך של היבואן (קורה!), תבדוק מה הפערים בחו"ל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

הפער אצל היבואן. השמשה המקורית שאני הזמנתי מלובינסקי: ₪4400 . בצרפת אותה שמשה: 450€. עוד דוגמה : צמיג אחד חתך ספורטיבי של מישליין פרמאסי III רק ב ₪2000 . בסוף נתנו איזה %10 הנחה אז יצא ₪1750. זה מחיר של 4 צמיגים נורמליים .

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

אם הרכב חדש והולך לשמש אותך תקופה ארוכה , אני הייתי הולך רק על מקורי.

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם
לא קשור להרגשה. קשור לאיכות. שמשות מקוריות מכילות הרבה פעמים מסנן קרינה/חום כלשהוא. תחליפיות לא. למרות זאת ,ניתן להדביק מדבקה שקופה מסננת בחנויות מתמחות בתוספת מחיר. יש ויכוח כמובן למי הציפוי היעיל ביותר אבל זה שרשור אחר.

בנוסף שמשה מקומית לעיתים קרובות מכילה פגם אופטי פה ושם. משהו שהיצרן היה פוסל מיד אבל יעבור בשלום פה.

נסעתי עם שני סוגי השמשות. ההבדל מורגש.

לכן חשוב לבדוק בדיוק מה רשום בחוזה של חברת הביטוח.

 

גם לרכב של הורי נסדקה שמשה בגלל אבן, התקשרו לביטוח וזה החליף להם לשמשה לא מקורית.( לא רק שלא מקורית אלא גם לא מתאימה במידותיה).

מבדיקה בחוזה עלה כי חברת הביטוח אכן לא הייתה מחוייבת להתקין שמשה מקורית, אבל כן באותה האיכות! משמע עם כל ההגנות של המקורית.

אחרי קצת רעש הוחלפה השמשה לחלופית איכותית. ההבדל הורגש מיידית.

פורסם
ללא רק שלא מקורית אלא גם לא מתאימה במידותיה.

יש דבר כזה? :shock:

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

שאלה למשפטני הפורום.

איך/מתי נולדה ההחרגה של השמשות מתכולת הביטוח המקיף הבסיסי?

 

האם אכן קיימת בחוק החרגה של שמשות מחובת תיקון רכב בן פחות משנתיים בחלפים מקוריים בלבד??

 

האם יש החרגות ״מעניינות״ נוספות??

×
×
  • תוכן חדש...