Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3796 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי מהאיביי כמה סטים של נורות לד p21/5w, נורות 2 מגעים כמו שיש אצלי ברכב.

כשחיברתי בצד שמאל לא נדלק הלד גם לא עם ברקס, ושחיברתי בצד ימין לא רק שלא נדלק הלד, גם הכל בלוח שעונים התחיל לפעול כאילו שמתי סוויץ. (המפתח לא היה בסוויץ בכלל)

 

למה הן לא נדלקות ? ניסיתי לחבר את כולן וכלום אותה תופעה בכל צד עם כל הנורות.

הנורות הרגילות פועלות כרגיל.

מחפש פנסי ערפל לקליאו בי 2001 RTE :-)

החלפת קלאץ וציריות Clio B 1.2 8v 2001

פורסם

הן לא נדלקות כי הספק שלהן נמוך משמעותית משל נורת רגילות.

 

מערכת מתוכננת לעבוד עם הספק מסויים, ברגע שהיא מזהה משהו אחר, היא לא מדליקה את הנורות.

 

ממליץ לזרוק את הנורות האלו לפח ולהחזיר את הסטמדרטיות, או אם אתה ממש חייב תזמין נורות error free עם נגד בפנים שמדמה הספק של נורה רגילה.

 

 

פורסם

לא מבין למה לשחק עם מע' החשמל ברכב.

במיוחד ברכבים צרפתיים. מזל שאין לך מחשב אורות ברכב. אחרת היית משגע אותו.

הכי טוב מקורי כל השאר לא רק שלא יאיר טוב אלא גם יזיק.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

הנגד שראית הינו נגד להגבלת הזרם ללד.

 

בדוק את הלדים בחיבור למקור מתח של 12 וולט. שים לב לקוטביות בזמן החיבור.

 

איזה לדים רכשת ? יש לך קישור לקנייה ?

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...