Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהשניה שנעשתה העברת בעלות אין לך שום קשר יותר לרכב.

תקלות יכולות לקרות ברכב אין מה לעשות אבל אליך זה לא קשור חד וחלק! מה אם התקלה נגרמה בעקבות נסיעה שלו ברכב?

מה אם התקלה הייתה מגיעה אחרי חודש שהרכב אצלו? אז הוא גם היה מאשים אותך?

זה לא משנה אם התקלה באה אחרי שעה שעשיתם את ההעברה או אחרי שנה אין לזה שום שייכות אליך יותר.

גם אין פה שום עניין של גילוי נאות, אתה לא מגרש רכבים אתה בן אדם פרטי ואתה לא אמור לדעת על כל תקלה שיש באוטו

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם הוא יטריד אותך שוב תגיד לו שעוד טלפון אחד ואתה תובע אותו על מרמה והצגת וניסיון לסחוט כסף שלא לצורך ובלי שום סיבה לכך .

תראה שיום אחר טלפונים כבר לא תקבל :)

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

מה שכן , אם הרכב בתקופה שהיה אצלך ובידיעתך עבר תאונה ונפסקה ירידת ערך , עליך לדווח לקונה ולקזז את

אחוזי ירידת הערך מהמחיר . זה המינימום שהמוכר חייב לדווח .

פורסם
אכן , חוק גילוי נאות חל על מי שעיסוקו הוא מכירת רכב משומש .

משנת 2008 כמדומני .

 

עדין יש את דיני חוזים ומשא ומתן בתום לב.

אני לא משפטן, אבל די ברור שאם מוכר יודע על בעיות ומסתיר אותם אפשר לתבוע אותו בתביעות קטנות.

A3

A4

פורסם

אם הרכב עבר תאונה ונקבעה ירידת ערך או שישנה פגיעת שילדה המוכר חייב ליידע את הקונה .

כמו כן גם אם הרכב הוכרז כאובדן להלכה .

מעבר לכך לרכב יש בלאי טבעי והמוכר לא צריך לדעת מה עובי הרפידות , מה החופש בהגה ומה הקומפרסיה במנוע .

הדברים האלו נבדקים במכון .

פורסם
מה שכן , אם הרכב בתקופה שהיה אצלך ובידיעתך עבר תאונה ונפסקה ירידת ערך , עליך לדווח לקונה ולקזז את

אחוזי ירידת הערך מהמחיר . זה המינימום שהמוכר חייב לדווח .

לדווח לקונה כן, אין שום חוק שמחייב אותך למכור את הרכב במחיר מסויים.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

בהחלט נראה שאין לקונה שום טענה שתחזיק מעמד.

 

ברור שמוכר נדרש לתום לב ונראה שפות"ש היה בסדר גמור. קונה צריך להוכיח שהמוכר פעל שלא בתום לב וזה נראה כמו משימה על סף הבלתי אפשרי במקרה המדובר. אם המצב היה קיצוני והרכב היה במצב קטסטרופלי הוא היה יכול לנסות לשכנע שברור שהמוכר הסתיר, וגם אז זו גם משימה לא קלה. בתי משפט לא מסייעיים לקונים רשלנים

 

הוא הולך על שיטת "מצליח".

 

אחרי זה הוא התחיל להגיד לי שהוא הולך לבטל את ההעברת בעלות (לא נראה לי שזה אפשרי בכלל). ושיש לו חבר עורך דין וכל מיני כאלה.

 

על זה נאמר, אדרבה שיחזיר לך את הרכב. גם אם נניח שזה אפשרי לביצוע זה באמת איום מפגר

פורסם
לדווח לקונה כן, אין שום חוק שמחייב אותך למכור את הרכב במחיר מסויים.

 

 

מחזק, אין חוק שנוגע למחיר. זו רק המלצה. שוק חופשי, כל מוכר זכותו לבקש כמה שהוא רוצה וחושב לנכון.

פורסם

טוב הבחור ממשיך, התקשר אליי היום לא עניתי. שלח לי הודעה שהוא צריך אותי.

 

שלחתי לו את ההודעה הבאה:

"הרכב כבר בבעלותך, קנית אותו ממני מבחירה ללא בדיקה, אמרתי לך כל מה שאני יודע על הרכב לפני הקניה, נתתי לך את הספר טיפולים של האוטו לפני הקניה ועברת עליו בעצמך וגם חבר שלך עבר עליו. חבר שלך גם העיר לי ששילמתי יקר במוסך. דיברנו כבר בשיחתנו בטלפון ומעבר לזה אין לי מה להגיד".

 

הוא ענה שעלה לו 1500 שקל להחליף 2 משולשים קדמיים ומברק הגה, הוא מצפה ממני לפחות למחצית מהסכום. אם לא אז הוא לוקח את זה קדימה.

 

מה שהזוי זה שלפני כן הוא דיבר איתי על ההגה, פתאום הוא מכניס גם משולשים קדמיים ועוד שטויות. קיצר אני מפסיק להתייחס אליו וזהו


×
×
  • תוכן חדש...