Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה Entry שלי לתחרות שליח הפורום השנוא בחו"ל, ככה כדי לבנות קצת קרדיט:-P

 

לפני שעברתי לשוודיה, הבטחתי לעצמי לא לקנות רכב. האבולוציה של המחשבה הזאת הלכה בערך ככה:

*לפני הטיסה*

- אל תקנה רכב, אל תקנה רכב, אל תקנה רכב.

- נו, לפחות לא בשנה הראשונה.

*בהגעה*

- אז אולי תקנה רכב זול יחסית?

- אל תקנה, אל תקנה.

- טוב, אבל מתחת ל 15k אירו, ושיהיה 4 דלתות.

- אבל בא לי רודסטר.

- בסדר בסדר. כל רכב עד 15k אירו ואל תקנה הגה ימני... רק אל תקנה הגה ימני!

 

 

מה שמביא אותי למציאה הבאה- פשוט לא להאמין.

 

במרחק עשרים דקות נסיעה, מצאתי במחסן ניסאן סקייליין R32 GT-R משנת 1991, שעמדה שם משנת 2007:-o

הרכב נקי מחלודה, תאונות ופשוט חתיך אמיתי. תא המנוע מפורק חלקית, יש את כלל החלקים במחסן והמחיר משקף את זה.

 

IMG-20160403-WA0024.jpgIMG-20160403-WA0032.jpgIMG-20160403-WA0030.jpg

IMG-20160403-WA0026.jpgIMG-20160403-WA0025.jpg

 

 

 

המחיר המבוקש עבור הרכב עם כלל החלקים הינו 30,000 שקלים. ואוו, פצצה לפנים. מה עושים?

חישוב כללי של העבודה שאני כבר מבין שנחוצה בוודאות, עם עתודה לבלת"מים (ובטוח יהיו), והרכב כבר לא כל כך משתלם.

 

המוח אומר לא, אבל הלב עדיין לא מצליח לעכל שאני מוותר על הרכב.

אם הייתם אומרים לי לפני כמה שנים שאמצא אקזמפלר כזה עשרים דקות מהבית בעבור 30 אש"ח ואוותר עליו, הייתי אומר לכם שהשתגעתם.

אז אני נשאר לדבר עם הבעלים למשך שעה, ככה כדי לתת לעצמי זמן להבין מה אני עושה, ואיך אני אומר לו שהישראלי המשוגע הזה שמסתכל על הרכב עם ברק בעיניים אומר לו לא תו"כ שדמעה זולגת לה על הלחי...

 

אז עמדנו שם ודיברנו.

דיברנו על רכבים מהתקופה.

דיברנו על איך שטויוטה הציגו את הסופרה האגדתית ואיך ניסאן העתיקו מהם.

דיברנו על איך שטויוטה המשיכו עם הדרך שהסופרה סללה שיצרו הLFA, איך ניסאן העתיקו עם הGT-R החדשה ואיך פרארי ניסו עם הFF.

ואז זה הכה בי...

 

"Dude, no Supra no Buy!"

הסתובבתי וברחתי, לפני שאתחרט.

 

אז אמנם את הרכב הזה לא קניתי, אבל הוא בהחלט היה טוויסט מעניין לאבולוצית המחשבה שלי, שעכשיו אומרת "אולי הגה ימני זה לא כזה נורא."

המשך יבוא:wink:

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

ואנחנו חשבנו, ששבדיה זה רק וולבו וסאאב וקצת גרמניות...

יש חבר פורום לא רחוק פיזית בכלל ממך, שדואג לתבלן את השרשורים שלו גם במכוניות שרירים וגם בשבדיות (לטביות).

המשך כך - ובאמת תהייה נציג הפורום הכי שנוא בחו"ל :wink:

(אז למה לא בעצם ? מה הניסאן הזו יודעת /לא יודעת לבצע מול הסופרה ?)

alfa 156 2.5.

פורסם

אז באיזה צבע אתה קונה את הסופרה שלך?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אין בסקייליין GTR שום דבר רע, להיפך- זה אחד הרכבים שאני יותר רוצה.

אישית אם כבר הייתי רוכש את דגם הR33 שהגיע עם בלמי ברמבו, ואם אפשר גם את דגם הV-Spec עם מערכת ההנעה כפולה וLSDים מתקדמים לתקופתה (יכולת לשלוח כח קדימה/אחורה, ימינה/שמאלה, כמו ברכבים קיצוניים מודרנים).

למען האמת, ב15K אירו בהחלט ניתן למצוא אקזמפלר שמור, אבל אני עוד לא ב mind set של להוציא 15K אירו על RHD.

 

הסופרה הייתה בדיחה, רמיזה לאיזה שרשור עם ויכוח שטותי שעורר סערה לפני כמה חודשים.

 

אז אולי לא ארכוש GTR V-Spec, אבל כן נפתח לי קו מחשבה חדש לרכבי RHD "זולים" יותר. עדכון בקרוב:evil:

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

טוב שלא קנית. רכב כזה קונים כאשר כבר יש לך אחד עיקרי +סמן וכסף לשחק עם הצעצוע

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

כאלו יש גם ב lhd, חוץ מזה כבר מיציתי הנעות קדמיות.

 

לבנתיים אני רק אני את זה כאן[emoji48]

 

 

uploadfromtaptalk1460106093076.jpeg

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

עד כמה שאני יודע יש NSX בהגה שמאלי, אולי לא type r.

 

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

×
×
  • תוכן חדש...