Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טוב הבחור ממשיך, התקשר אליי היום לא עניתי. שלח לי הודעה שהוא צריך אותי.

 

שלחתי לו את ההודעה הבאה:

"הרכב כבר בבעלותך, קנית אותו ממני מבחירה ללא בדיקה, אמרתי לך כל מה שאני יודע על הרכב לפני הקניה, נתתי לך את הספר טיפולים של האוטו לפני הקניה ועברת עליו בעצמך וגם חבר שלך עבר עליו. חבר שלך גם העיר לי ששילמתי יקר במוסך. דיברנו כבר בשיחתנו בטלפון ומעבר לזה אין לי מה להגיד".

 

הוא ענה שעלה לו 1500 שקל להחליף 2 משולשים קדמיים ומברק הגה, הוא מצפה ממני לפחות למחצית מהסכום. אם לא אז הוא לוקח את זה קדימה.

 

מה שהזוי זה שלפני כן הוא דיבר איתי על ההגה, פתאום הוא מכניס גם משולשים קדמיים ועוד שטויות. קיצר אני מפסיק להתייחס אליו וזהו

הוא יכול לקחת את זה לאן שירצה, בדיוק כפי שהוא יכול לצפות שתשלם לו על התיקון.

לפי איך שסיפרת את העניין, לא ביצעת שום עבירה, כך שאין לך סיבה להיות מוטרד.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אפשר לבטל עסקה בין אנשים פרטיים דרך בית משפט רק בתנאי שמצליחים להוכיח שהעסקה נסגרה בחוסר תום לב של אחד הצדדים.

 

 

כלומר אחד הצדדים ידע משהו מהותי שעלול היה להשפיע על העסקה ולא סיפר לצד השני.

 

אפשר לעשות את זה גם אם יש זכרון דברים חתום ובו רשום שלא יהיו טענות כלשהן.

 

 

אם לא היה חוסר תום לב, אי אפשר לבטל את העסקה או לדרוש השתתפות וכו'.

 

 

פורסם

חוצפן כזה עוד לא ראיתי וטוב שכך .

אל תתייחס לאדם כזה, לפי דיבור שלו זה ניראה שיש שם נוכל אל תפחד .

לא לוקח לבדיקה זה בעיה שלו גם אם לא היה שם מנוע והרכב עשה סתם רעש .

ובמקרה ותענה לו בשיחה אז תקליט תמיד את השיחה .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

מבחינה משפטית והתנהלות סבירה בעסקת מכירת רכב משומש פרטי נהגת באופן סביר והדרישה שלו לא מקובלת.

 

יחד עם זאת, אם אתה חש שמכרת את הרכב בלי שהקונה טרטר אותך יותר מדי, במחיר מחירון (שהוא גבוה משמעותית ממחיר השוק), ואתה מעוניין לסיים את העניין לפנים משורת הדין בצורה מאוד מאוד ג'נטלמנית, ותחתים את הקונה על מסמך שלא תהיינה לו תביעות או דרישות עתידיות, אז אתה יכול להציע להשתתף בחצי מעלות התיקון, או פחות מזה כראות עיניך. רק תקפיד להדגיש שמדובר במחווה לפנים משורת הדין, ותחתים אותו על מסמך במקום חוזה מכירה (ולא זכרון דברים כפי שנכתב).

 

אם המצב הוא אחרת (ביקש להוריד מהמחירון, או מהמחיר שדרשת, ויצאת עם תחושת הפסד מהמכירה) אז אל תנהג כך.

פורסם

תענה לו שהוא מוזמן לקחת את זה קדימה.. תגיד לו שהתייעצת עם עו"ד ושהאחראיות שלו לקחת את הרכב לבדיקה, אחראיות שהוא בחר מיוזמתו לא לנצל, בנוסף התקלות האלה היו מתגלות בכל בדיקה וגם מדובר בבלאי טבעי שלא היה ניתן לגלות ללא בדיקה (ולא תאונה או משהו שהסתרת ביודעין). ברגע שנעשתה עסקה, הוא מוכן לקבל את הרכב כמו שהוא.. שוב, לא הסתרת ממנו דבר.

אין לו שום קייס, ואם הוא רוצה ללכת "קדימה" הוא מוזמן בשמחה.. תשדר רוגע ולא לחץ.. כי באמת לפי החוק אין לך מה לדאוג..

הדברים האלה קורים, ולכן מומלץ לכל מי שקונה רכב לעשות בדיקה לפני כל קניה ולא לחסוך בנושא הזה.

פורסם

הוא לקח את הרכב AS IS, זה הימור בפני עצמו. חוסך לך 500 ש"ח אבל אם אתה לא כזה תותח בלבדוק רכבים, זה עלול לעלות לך ביוקר. בכל מקרה אין לו קייס לכלום.

פורסם

שתי אופציות : או שאל תענה לו בכלל או שתרשום לו שזה כבר גובל בהטרדה אותה מעביר את זה לטיפול המשטרה (לא נראה לי שמישהו מתרגש מזה אבל גם אופציה)

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

עדכונים:

 

הוא ניסה שוב להתקשר אלי. שלחתי לו הודעה "הרכב כבר בבעלותך, קנית אותו ממני מבחירה ללא בדיקה, אמרתי לך כל מה שאני יודע על הרכב לפני הקניה, נתתי לך את הספר טיפולים של האוטו לפני הקניה וגם אתה וחבר שלך עברתם עליו. אין לי מה להוסיף"

 

הוא אמר שהוא הוציא 1500 ש"ח על תיקון שני משולשים ומסרק הגה. (יפה לו עכשיו להוסיף גם משולשים לעניין) ושהוא מצפה לפחות לחצי השתתפות.

 

בערב שלח לי שוב הודעה קורבנית על זה שאני מפיל עליו אחריות ובורח ממנו. שלחתו לו שלא יפנה אליי אחרת אפרש זאת כהטרדה ואפנה למשטרה ולכל האמצעים הזמינים לי. הוא אמר אין בעיה חכה למכתב מעורך דין.

 

וקבלו את השוס הגדול: שבת בערב חיפשתי את המספר טלפון שלו בגוגל. מצאתי 3 מודעות על רכבים שונים למכירה מאותו חודש. הבן אדם פאקינג סוחר! או ככל הנראה מוכר רכבים בכיף שלו. עכשיו נגמר העניין הוא לא יכול לטעון כלום. עצם זה שהוא מכר 3 רכבים בתקופה האחרונה אומר שהוא ממש לא תום לב ברכבים והוא יודע מה ההשלכות של כל מה שהוא עשה בקניה של האוטו.

 

אני חושב שזה קטע עכשיו. כי אני שומע מהרבה אנשים שזה קרה להם. בא אדם קונה את הרכב ללא בדיקה והכל בסדר, כמה ימים אחרי מתקשר ומאיים בתביעות ומבקש השתתפות. ממש מגעיל!

פורסם

חבל על הלחץ והעצבים שלך, בן אדם קטן שכנראה מבין רק בכח, חבל לרדת לרמה שלו.

תכין מסמכים והקלטות בתיקיה מסודרת, אם יבוא הרגע והוא באמת יתבע (כנראה אדם חסר חיים שיש לו יותר מדי זמן פנוי) אתה תהיה מוכן ומוגן. בינתיים, תחסום את המספר ותעבור הלאה.

פורסם

כמו שזיהיתי מדובר בנוכל תרשום כאן את מספרו כדי שעוד כמה חברה ידעו להיזהר זה חשוב אשמח לקבל את הנייד שלו בפרטי

ואת סוגי המודעות להבין איזה עוד רכבים הנוכל מוכר .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 


×
×
  • תוכן חדש...