Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כבר דיברנו על אמאזון, חבל לפתוח פוסט חדש אז אשאל כאן:

איך מקבלים החזר על עלות המשלוח עבור מוצר ששלחתי חזרה?

כשהתחלתי את הליך ההחזרה היה כתוב באיזה שורה שהם מחזירים עד 20$, אך לא מצאתי איפה לסרוק את החשבונית.

מישהו יודע?

פות"ש - סליחה על ההתעלקות.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

היום בבוקר נשבר לי המסך של הפלאפון.

עליתי מולם בצ'אט,

אני אקבל זיכוי מלא, בנוסף כשציינתי שאני גר בישראל ואיני יודע מהן עלויות המשלוח (של המכשיר התקול חזרה אליהם), הם אמרו לי שלאחר המשלוח שאומר להם כמה זה עלה ויזכו אותי גם על זה...

אתם מבינים, המכשיר בכלל לא באחריות, גם אם הוא היה באחריות הרי שאין אחריות על שבירת מסך, אבל את אמזון זה בכלל לא מעניין - הלקוח צריך להיות מרוצה ויהי מה.

דה פקטו הם 'מפסידים' עלי $200, שכן אם הם לא היו מזכים אותי לא הייתי מאשים אותם בשום דבר, לא היה לי קייס להאשים אותם גם אם הייתי רוצה, ובלאו הכי כנראה הייתי רוכש מהם שוב כי המחירים שלהם מצויינים.

בפועל הם לא מפסידים כלום, היות ואני 'לקוח עם זכרון', אם מחר מוצר יעלה 20% יותר באמזון מאשר במתחרים - עדיין ארכוש מאמזון, היות ולשירות שלהם אשר ניתן בחינם, יש בפועל שווי כספי מאוד מאוד גבוה (תחשבו כמה אנשים משלמים על CRASH REPLACEMENT עבור פלאפון).

כיום אני בכלל לא מסתכל באתרים מתחרים, יתרה מזאת - המצאות המוצר באמזון הוא תנאי סף. אם יהיה פלאפון מעניין שלא נמכר דרכם, אבחר בפלאפון מתחרה ולא באתר קניות מתחרה...

 

אגב בתור מישהו שעובד בחברת-בת שלהם, אני יכול לספק מידע פנימי (לא סודי): בפירמידת ה"ערכים" של אמזון, הערך העליון ביותר הוא obssession over customers, סוג של 'הלקוח תמיד צודק' אבל על סטרואידים. למען הסר ספק אין לי שום קשר לMerchant services כך שאין לי כאן אינטרס מוסתר או משהו (אני קשור לcloud)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

כשגרתי בישראל זה היה בד״כ מול אמזון גרמניה.

(אנגליה היה יקר יותר לרוב).

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מאוד נקודתי, לפעמים הזמנתי באותו יום שני מוצרים מאותה קטגוריה ממדינות שונות - אני בודק את העלות הכוללת (מוצר, משלוח ומקדמת מס), ואז בוחר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הדבר היחיד שמבאס זה שלא משתלם להזמין מוצרים עם עלות נמוכה שלא נשלחים לארץ. סתם לדוגמא, דיסק און קי בעלות בדיחה, אי אפשר להזמין כי הם לא שולחים לארץ. הבעיה היותר גדולה זה חברות השילוח שגם אם מזמינים מוצר בעלות של 10 דולר, עדיין יקחו 20 דולר משלוח ועוד דמי טיפול.

 

אני מבין למה מוצרים גדולים כמו טלוויזיות וכו' לא אפשרי לשלוח לארץ. אבל אם ספרים ודיסקים אפשר, למה אי אפשר מוצרי אלקטרוניקה בגודל סביר

פורסם

מוצרים קלים יחסית כמו דיסק און קי, כדאי להשתמש בשיפיטו בהזמנה מארצות הברית. אפשר לבחור משלוח מוזל והיכן הנמוך מאפשר עלות נמוכה יחסית של דולרים בודדים.

פורסם

ממליץ בחום על shipitto שירות מעולה מחירים סבירים, אפשרות לאיחוד חבילות ואתה הוא זה שממלא את הצהרת המכס. מומלץ בעיקר לחבילות עד גודל של קופסת נעליים קטנה

פורסם

אני מבין למה מוצרים גדולים כמו טלוויזיות וכו' לא אפשרי לשלוח לארץ. אבל אם ספרים ודיסקים אפשר, למה אי אפשר מוצרי אלקטרוניקה בגודל סביר

 

מי אמר שלא שולחים , אתה\ם ממש לא רוצים שאני יעלה מוצרים גדולים אז באמת החצי שלא מקלל אותי יתחיל לקלל.

מה חשקה נפשך?

פורסם

סתם דוגמא. רמקול ניידים קטנים במחירים מצחקים. לא נשלח לארץ. כל מני סוגים של אוזניות חוט בעלות של 10-20 דולר, לא נשלח לארץ. שעונים לא נשלח לארץ. וזה דוגמאות קטנות. לא חסרים מוצרים בגודל של ספר או דיסק שלא נשלחים לארץ

פורסם

זבל סיני מצוי בסגנון של רמקולים ניידים קטנים ואוזניות חוט אפשר למצוא בארץ בשפע ובזול, כיאה לזבל סיני מצוי. אמאזון זה לקניות רציניות, כגון כלי עבודה ששום אתר סיני לא יצליח לספק.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

או אם אתה מאחד קניה לכמה מוצרים קטנים יחד - מחיר המשלוח נשאר דומה, אך מתחלק בין מספר מוצרים.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

×
×
  • תוכן חדש...