Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

יש לי סוזוקי יורוסוויפט 2001 אוטומט שהתחילה לגמגם בזמן האחרון.

זה אלטרנטור עייף, זה גיר שלא במיטבו, זה רדיאטור חימום שנסתם כל כמה חודשים,

זה מנוע שעבר כמה התחממויות חריפות, זה רעשים של רצועה כשמניעים והאוטו קר,

זה טמבונים עקומים/שבורים, זה פנס שמתמלא במים וכו'

בקיצור השאלה היא האם שווה להמשיך לתחזק את הרכב הזה?

אולי הגיע הזמן לשחרר אותו ולקנות רכב חדש בשנתיים שלוש?

עריכה אחרונה על ידי galivory
פורסם

אין הגדרה מוחלטת,

יש כמה סיבות להחליף רכב כמו יורו-סוויפט 2001 והראשונה שבהן לדעתי זה בטיחות - מכוניות מודרניות הרבה יותר ביטחותיות מהרכב הנ"ל וזה חשווב מאוד.

 

לגבי התקלות? כל עוד יש לך את הזמן הכוח הכסף והעצבים - אין סיבה,

אם אתה מרגיש שעלות התקלות לדוגמא עולה כבר את שווי הרכב בממוצע בשנה, אולי שווה באמת לשקול להחליף.

 

או לחכות לתקלה משביתה(הרכב לא נשמע שווה המון..אולי שווה לחכות לדוגמא שהגיר יתפגר ואז למכור את הרכב לפירוק ולהמשיך הלאה).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

10 אלף שקל מספיק כדי לקדם אותך ב5 שנים אפילו, תלוי ברכב, יש כאלו שגם יקחו אותך אחורה 10 שנים.

לדעתי השלב שצריך להפטר מרכב הוא כשהתקלות כבר בלתי נסבלות והן גם משביתות אותך:

באקסנט שלי היתה נזילת שמן קבוע, הרדיאטור היה משתגע כל כמה חודשים, פתאום משאבת מים משתינה , פתאום פה תקלה ושם תקלה וזה כבר מאוס.. אז מתקדמים לרכב שיעשה תקלות אחת ל... במקום כל שבוע.

פורסם

לא נשמע שיש לך עודף תקציב.

 

תעשה חשבון כמה פעמים האוטו נתקע בדרך בשנה וכמה זה כואב לך כשהאוטו נתקע.

אחרי זה תעשה חשבון כמה כסף המוסכים עלו לך במשך שנה.

 

נשמע לי שאם תוסיף כמה אלפי שקלים לא תתקדם לאוטו יותר אמין בסדר גודל אז לא כדאי.

גם אם אתה מתקן את הרכב בכמה אלפי שח בשנה זה עדיין פחות מירידת ערך של אוטו נורמלי.

 

הצעה דראסטית - תעשה חשבון אם אתה חייב רכב, תחסוך המון אם תעבור לאופניים או לאוטובוס.

פורסם

ב 10,000 שקל אתה רק יכול לקנות אי ודאות אחרת.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אמינות תלויה בהמון דברים.

הרכב הזה במקום אחר באותם נתונים יכל ליסוע בלי לבקר במוסך מעבר לטיפולים.

 

לפי מה שאתה מתאר פה האשם הוא אתה\הנהגים ברכב ולא הרכב.

 

גם ברכב חדש של 70 אלף שח יבואו לך בעיות אם הגישה היא לא נכונה. (התחממות? טמבונים? רעשי רצועה? רדיאטור שנסתם?)

רוב הבעיות מעידות על תחזוקה לקויה.

 

ב10 אש"ח אני הייתי מיישר לה קו ונשאר איתה עד שיהיה סכום לרכב נורמאלי.

פורסם

איתמר אתה צודק,אבל פותח השרשור מתאר מקרה קיצוני של רכב מאוד בעייתי שבראש ובראשונה עבר מספר טראומות של התחממות.

 

פות"ש אני מציע לך לראות כמה יעלה לתקן בצורה מקצועית את כל הדברים שאתה מתאר להלן:

-לבדוק מה הגורם לסתימה של הרדיאטור ולא לשים פלסטר.

-לבדוק למה הרצועה מרעישה,אולי דרוש החלפה,אולי נזילת שמן

-אלטרנטור להחליף,גיר אוטומט זה סיכון בכל רכב שתקנה ואם הגיר מעביר הילוכים גם אם מדי פעם הם מחליקים זה עדיף וטמבונים זה לא מעניין.

הסכום שאתה מקציב לקניית רכב חדש זה הימור,מציע לך לשקול את זה.

Miata ND2

 

פורסם

לדעתי עדיף לך לקנות רכב ב10 אלף האלה, זה הימור מסוכן ומלא בלאגן

יש את סובארו אימפרזה ב10 אלף, אפשר להביא שנתון 2003/2004, רכב אמין מאוד, דלק סביר

פורסם

יש היום שפע רכבים טובים במחירים נמוכים.

 

התקציב שלך מהווה מקדמה נחמדה לרכב נחמד.

 

קח הלוואה לכל מטרה של 25 אלף ש"ח, קנה לעצמך שברולט ספארק תקינה מבציר 2011 - תוכל להחזיר מדי חודש 460 ש"ח - הסכום שיש לך ביד יספיק לך נכון לעכשיו ל-21 חודשי תשלומים. אם תיקח בחשבון את כמות התקלות שיהיו לך ואת כמות התקלות שיש לך כבר עכשיו - אתה תגיע לאותו סכום כמו רכישת רכב ידני קטן משנתון נורמלי.

×
×
  • תוכן חדש...