Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

 

השבתתי את הפוקוס 2002 היום, אני מחפש רכב שיקח אותי לעבודה וחזרה (30 דקות כיוון) בסביבות 25K.

דגש על אמינות ובטיחות, רצוי שיתמוך ב-3 ילדים מאחור לנסיעות קצרצרות.

 

 

תודה

פורסם

אוטומט. רק אחד עם בוסטר אבל אפשר לקחת בחשבון שזה לא רכב שישמש אותם יותר מדי לנסיעות אז המקום מאחור לא כזה קריטי, מקסימום יהיה להם קצת צפוף.

פורסם

אם אהבת את הפוקוס שהושבתה , הפוקוס מאיזור 2009-2010 תתאים . היצע ענק ושוק חלש לטובתך

כמובן לבחור רכב שמור ומטופל היטב וזה מתחיל להיות קשה בתקציב נמוך . "למה להשקיע - נשים חלקים חליפיים זולים" וכו'

פורסם

אני עם מאזדה 3 2005 כבר שש שנים וכמעט 80000 ק"מ אצלי.

אם היית שואל אותי לפני שנה הייתי אומר "אמינה מאוד" אבל לאחרונה הצטבר לי בלאי מעיק וזאת למרות שאני מטפל בקפידה.

משולשים , גומיות לציריות , נאבה , נורת בדוק מנוע שנדלקת כשבא לה (טרם טיפלתי) פנסים אחוריים שהוחלפו בגלל חדירת מים לבגאז' ואולי עוד משהו ששכחתי וזאת בנוסף לבלמים וצמיגים

לזכותה יאמר שאף פעם לא נתקעתי איתה ב"ה

 

אבל ב25K היא בהחלט באה בחשבון

פורסם

אם אני מחליט ללכת לכיוון הקטנות יותר, i10, גטס, פנדה וכד', מה מומלץ?

העניין עם הקטנות הוא שהן קצת מדאיגות אותי מבחינה בטיחותית.

פורסם

מציע לך לשקול רנו מגאן 2008-9 מיד פרטית שמורה מאוד (פחות מ- 20,000 ש"ח) - רכב מצויין מכל הבחינות, למרות הסיפורים.

 

מצטרף להמלצה של צבי גולדן - אך ורק רכב סופר-שמור ומטופל, היסטוריה מלאה, אך ורק יד ראשונה או שנייה לכל היותר, יפה פנים וחוץ... יש הרבה כאלה, אתה יכול להיות בררן מכאן ועד הודעה חדשה.

בכל זאת רכב גדול יהיה יותר בטיחותי.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

לא יודע, רנו.... מלחיץ אותי.

נראה לי שאלך על משהו קטi בסופו של דבר מכיוון שהילדים יכנסו לרכב רק בנסיעות עירוניות קצרות, אז אשמח להמלצה על אחת, אפשר אולי למתוח את התקציב גם בכמה אלפיות.

איך ה-i10?

פורסם

רכב אמין, אבל פחות חסכוני ממה שמצופה מרכב קטן יחסית.

מאידך, ביחס למתחרות שלה כמו אלטו או C1, היא מרגישה הרבה יותר טובה, יש לה בטיחות לא רעה (4/5 כוכבים), תא מטען סביר, היא די מאובזרת ויש לה מנוע 1.25 לעומת מנוע 1.0 בחלק מהמתחרות.

(ויש לה 5 מושבים לעומת 4 באלטו למשל)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

נשמע טוב, דלק לא קריטי פה כי מדובר בנסיעות יחסית קצרות לכן לא ציינתי חסכון.

גם הדגמים של 2009-2010 באותה רמת בטיחות?

פורסם

עד כמה שזכור לי כן, אבל צריך לחפש עלון של דגם מדור קודם כדי לראות כמה כריות אוויר יש שם.

נסה לבדוק פיקנטו, למרות שקשה לי להאמין שתכנס בתקציב שלך.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...