Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז קפצתי לאוטוסטור עם רשימת קניות שידידי אלבטרוס המליץ עליה.

כפפה, מטלית וואפל, שמפו סיטרוס, מגבת לניגוב.

 

הגעתי לשם ומשה עזר לי לבחור את הציוד המתאים וחזר על עצמו כמה פעמים שהסיטרוס חזק מידי עבורי ושהוא ממליץ לקחת את mr.pink. על מנת שלא אהרוס את ההגנה של הצבע. (הוא אמר שאצטרך לעשות ווקס אחרי כל שטיפה).

 

המשכתי להתעקש כמו לקוח נודניק על הסיטרוס (פשוט כי זה השם היחיד ששמעתי לפני והספקתי לקרוא על הדילולים המומלצים וכל מיני המלצות חמות ברשת) ובסוף התפשרנו על הV7. משה אמר לי שזה חזק יותר ממר פינק אך עדין יותר מהסיטרוס. לקחתי.

 

התעניינתי גם בווקס בסיסי (לא עשיתי מעולם אז רציתי להתחיל ממשהו זול שלא יהיה לי אכפת לעשות טעויות ולבזבז יותר ממה שאמורים) אז משה נתן לי פד אדום למריחה. ווקס של קארפלאן ומגבת לניגוב הווקס.

 

אז דבר ראשון:

מה הדילול מומלץ לV7? פקק בדלי? (דלי רגיל, לא ייעודי לשטיפה) שני פקקים? צריך להקציף או שפשוט לערבב את הסבון במים?

 

דבר שני:

איך מתבצע כל עניין השימוש בווקס?

אם תוכלו להסביר- מה טוב. תוכלו לשים לינק לסרטון? טוב כפליים. (גיגלתי, מצאתי בעיקר סרטונים פרסומיים. לא משהו של משתמש ביתי שמדגים).

 

דבר שלישי:

אחסון וטיפול בציוד לאחר השימוש. איך מנקים את המגבות? (ייבוש בלבד/ כביסה רגילה וייבוש רגיל/ כביסה מיוחדת וייבוש במייבש)

איך מנקים את הכפפה?

איך מנקים את הפד והמגבת של הוקס?

 

תודה רבה על העזרה וההמלצות בשרשורים הקודמים.

אודה במיוחד לאלבטרוס שגם המשיך ועזר וייעץ בפרטי.

 

 

דרך אגב

כבדרך אגב אמרתי למשה שאני מתכוון לשטוף את הרכב אחת לשבועיים- שלושה. המבט שהוא נתן בי.. כאילו קיללתי את אבותיו. ואז המשיך להסביר ששטיפת רכב זה פעם בשבוע must.

זה כזה קריטי? או שאפשר להוריד את סף הפאניקה ופעם בשבועיים- שלושה זה סביר?

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

גם אני כמוך הלכתי לשם להשלים את רשימת הקניות של המוצרים לפני השטיפה הראשונה שלי ובדיוק כמוך, גם במקרה שלי הוחלט בסוף ללכת על ה-V7 במקום הסיטרוס שעלול לפגוע בהגנה. אז אני מצטרף לשאלה לגבי עניין הדילול שלו.

וברשותך אם אפשר אוסיף שאלה בעניין הטיפול בציוד, הם צריך לכבס את מגבת הייבוש (או כל מגבת אחרת) לפני השימוש הראשוני?

פורסם

1. בולשיט. סיטרוס לא פוגע בכלום. בזבזתם סתם איזה 40 ש"ח יותר על הV7. משה אחלה מוכר, בחור נחמד, אבל העצות שלו לא תמיד מוכוונות לטובתו הבלעדית של הלקוח (וזה מובן, הוא לא שם בשביל הכיף שלנו). וקס אחרי כל שטיפה זה פשוט שקר.

2. פקק של V7 בדלי זה מספיק. הוא שמפו סביר, עשיתי עליו איזה ביקורת בקטנה, מוזמנים לחפש.

3. שמירה על הציוד - איך לכבס תעשה חיפוש (דיברו על זה 40000 פעם פה), רק אף פעם אל תכבס את הציוד של הוקס ביחד עם הציוד של השטיפה. בתכלס אין לך יותר מידי מה לכבס את הציוד של הוקס בכלל, אולי עם קצת סבון כלים ידנית.

4. גם אם לא תשטוף את הרכב בחיים לא יקרה שום דבר. כולא רכב. רוצה לשמור עליו נקי ויפה ויש לך אינסוף זמן ומשאבים? תשטוף גם פעמיים ביום. אני שוטף בערך פעם בחודש כשיש לי זמן, וואללה, הצבע שלי אחרי 3 שנים (עם הגנה כמובן ויותר טובה מהקארפלן) כמו חדש.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

אין מה להשתגע עם השטיפות. המציאות כרגע לא מאפשרת זאת לנוכח מזג האוויר החורפי ובעייתי. (מלבד מגבלות הזמן, במקרה שלי).

לכן אני מקפיד על הדברים הקטנים בין השטיפות כדי שלא לצבור עבודות מיותרות.

 

לגבי השמפו, תרגיש חופשי לבוא ולקחת דוגמיות כדי להחליט מה הכי טוב עבורך בטרם תקנה את הבקבוק הבא.

M-TECH E46

פורסם (נערך)

חייב להוסיף משהו לגבי הכביסה של מטליות\מגבות מיקרופייבר

לא להשתמש במרכך !!!! ולא במים חמים.

לצערי הכנסתי את הWOOLY למכונה (30 מעלות) עם מרכך והיא ללא ספק נפגעה, היא מרגישה הרבה פחות נעימה והטקסטורה הפלאפית שלה קצת הפכה להיות דומה למגבת גוף רגילה, לצערי רק לאחר שכבר כיבסתי קראתי שבכל מקום בערך באינטרנט רשום במפורש לא להשתמש במרכך כביסה ולא מים חמים.

באתר של CG רשום שאין בעיה לכבס במכונה אבל לא טרחו לרשום שאסור להשתמש במרכך לא תיארתי לעצמי שמרכך הוא בכלל בעיה.. זה לא מובן מאליו שאם רשום שמותר לכבס אז גם שיהיה שימוש במרכך? o_0

 

בקיצור מים חמים וחום גבוה (מייבש כביסה למשל) הורסים את הסיבים הדקיקים, והמרכך מנטרל לחלוטין את החשמל הסטטי שיש במגבות האלה שבעצם גורם להם להיות כל כך יעילות בניקוי לכלוך.

 

בקרוב אשטוף שוב את האוטו ואבדוק כמה באמת היעילות שלה לספוג מים נפגעה.

עריכה אחרונה על ידי באטרף
פורסם (נערך)
1. בולשיט. סיטרוס לא פוגע בכלום. בזבזתם סתם איזה 40 ש"ח יותר על הV7. משה אחלה מוכר, בחור נחמד, אבל העצות שלו לא תמיד מוכוונות לטובתו הבלעדית של הלקוח (וזה מובן, הוא לא שם בשביל הכיף שלנו). וקס אחרי כל שטיפה זה פשוט שקר.

 

אולי בולשיט ויתכן מאוד שממש לא בולשיט.

העובדה היא שישנם לא מעט דיווחים על כך (כולל דיווח שלי, עם שרשור שפתחתי בנדון) שהסיטרוס תוקף את אריזת הפלסטיק שלו עד שהיא מתחילה לנזול.

 

אז יתכן שבדילול מתאים הסיטרוס איננו מזיק, גם יתכן שאריזה דלפה בשל בעיה באריזה ולא בשמפו (אם כי להזכירך שאני העברתי את הסיטרוס אל בקבוק פלסטיק אחר שגם לא שרד), אבל אצלי החומר הזה הוא על תקן "החשוד המידי" ומשמש אך ורק לשטיפה במקרים קשים או לפני ווקס.

 

טוב עשה פו"ש שלא רכש מהשמפו הזה.

עריכה אחרונה על ידי dorki
פורסם

גם אני פתחתי שרשור בזמנו אודות המיכל הכושל שהוחלף (שירות לקוחות מעולה של היצרן). אני עדיין סבור שמדובר באריזה ולא במוצר.

המיכל השני תקין לחלוטין, כך גם הגלון

M-TECH E46

פורסם (נערך)
חייב להוסיף משהו לגבי הכביסה של מטליות\מגבות מיקרופייבר

לא להשתמש במרכך !!!! ולא במים חמים.

לצערי הכנסתי את הWOOLY למכונה (30 מעלות) עם מרכך והיא ללא ספק נפגעה, היא מרגישה הרבה פחות נעימה והטקסטורה הפלאפית שלה קצת הפכה להיות דומה למגבת גוף רגילה, לצערי רק לאחר שכבר כיבסתי קראתי שבכל מקום בערך באינטרנט רשום במפורש לא להשתמש במרכך כביסה ולא מים חמים.

.

 

 

לפני שאנשים ייקחו את הדברים ברצינות, אבהיר כמה דברים.

 

מה שהרס לך את המטלית זה המרכך לא המים חמים. אני לפעמים (במקרים קשים) מכבס גם ב 40 מעלות במקום 30 מעלות שמומלץ/עדיף -ללא שום בעיה. גם אחרי עשרות כביסה לאובר ושאר המטליות (בחלקם יקרות) הם נשארו רעננים ונעימים למגע. כמובן שיכולות הספיגה שלהם לא נפגעו.

 

משהו נוסף, לעשות סחיטה עדינה בלבד (סל"ד נמוך) זה אגב תקף לכל בגד. (סחיטות ושמש הם האויבים של כל סוגי הבדים)

 

 

 

מקווה שהדברים ברורים עכשיו.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

ניסיתי לשים את הדגש על עניין המרכך, כנראה שאת המים החמים צריך לשנות לרותחים, בגלל זה גם הדגשתי חום גבוה ממייבש בפסקה השנייה.

 

בכל מקרה הספקתי להשתמש בwooly רק פעם אחת :( מקווה שהיא עדיין שמישה.

הקטע ההזוי שדווקא המטליות והכפפה של cg החזיקו מעמד בכל התהליך רק המגבת כשלה.

כנראה שאדע רק בשטיפה הבאה מה באמת קרה.

פורסם

תכבס אותה שוב. 30 מעלות +חצי כוס חומץ סינטטי בתא המרכך,ניעור קצר ובריא

תליה בצל -ותתפלל אולי תחזור לחיים.

 

בהצלחה

פורסם
אולי בולשיט ויתכן מאוד שממש לא בולשיט.

העובדה היא שישנם לא מעט דיווחים על כך (כולל דיווח שלי, עם שרשור שפתחתי בנדון) שהסיטרוס תוקף את אריזת הפלסטיק שלו עד שהיא מתחילה לנזול.

 

אז יתכן שבדילול מתאים הסיטרוס איננו מזיק, גם יתכן שאריזה דלפה בשל בעיה באריזה ולא בשמפו (אם כי להזכירך שאני העברתי את הסיטרוס אל בקבוק פלסטיק אחר שגם לא שרד), אבל אצלי החומר הזה הוא על תקן "החשוד המידי" ומשמש אך ורק לשטיפה במקרים קשים או לפני ווקס.

 

טוב עשה פו"ש שלא רכש מהשמפו הזה.

בקבוק מקורי של חצי ליטר שנתיים וחצי אצלי בלי נזילות ובלי סדקים.

וקסים (קולי 845 ופוסו) החזיקו אצלי 5 חודשים בממוצע. וקס קרנובה של דודו ג'וס 3 חודשים.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

×
×
  • תוכן חדש...