Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3745 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לאחרונה התחדשתי בסיטרואן C4 2011, וכמובן שקיים רצון עז להתקין בה את המערכת הנהדרת שלי שהולכת כבר שנים איתי.

 

הבעיה היא שלצרפתים ככל הנראה יש תוכניות אחרות, ברכב אין מקום קונבנציונאלי להתקין רדיו סינגל דין. הרדיו המקורי נמצא בקונסולה יחד עם פקדי המזגן והנעילה המרכזית. אין מתאם פלסטיקה - תאמינו לי שחיפשתי (מי שמוצא בכל זאת יקבל 50% מהעלות :lol: ).

 

אותי הצרפתים לא ישברו, ולכן בהחלטה אמוציונאלית השתתפתי במכרז באיביי ו"זכיתי" (במחיר מצחיק) בלוח פיקוד מקורי של הרדיו והמזגן.

הרעיון היה לחתוך את החלק של הלחצנים של הרדיו ולעשות השלמות מפיבר (ג'וניור תתכונן) לצורך יצירת מסגרת להתקנת רדיו אפטרמרקט.

 

אתמול לוח הפיקוד הגיע והיום יצא לי לפתוח אותו ולנסות לקבל מושג מה מצפה לי, מסתבר שהעסק כנראה לא כל כך פשוט, מאחורי המעטפת פלסטיק קיים מעגל מודפס גדול שמשותף גם למזגן גם לכפתור נעילה מרכזית וגם לרדיו.

 

כאן אתם נכנסים לתמונה:

1. האם אפשר בכלל לחתוך את החלק של המעגל מודפס שאחראי על הרדיו ?(לא בא לי להשאר בלי מזגן).

2. איפה בדיוק צריך לחתוך?

 

מצורפות תמונות להתרשמותכם.

סיטרואן 1.jpg

סיטרואן 2.jpg

סיטרואן 3.jpg

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני זוכר שיש בתחתית של כל הסיפור הזה שני קונקטורים. אם אחד למזגן ואחד לרדיו, אין בעיה. צריך לבדוק.

לדעתי לא צריכה להיות בעיה לקצץ מהחלק של הרדיו. אבל יהיה צורך להחזיק את העניין הזה ביד כדי להחליט טוב יותר.

קח בחשבון שיש לך גם את המסך המרכזי שלא יציג חלק מהמידע יותר.

 

אני אשמח להכנס איתך לפרוייקט אם יש לך מה לחפש בבאר שבע.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

אכן יש שני קונקטורים למטה, ההשערה הראשונית היא שאחד למזגן ואחד לרדיו. נשאלת השאלה איזה קונקטור אחראי לכפתור נעילה מרכזית והאיתות חירום. יש איזושהי דרך להשיג סכמה\שרטוט של היחידה הזאת?

 

אין לי בעיה שחלק מהמידע לא יוצג במסך המרכזי, אני מוכן ללכת רחוק מאוד בכדי שתהיה לי מערכת נורמילת ברכב.

 

הייתי שמח להתייעץ איתך מקרוב, אבל לצערי אני מתגורר בצפון הארץ והפעם אחרונה שהייתי בב"ש הייתה במשחק אליפות של מכבי ת"א ב2014.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

לא היית מעדיף פשוט להשאיר את הפאנל המקורי ההוא ולעבור ליחידת ראש יותר מודרנית?

 

למשל שילוב של ביט פליי עם פרוססור (כלשהוא) וסמארטפון?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני מאוד אוהב ורגיל לP99 שלי, וגם כל המוסיקה שלי נמצאת על גבי דיסקים ככה שאני לא רואה את עצמי עובר לפתרונות מודרניים יותר בזמן הקרוב.

לא קצת מסוכן להתחיל להעביר שירים בסמארטפון באמצע נסיעה?

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

ממש לא - בשביל זה יש "מחוות אצבע" - אני מעביר שירים בסווייפ של האצבע על המסך - אני אפילו לא מביט בסמארטפון\טאבלט ולא מוריד עיניים מהכביש.

 

רק בפקקים אני מרשה לעצמי לבחור תיקיות ואך ורק בטאבלט שהמסך בו גדול מספיק או בנוט שלי לבחור שירים בלבד מאותה התיקיה.

 

להעביר דיסקים לקבצים זה לא סיפור רציני אני העברתי למעלה מ100 בפחות משבוע שבו כל יום ישבתי כמה שעות בודדות על התקליטייה שלי.

 

לי זה נראה שההתעסקות בפאנל המקורי לא תיתן לך יותר מידי - גם אם תחסוך חלק מהפאנל מי אמר שהפאנל של המזגן נמצא בדיוק במקום בו אותו אתה מנסה לחסוך?

 

לי זה נראה שפתרונות מתקדמים יותר במקרה כזה נדרשים - מכל הרכבים היית חייב לחבק צרפתייה?!?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

מאחורי הפתח של הדיסק יושב מן הסתם מגש. לא בדקתי, אבל לפי העין הוא נראה בגודל של סינגל דין.

החיתוך יצטרך להיות באותו המקום, כלומר מורידים את הפתח של הדיסק + קצת מעליו + הרבה מתחתיו (עד לאמצע כפתורי הרדיו)

תמיד עומדת לרשותך גם האפשרות להתקין את המערכת במקום אחר, אפילו נסתר. אם יש למערכת תמיכה בשלט חוטי אפשר להוסיף פאנל שליטה להעברת שירים/תיקיות ושליטה בווליום.

אם אינך מעוניין לחתוך חוטים בהתקנה, כדאי שכבר מעכשיו תצטייד במתאם ISO "אירופאי חדש" כמו שיש בלינק הזה:

http://www.aliexpress.com/item/Car-ISO-Radio-Adapter-For-Citroen-C2-C3-C4-C5-Peugeot-All-Models-Auto-Stereo-Wiring/32593358962.html?spm=2114.30010308.3.331.sGl05u&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_4_10036_10035_10034_507_10032_10020_10001_10002_10017_10010_10005_10011_10006_10003_10021_10004_10022_10009_401_10008_10018_10019_2020013,searchweb201603_8&btsid=85a76033-b740-4257-9f89-20a30a970c30

 

רק אל תשכח שבסיטרואן עושים הכל הפוך, הפלוס והמינוס הפוכים מהמקובל בשקע ISO. אם תשים מתאם מאירופאי חדש לאירופאי ישן ואז מתאם מאירופאי לפיוניר אל תחבר כלום לפני שאתה בודק שהפלוס והמינוס במקום הנכון!!!

יכול להיות שהמתאם בלינק כבר הופך כי כתוב שזה לסיטרואן, אבל גם יכול להיות שלא הופך. בכל מקרה הולכים על בטוח ולא מחברים כלום עד שבודקים!

עריכה אחרונה על ידי matansab

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

לבקשת המשתמש מעביר את הנושא לפורום טכני.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מתנאל

 

מציע גם לנסות להתייעץ עם מעבדת אלקטרוניקה.

ממליץ בחום על ליאור פרנקל, מעבדת motronix בנתניה.

 

תריץ עליו חיפוש, כתבתי עליו שרשור המלצה.

 

עוד מישהו שיש לו את כל הכלים והאנשים הנדרשים לעבודות כאלו הוא יוסי אלפיין.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

נראה לי מאוד מסוכן - וזה ממש בלשון המעטה - לעשות דבר כזה בלי קובץ/מסמך עם התכנון של המעגל.

ראה דוגמה למעגל מודפס. במקרה שלך אתה לא יודע איפה יש משטחים משותפים, מוליכים, קווים, אדמות וכו'.

לא בטוח שזה יעבוד בכלל אח"כ. כשחותכים מעגל מודפס (PCB) אם יש שכבות נחושת חשופות צריך לצפות אותן באיזור שבו בוצע החיתוך כדי למנוע התחמצנות של שכבות הנחושת. בקיצור זה די מורכב.

תוספת: בחברה שאני עובד בה מתכננים PCB לחיתוך, אבל דואגים בזמן התכנון החשמלי שזה יהיה ניתן לביצוע מבלי לפגוע בתפקוד החשמלי אח"כ.

 

PCB.jpg

עריכה אחרונה על ידי ArikB
פורסם

האם המערכת שאתה מתקין בעלת פנל נשלף?

אם כן אולי תעשה איזה מאריך שיעקוף את הpcb הזה?

אגב בכל המערכות הפשוטות המערכת מיוצרת מהראש שמחובר בצמה למגבר שנמצא בקצה השני, אולי זה מה שאתה צריך, לא הייתי חותך שום דבר שיעשה אחר כך קצרים וצרות.

פורסם

המערכת שאני רוצה להתקין היא אכן בעלת פאנל נשלף (Pioneer DEX-P99RS), אחד הפיצ'רים שמאפיינים את המכשיר הוא שבכדי להוציא ולהכניס דיסק הפנל נע חשמלית החוצה וחושף את פתח הכנסת הדיסק. לא יודע איך אפשר להתגבר על העניין הזה במידה ומתקינים את גוף הרדיו במקום המקורי ומשתמשים בכבל מאריך לפנל.

 

האם ניתן להשיג בכל זאת דרך הרשת את הסכמה של המעגל הזה?

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

מסופקני, אבל נסה לחפש קובץ PDF או BRD לפי Electrical schematics

אמנם היחידה עלתה לך בזול אבל אם ייגרם קצר זה עלול לעלות ביוקר...


×
×
  • תוכן חדש...