Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה מתכנן להחזיק את הרכב מעל 5 שנים עדיף לקנות רכב חדש מהחברה.

אם אתה מתכנן להחליף כל 2-3 שנים, עדיף לך לקחת ליסינג מימוני ובסוף כל תקופה לשלם את ההפרש ולהשתדרג במשהו חדש.

זו כמובן רק דעתי ואין לראות בה המלצה למסלול כזה או אחר.

 

תתחיל מהדבר הכי הכי חשוב-מה התקציב?

פורסם

למה התקציב חשוב לכדאיות סוג הרכישה?

התכנון הוא זה להחליף כל 2-3 שנים.

חשבתי שאם לוקחים ליסינג מימוני אז בסוף התקופה לא צריך לשלם את ההפרש במידה ומשדרגים למשהו חדש, לא?

פורסם

עם נסועה של 30,000 קילומטר ליסינג פרטי הוא מחוץ לתמונה. במסלול הזה החברות מוכנות לתת בין 20-25 אלף ק"מ מקסימום ומעל זה מחייבים קנסות שהופכות את העסק ללא משתלם בעליל.

 

כלכלית שווה לך לרכוש רכב בן שלוש שנים, לנסוע בו שלוש שנים, ולהחליף.

 

לחילופין אם אתה מעוניין בחדש, תוכל לרכוש ליסינג 0, להחזיק 5-6 שנים למכור כשההפרש בין חדש יד ראשונה לליסניג 0 הוא די זניח.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
עם נסועה של 30,000 קילומטר ליסינג פרטי הוא מחוץ לתמונה. במסלול הזה החברות מוכנות לתת בין 20-25 אלף ק"מ מקסימום ומעל זה מחייבים קנסות שהופכות את העסק ללא משתלם בעליל.

 

כלכלית שווה לך לרכוש רכב בן שלוש שנים, לנסוע בו שלוש שנים, ולהחליף.

 

לחילופין אם אתה מעוניין בחדש, תוכל לרכוש ליסינג 0, להחזיק 5-6 שנים למכור כשההפרש בין חדש יד ראשונה לליסניג 0 הוא די זניח.

היי zvit תודה על התגובה,

איך מתבטא כל סיפור הטיפולים ואחזקה לרכב בן 3? עדיין משתלם בסך הכללי?

אגב, למה להחזיק 5-6 שנים? לא משתלם יותר להחליף כל 2-3 שנים ?

פורסם

לא משתלם להחליף רכב יחסית חדש כל שנתיים שלוש כי אז ירידת הערך היא הכי גבוהה. רכב נורמלי ב5-6 השנים הראשונות לחייו (ומניסיוני גם יותר) לא נכנס למוסך אלא לטיפולים בלבד, ולכן החלפה כל תקופה קצרה יחסית עולה יותר ללא תמורה ממשית גבוהה יותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...