Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה משהו שאף פעם לא ידעתי האם זה מותר או אסור, בחלק מהמקומות ברשת מפורסם כ-מותר במידה וחתמתם על חוזה כזה - ובחלק כתוב שגם אם נכתב בחוזה - החיוב אסור (מאמרים ברשת).

 

בגלל זה רציתי לדעת האם החוק הוא ישיר או "בעקיפין" כלומר לא מוגדר מספיק.

קרוב משפחה שלי נמצא במצב שנאמר לו ע"י בעל החברה או אחד המנהלים שבגלל הטעות מחייבים אותו בסכום של בין 400-800 ש"ח על הטעות. לדעתי זה לא הוגן, כלומר הטעות היא שלו אבל החברה מעסיקה אותו ובכך סוג של אמורה לגבות אותו מטעויות, כמובן אם זה קורה פעם אחר פעם זה כבר מוגזם, זה לא מלצר ששובר 20 צלחות באופן יומיומי.

 

תודה על התגובות :)

Opel Adam S 2017

פורסם

בבסיס של הדברים חוקי העבודה קובעים במפורש ששכרו של העובד הוא שלו ולמעסיק אסור לגעת בו ולהוריד ממנו. חוץ ממספר יוצאים מהכלל שחלקם נכתבו כאן, הסדר קיבוצי וכו.

אתה יכול למצא את הסעיף המפורש בחוק (הובא כאן בשירשור דומה לא מזמן) ותראה שהדברים מוגדרים בצורה ברורה.

פורסם
זה משהו שאף פעם לא ידעתי האם זה מותר או אסור, בחלק מהמקומות ברשת מפורסם כ-מותר במידה וחתמתם על חוזה כזה - ובחלק כתוב שגם אם נכתב בחוזה - החיוב אסור (מאמרים ברשת).

 

בגלל זה רציתי לדעת האם החוק הוא ישיר או "בעקיפין" כלומר לא מוגדר מספיק.

קרוב משפחה שלי נמצא במצב שנאמר לו ע"י בעל החברה או אחד המנהלים שבגלל הטעות מחייבים אותו בסכום של בין 400-800 ש"ח על הטעות. לדעתי זה לא הוגן, כלומר הטעות היא שלו אבל החברה מעסיקה אותו ובכך סוג של אמורה לגבות אותו מטעויות, כמובן אם זה קורה פעם אחר פעם זה כבר מוגזם, זה לא מלצר ששובר 20 צלחות באופן יומיומי.

 

תודה על התגובות :)

 

אם הוא עובד בחברה מספר חודשים ולא רואה עתיד או את עצמו מפתח קריירה, שייקח את עצמו משם ויתחיל לחפש במקביל עבודה חדשה. זאת המציאות.

 

קודם כל, כפי שנאמר הוא בהחלט יכול להגיד שאין להם זכות להוריד לו מהשכר והוא לא מסכים וזה גם יקנה לו זמן למצוא עבודה.

מה יקרה אם בגלל שרשרת טעויות תתבצע טעות ויחליטו לקחת לו 4,000 שקלים? מה אז? הוא יילך לבנק לקחת הלוואה בשביל זה?

 

במידה והעובד רואה את עצמו מתקדם בחברה ובעל מקצוע או בעל יכולות והחברה היא מקום טוב אבל אלו הם הנהלים? אולי לא כדאי לעשות בעיות.

×
×
  • תוכן חדש...