Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
https://www.banggood.com/Original-Box-CHUWI-Hi8-SE-32GB-MediaTek-MT8735-Quad-Core-8-Inch-Android-8_1-Tablet-PC-p-1349700.html?akmClientCountry=IL&rmmds=cart_middle_products&cur_warehouse=HK

 

קוד קופון

BG876466

תוריד בקופה את ה V מ ביטוח משלוח.

תקבל מחיר עם דמי משלוח של 237 שח.

 

תודה רבה! יש משהו עם קצת יותר ראם? כמו שאמרתי אפשר למתוח תקציב בקצת אם צריך.

פורסם

אני גם צריך דיסק לגיבוי, אבל זה לא סיכון לקחת SSD לגיבוי היות ואם יש לו בעיה אין אפשרות לשחזר ? (או שזה השתנה ואני לא מעודכן?)

פורסם

ככל אצבע על כונן SSD להשאיר תמיד מקום פנוי של 10% אישית ממליץ על 15%.

אמינות של SSD עדיפה פי כמה על פני כונן מכני, כמובן לזכור תמיד לגבות.

פורסם
עדיין לא נתקלתי במחיר בהייטק זון שאי אפשר לקבל גם בלי השיוך למועדון.

 

כתלות במוצר ובמבצע, אבל נתקלתי לא פעם במחירים שאין סיכוי לקבל בלי המועדון.

 

בטלפונים סלולריים דווקא ה"בעייתיות" של HTZ זה שהם עובדים רק עם יבואנים רשמיים, מה שמשפיע על המחיר כמובן.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
ממליץ בחום לקנות SSD של טרה ולהוסיף לו enclosure מבוסס טייפ C.

 

לדוגמא כונן : https://www.amazon.com/Samsung-Inch-Internal-MZ-76Q1T0B-AM/dp/B07L3D19MY

מארז: https://www.amazon.com/dp/B07D2BHVBD/

 

חושב שיש טעם לחכות ליום שישי? או שני (סייבר מאנדיי)?

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
כל הבלאגן מתחיל ב 29/11?

מצטרף לשאלה

ההנחות הגדולות באמזון יהיו ב29.11?

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

מוצרי בלאק פריידי כן ב-29, מוצרי טכנולוגיה בד"כ בהנחות יפות יותר בסייבר מאנדיי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
חושב שיש טעם לחכות ליום שישי? או שני (סייבר מאנדיי)?

 

אם לא דחוף שווה להמתין.

קח בחשבון שדילים שעולים תוחלת החיים שלהם היא לא יותר מכמה דקות, שים התראות על כמה דגמים ליתר ביטחון.

פורסם
אם לא דחוף שווה להמתין.

קח בחשבון שדילים שעולים תוחלת החיים שלהם היא לא יותר מכמה דקות, שים התראות על כמה דגמים ליתר ביטחון.

 

אני ממש צריך SSD

מאוד רוצה את הסמסונג 1TB אבל המחיר שלו כרגע 110 דולר (ירדתי מה-500 GB)

 

היית ממתין?

פורסם

מחפש לפטופ גיימינג לאחי הקטן, סביב ה4.5-5.

ראיתי שלושה כיוונים מעניינים, Dell g3, Lenovo legion 540, hp omen 15.

המפרטים שלהם כמעט זהים.

 

יש איזה משהו שפספסתי?

מבצעים משוגעים של בלאק פריידי?

המלצה/דיס המלצה רצינית על אחד מהשלושה?

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם (נערך)

הקנייה תהיה בארץ...

עם מה זה משאיר אותנו?

 

אגב, הסתכלתי על המבצע - הוא בעיקר גרם לי לתהות איך דרשו עליו 3000דולר בהתחלה.

המפרט שלו לא מאוד מרשים, ומה הקטע המטומטם של לשים את הטראקפד בחלק הרחוק של המחשב? כאילו, אנחנו כל כך גיימינג אוריינטד שמי צריך את זה?

עריכה אחרונה על ידי Talgaz

מה חתימה? תתפשטי!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אני ממש צריך SSD

מאוד רוצה את הסמסונג 1TB אבל המחיר שלו כרגע 110 דולר (ירדתי מה-500 GB)

 

היית ממתין?

 

אני רכשתי TRANSCEND 1T SSD מKSP ב427 שקל, מחיר שמתחרה עם אמאזון...

×
×
  • תוכן חדש...