Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש PSI


Ac Performance
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תמונות יפות מאוד.

 

אבל היה נוח יותר אם היית נותן לינק לכול אחת מהם.

 

בכל מקרה, נראה מפגש רציני ביותר.

 

בקשר ל C4 החדשה - דווקא יפה, :)

פורסם

אני לא מבין למה צילמת חניה...

 

לדעתי היה מספיק אילו היית משאיר רק את התמונות של ה-C4 וה-205 ועוד כמה מכוניות יפות לטעמך, היו הרבה תמונות של מכוניות רגילות לחלוטין ,שאפשר היה להשמיט ולהקטין באמצעות כך את העומס

 

תודה בכל אופן

יום טוב לך (ולכולם)

פורסם

תמונה 8... האם זה המנהל הסוקר שלנו סקורניס?

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

מנהלים \ סטריט רייסר,

 

אני מבקש לערוך מייד את התמונות....חלקם עם מספרי הרכבים!! (וגם שלי!~)

 

 

op

 

 

 

 

*** עריכה - נמחקו תמונות עם מספרי רכבים ***

פורסם

אפשר לשאול למה הושחתו פניו של התימני המבולבל בתמונה השלישית?

אם תחפשו טוב אפשר לראות את אפי התימני גם בתמונות אחרות.

 

בתודה

פופו (חצי אשכנזי וחצי ספרדי).

vamos mados:drinking:

עעיכיעככתעי
חיי השתנו מקצה לקצה לאחר שראיתי את ההודעה הזאת 05\01\18
פורסם

היה מפגש נחמד מאוד, למרות המזג אוויר הסוער, הגענו. כמו שאומרים, מזג אוויר גשום לא דוחה שום התארגנות מוטורית.

היו מספר רכבים מעניינים:

2 406 קופה (אחת מהן ה V6) רכב כ"כ מחרמן

405 MI 16.

ועוד ועוד...

כמו כן, ראיתי את אלון שהגיע ל דקה וחצי, העיף בטח על ה VTS ונסע לדרכו (יושב טוב המושב של התינוק על המושבים של האימפרזה:-P )

והכי חשוב, האווירה כרגיל רגוע, אין רעש של אגזוזים/צמיגים/שסתומים וכו'

רמי

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

ה-C4 הגיעה על גרר?!

יאללה, לא הגיע הזמן לגמור את ההרצה? :wink:

נראה שהיה נחמד (דה-ז'ה-וו של המפגש הראשון לפני שנתיים פלוס).

חבל שלא יכולתי להגיע.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם
ה-C4 הגיעה על גרר?!

יאללה, לא הגיע הזמן לגמור את ההרצה? :wink:

נראה שהיה נחמד (דה-ז'ה-וו של המפגש הראשון לפני שנתיים פלוס).

חבל שלא יכולתי להגיע.

 

דניאל

 

איזה הרצה ואיזה בטיח...

 

זה שהיה אחראי על הרכב מטעם לובינסקי נכנס לאוטו, הניע ודפק פול גז למשך איזה 15 שניות על המנתק. (האוטו נשמע כמו לנטיס בערך, פשוט בדיחה). הוא עשה את זה לפחות עוד 3 פעמים אח"כ. מזל שיש מנתק (כמה עולה מנוע כזה חדש? :-P )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כ"כ טמבל זה שהניע את הרכב, הרכב קר כמו קובית קרח, והוא לוחץ עד הסוף.

שאלה יותר מענייינת, האם המנוע הזה נכנס ב205?:yum:

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

למה שלא ילחץ ? זה אוטו חברה ! :evil:

 

כמו בתמונות, ואפילו יותר במציאות, ה-C4 אינה מרשימה וגם אינה יפה. היא פשוט אובר-דיזיין.

כמו שרוני אמר, היא נשמעת כמו לאנטיס (לאנטיס 2 ליטר אם להיות מדוייקים :-) )

חוץ מזה, היה מפגש מאוד נחמד, אנשים הגיעו למרות הגשם, שימשיך ככה.

 

נ.ב

התמונה היפה שרואים ZXים משתקפות על השמשה האחורית של ה-C4, הייתה רעיון שלי :idea:

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

זה היית אתה............

למנהלים...

אני ערכתי את כל כהתמונות מחקתי מספרים והקטנתי אותם ב50 %

אבל אני לא יודע איך לערוך את ההודעה אז אם אתם יכולים להסביר לי / למחוק את ההודעה ואני יעלה מחדש אני ישמח מאוד ! :)

 

ה"תימני" (גם אני חצי תימני) הוא חבר שלי סתם היה משעמם אז שיתי את זה

קוראים לו איתי ק\שרביט נראה לי הוא בפורום אני לא בטוח...

 

***התמונות הערוכות***

http://www.pic.co.il/UserAlbum.asp?uid=46192DFA123D40488E2FCC1C7F0EBF71&alid=178460

פורסם

ביקרתי לרגע - ומאוד נהניתי...

 

גיליתי שזה ממש לא כמו מפגש רמת-גן שממנו ממש התאכזבתי בפעמים האחרונות (וגם לא היה בטוח להגיע עם הבן שלי).

למפגש הבא אני בטוח אגיע.

כל הכבוד למארגנים - אהבתי את העובדה שלא שמעתי שם צמיגים ולא ראיתי ערסים משתוללים.

אלון

פורסם

זה כל הזמן היה ידוע שהמפגש הזה זה לא ערסים ולא חרקות.

 

לובינסקי לא ממש היו לוקחים את המועדון ברצינות ועובדה שהם כן והם מכירים במועדון כמשהו חשוב ליבואן ולכן באו נציגים למפגש ביום החופשי שלהם בשבוע וגם הביאו איתם את הC4.

בלי קשר אהבתי מאוד את האוטו שלך נראה פשוט מצויין בעיקר הבאקט הקטן ליד הנהג :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...