Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרים חלונות במזדה 3 2006


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

צריך עזרה בהתקנת מרים חלונות במזדה 3 2006- אני יודע שישנו חוט פיקוד שיוצא ממערכת הנעילה המרכזית ברכב שהוא בעצם הטריגר והוא אמור להפעיל את המרים חלונות. הנעילה מרכזית ממוקמת אצלי מתחת לתא כפפות כך שמשכתי חוט אחד לצד השני של הרכב בואכה הדלת של הנהג.

אם אני מבין נכון אני אמור להתקין את המרים חלונות בתוך דלת הנהג. נכון? ואם כן איך אני אמור להעביר חוטים לתוך הדלת של הנהג? ישנו פלג ביציאה מהרכב עם צמת חוטים שלא מאפשרת להחדיר לשם חוטים...

בעצם אני אמור להעביר לתוך דלת הנהג (בהנחה שמרים החלונות יושב בתוך הדלת) פלוס ומינוס וטריגר. אייך עושים את זה ? מאיפה אני מעביר חוטים לתוך הדלת ואיך מעבירים לתוך הדלת?

 

 

נ.ב שיש לי ברכב אפשרות להתקין מרים חלונות שקע תקע כזה אני לא יודע האם זה אמור לעבוד אם אתקין לו מרים חלונות מסוג זה. יודעים על זה משהו?

פורסם

בקרוז אכן יש פלג לobd ii שמפעיל הרמת חלונות.

זאת משום שכמו במאזדה הרמת החלונות שם מתבצעת דרך הbcm.

התקנת מרים סטנדרטי במאזדה לא מומלצת ועלולה לגרום נזק.

 

אני ממליץ לך לעיין בטופיקים מפורומי מאזדה בחו"ל.

יש מרים שניתן להתקין במאזדה, הוא לא סטנדרטי.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...