Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה :

*צינורות מים מסיליקון ,הצינור הראשי כולל כניסה לקולר שמן . כל השאר אוניברסלי- 450ש"ח.

*מסרק הגה כוח של ראלי 96 , חסר בולם הגה , דורש שיפוץ - 100 ש"ח.

*צמת חשמל למזרקים - 50ש"ח.

*צינורות מים לרדיאטור חימום ראלי1.3 - חדשים , לא היו בשימוש - 100 ש"ח.

*גבות לראלי דור 1 - 100 ש"ח.

*זוג תושבות גומי לרדיאטור לראלי דור ראשון , קשה מאוד להשיג . 150 ש"ח.

*18 חבקים בחבילה סגורה , המידות רשומות על השקית – 150 ש"ח.

*שעון לחץ דלק של RACETECH כולל חיווט מלא , מפצל T לקו דלק , פוד ומגן שמש - 250 ש"ח.

*מסגרת לרדיו וללוח שעונים ל106 , במצב טוב. דורשת שחזור של התמיכה האמצעית בגלל שאיזה גאון דחף דאבל דין . 400 ש"ח.

*פילטר אויר של סימוטה, כניסה 3". אחרי ניקוי ושימון. 150ש"ח.

אני מהמרכז. לפנות בהודעה פרטית בבקשה.

11045501_10154631989003306_696255639947668456_n.jpg

11782337_10154346071958306_8999540861252349502_o.jpg

12313621_10154631989008306_3661629111095796576_n.jpg

12316186_10154631989018306_6227155309817039425_n.jpg

פורסם

מקפיץ.



פריטים שנוספו :

*פוד 3 שעונים - 100ש"ח.

*נשם שמן ללא חברה - 50 ש"ח.

*נשם שמן של סימוטה - 80 ש"ח.

566e77698bfad.jpg

×
×
  • תוכן חדש...