Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במידה ושמאי פרטי מכריז אובדן להלכה בלי שהרכב היה במוסך, האם משלב זה ניתן למכור את הרכב עצמאית ולפנות לחברת הנהג הפוגע בבקשת החזר, או שיש קודם לפנות לחברת הנהג הפוגע שבמידה וירצו ישלחו שמאי משלהם?

פורסם

באובדן להלכה חברת הביטוח שלך/ של הרכב הפוגע, מקבלת את הרכב לרשותה ואתה מקבל את ערך הרכב המשוקלל לפי מחירון יצחק לוי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

תודה. הנזקים בפועל הם לכל הפחות טמבון, פגוש פנימי, פגיעה בפח אחורי (שניתן ליישר), עיקום בדלת תא מטען, תושבת גלגל רזרבי שבורה או עקומה (הפח חלק מתא המטען)

 

ירידת ערך כ8%.

 

כאשר קונה פוטנציאלי רואה פגיעה בפח אחורי וירידת ערך כזו ורכב אחרי תאונה הירידה בפועל גדולה הרבה יותר פלוס קושי למכור, וכך ההפסד גדול.

פורסם

אובדן להלכה מחשבים לפי הנזק שקרה לרכב ולא מחשבים ירידת ערך ובטח לא ירידת ערך מסחרית

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה, בשלב הזה מדברים על פשוט למכור ולתבוע את הנזק. הנזק כולל בתוכו כמובן גם ירידת ערך.

 

לפי ההסבר מכיוון שזו פגיעת צד ג' מותר לנו להחליט למכור ולתבוע את הנזק, מה שכנראה שונה במצב אחר.

פורסם

אז אל תדבר על אובדן להלכה.

 

בהצלחה בתביעה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

האמת שלא מבין את ההגיון בדבריך

 

רכבך שווה 100 אלף ש"ח על פי המחירון

 

נגרם לו נזק של 50 אלף ש"ח השמאי מכריז עליו כאובדן להלכה

 

אתה הולך ומוכר אותו במצבו AS IS לפלוני ב 60000 ש"ח

 

את זה שגרם לך לנזק אתה יכול לתבוע ב 40 אלף ש"ח ואולי לקבל אותם אולי לא.

 

כאשר חברת הביטוח שלך תשלם לך 100 אלף ש"ח וחסל סיפור

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
באובדן להלכה חברת הביטוח שלך/ של הרכב הפוגע, מקבלת את הרכב לרשותה ואתה מקבל את ערך הרכב המשוקלל לפי מחירון יצחק לוי.

רק אם הוגשה תביעה, וכתנאי לקבלת השיפוי. אם לא הוגשה תביעה אף אחד לא יכול לקחת את הרכב מבעליו.

×
×
  • תוכן חדש...