Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש PSI


Ac Performance
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגעתי לדקה בסביבות השעה אחת לבקושי היו איזה 10 רכבים. באיזה שעה צולמו התמונות? הקדמתי או איחרתי?

 

בכל מקרה, בגלל מזג האויר הגעתי עם הדובלו אז גם לא היה מי יודע מה להישאר ולהשוויץ בדובלו:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ביקרתי לרגע - ומאוד נהניתי...

 

גיליתי שזה ממש לא כמו מפגש רמת-גן שממנו ממש התאכזבתי בפעמים האחרונות (וגם לא היה בטוח להגיע עם הבן שלי).

למפגש הבא אני בטוח אגיע.

כל הכבוד למארגנים - אהבתי את העובדה שלא שמעתי שם צמיגים ולא ראיתי ערסים משתוללים.

אלון

אני שמח שנהנת... וגם כל שאר החברים שהיו במפגש!

הנהלת מועדון PSI מנסה לשמור על מפגשי המועדון ועל כל אירוע מועדון שהיה בצורה הכי תרבותית שאפשר...

 

למרות שמאז הקמת המועדון ועד עכשיו לא היה שום אירוע חריג כמו שקורה כל יום שישי במפגש ברמת גן, גם אני אישית הפסקתי ללכת למפגש ברמת גן בשישי... כבר מיזמן (קרוב לשנה).

 

כל בעלי פיג'ו סיטרואן ואוהבי המותג, מוזמנים למפגש המועדון שמתקיים כל חודש, גם אם יורד שלג/גשם/ברד המפגש לא מתבטל ומתקיים כל שבת 3 של כל חודש בשעה 11:00 בבוקר בחניון אצטדיון הדר יוסף ת"א

 

המפגש הבא יתקיים ב:19.02.05

פורסם
הגעתי לדקה בסביבות השעה אחת לבקושי היו איזה 10 רכבים. באיזה שעה צולמו התמונות? הקדמתי או איחרתי?

 

בכל מקרה, בגלל מזג האויר הגעתי עם הדובלו אז גם לא היה מי יודע מה להישאר ולהשוויץ בדובלו:wink:

איחרת... בהרבה...

המפגש התחיל בשעה 11:00 בבוקר ובשעה 12:00 הייתה חשיפה של הC4 VTS לראשונה בישראל

לחברי המועדון.

 

כל החניה הייתה מלאה רכבים למרות הגשם!

×
×
  • תוכן חדש...