שלום לכולם!
צריך עזרה בהתקנת מרים חלונות במזדה 3 2006- אני יודע שישנו חוט פיקוד שיוצא ממערכת הנעילה המרכזית ברכב שהוא בעצם הטריגר והוא אמור להפעיל את המרים חלונות. הנעילה מרכזית ממוקמת אצלי מתחת לתא כפפות כך שמשכתי חוט אחד לצד השני של הרכב בואכה הדלת של הנהג.
אם אני מבין נכון אני אמור להתקין את המרים חלונות בתוך דלת הנהג. נכון? ואם כן איך אני אמור להעביר חוטים לתוך הדלת של הנהג? ישנו פלג ביציאה מהרכב עם צמת חוטים שלא מאפשרת להחדיר לשם חוטים...
בעצם אני אמור להעביר לתוך דלת הנהג (בהנחה שמרים החלונות יושב בתוך הדלת) פלוס ומינוס וטריגר. אייך עושים את זה ? מאיפה אני מעביר חוטים לתוך הדלת ואיך מעבירים לתוך הדלת?
נ.ב שיש לי ברכב אפשרות להתקין מרים חלונות שקע תקע כזה אני לא יודע האם זה אמור לעבוד אם אתקין לו מרים חלונות מסוג זה. יודעים על זה משהו?