Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות - פיאט 500 המחודשת בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אולי זה אני, אבל אני מוצא את הפיקנטו הרבה יותר יפה (חיצונית ופנימית)

 

אני חושב שזה רק אתה אבל אני לא אובייקטיבי....

 

וברצינות, "הרבה" יותר יפה?

 

על טעם ועל ריח..

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אולי זה אני, אבל אני מוצא את הפיקנטו הרבה יותר יפה (חיצונית ופנימית)

 

זה אתה.

 

לך שב על כסא המחשבות :lol:

 

* כסא המחשבות - פעם היו שולחים ילדים בגנים לעמוד בפינה עם הפנים לקיר, אם סרחו. לתחליף המודרני והמרוכך של הפינה קוראים כיסא מחשבות והוא מטיל על הילדים אימה לא פחות מהפינה החשוכה...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
הבשורה העיקרית כמו שאני מבין אותה היא שסמל"ת לא באמת מתכוונים למכור 500.

כי אם הם היו מתכוונים למכור מכוניות התמחור היה תחרותי ואגרסיבי. והוא לא תחרותי בשום סגמנט ואגרסיבי כמו החשופיות שיש אצלי בגינה.

 

הבעיה שאין להם רב מכר,עד עכשיו ה500 הצילה אותם,גם ככה הם במקום 17 במכירות,ואם מחירים כאלה..

פשוט חבל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא מבין למה מישהו מכם בכלל מתפלא...

 

סוכנות אבארת היא האנומליה שבסיפור - וגם זה רק בזכות אדם אחד.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
אני חושב שזה רק אתה אבל אני לא אובייקטיבי....

 

וברצינות, "הרבה" יותר יפה?

 

על טעם ועל ריח..

 

"הרבה יותר" יחסית כמובן .. שניהם מיני אחרי הכל אבל הפיקנטו יותר שלמה לדעתי

 

אני באמת לא מבין מה ההתלהבות סביב האוטו הזה

פורסם
אולי זה אני, אבל אני מוצא את הפיקנטו הרבה יותר יפה (חיצונית ופנימית)

can-stock-photo_csp16919745.jpg

500 מתחרה בחו"ל במיני שהאוטומטית בארץ עולה 144000₪ אז ה500 זולה יחסית.

גם הצפונית שמבקשות מאבא איזה אוטו חמוד כזה, כאילו כזה ורוד מבקשות מיני או 500.

ובדרך כלל מקבלות את ה500 כי האבא קמצן.

ואם מספרים פה סיפורים אישיים אז אני כל הזמן מחפש 500 עם נהג ולא מוצא.

אז ראיתי 500 s שמגיע רק ידני, צבע שחור מט.

נהגת עם טלפון ביד ימין ברכב ידני.

אייל

פורסם

האמת שבצבע הנכון - לא הייתה לי בעיה לנהוג ב 500. אני לא חושב שהיא נשית באופן מובהק. אהבתי בעיקר את התכלת עם הריפודים הבהירים בפנים, פגושי כרום והגג ה"פנורמי".

פורסם
האמת שבצבע הנכון - לא הייתה לי בעיה לנהוג ב 500. אני לא חושב שהיא נשית באופן מובהק. אהבתי בעיקר את התכלת עם הריפודים הבהירים בפנים, פגושי כרום והגג ה"פנורמי".

הלבן תכלת זה לא נשי, זה גיי.

האוטו הגיי הכי יפה על הכביש.

 

אז הצפונית דיברה בטלפון בנהיגה בגרסה הכי גברית שיש ל500 ואולי האוטו היא אוטומט

אייל

פורסם

היבואן הזה מתחזק שולי רווח בלתי סבירים בכמה מותגים. ככה זה כשאין תחרות אמיתית. והמצב כמובן מחמיר כאשר יבואן אחד מחזיק כמה מותגים...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
הלבן תכלת זה לא נשי, זה גיי.

האוטו הגיי הכי יפה על הכביש.

 

אז הצפונית דיברה בטלפון בנהיגה בגרסה הכי גברית שיש ל500 ואולי האוטו היא אוטומט

 

אין לי שום בעיה בלהיראות ברכב כזה...

ולא, אני לא שייך לקהילה.

פורסם
can-stock-photo_csp16919745.jpg

500 מתחרה בחו"ל במיני שהאוטומטית בארץ עולה 144000₪ אז ה500 זולה יחסית.

גם הצפונית שמבקשות מאבא איזה אוטו חמוד כזה, כאילו כזה ורוד מבקשות מיני או 500.

ובדרך כלל מקבלות את ה500 כי האבא קמצן.

ואם מספרים פה סיפורים אישיים אז אני כל הזמן מחפש 500 עם נהג ולא מוצא.

אז ראיתי 500 s שמגיע רק ידני, צבע שחור מט.

נהגת עם טלפון ביד ימין ברכב ידני.

תבוא לבאר שבע. חוץ ממני יש פה עוד.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

האם יש בחו"ל גירסת טווין אייר רובוטית?

 

אני מאוד אוהב את המנוע הזה, יש לי אותו עכשיו באפסילון ואני לא יודע איך אחזור חזרה ל-1.2...

פורסם

בחו"ל אכן יש, מזור שלא הביאו אותה ארצה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...