Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

דרך קבע בקבוקי השתיה בביתי שוכנים להם כבוד בארון תחת הכיור במטבח.

 

היום נתקלתי בתעלומה מוזרה.

 

2 בקבוקי rc [מתוך 4 + כל מיני שמנים רטבים קטשופ וכד'], היו ריקים כמעט לגמרי [כשהפקק סגור כמובן].

 

בהתבוננות שניה ראיתי חורים בבקבוקים.

 

אבל, הארון עצמו יבש ונקי.

 

מאין החורים?

לאן הלך הנוזל?

 

יש מצב שזו חולדה / נחש / מרעין בישין אחרים?

 

תודה מראש לעוזרים!SAM_0032.JPGSAM_0033.JPGSAM_0034.JPGSAM_0035.JPGSAM_0036.JPG

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נחש לא שותה נוזלים (מקבל מהטרף).

חולדה - תשאיר סימני כרסום ולא חור.

אולי מישהו רצה למתוח אותך ורוקן את הבקבוקים ? (לא ניתן לראות בתמונות גודל חור - האם מתאים בגודל למחט של מזרק ?)

פורסם (נערך)

שמעתי שלאטיופים יש מכשיר עוצמתי חדש דגם 'מגמה RC1' תוצרת סוביטית ולא כמו הקודם זבל קוריאני.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
אני לא יודע מי עשה לך את זה, אבל תגיד לו תודה. בני אנוש לא אמורים לשתות RC קולה.

ועוד זירו.

 

כבר עדיף היה אם היית שוחט את האורחים וקובר אותם בגינה :roll:

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

החתך הוא כמו בסכין יפני באורך 2 ס"מ.

אף אחד לא מתח אותי - אנחנו זוג ותינוקת. אין מפתחות לחברים וכו'.

 

דעות נוספות לפני שאני פונה למדביר?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

האם הבקבוקים נקנו כמארז בארגז קרטון? ייתכן שהם נקנו חצי ריקים (או חצי מלאים, תלוי בהשקפת עולמך) מלכתחילה, ולא שמת לב כשהכנסת לארון?

 

קשה לי להאמין שחיה כלשהי תשתה 2 ליטר קולה בלי להשאיר אף עקבות.

פורסם (נערך)

מה פתאום לאורחים נותנים לשתות רק קריסטל ירוק זרחתי (תוצרי לוואי של איזוטופים מהכור בפורדו). אני קורא למשקה משקה האלוהים. כי רק אלוהים יודע מה יש בו.

7634d1356515548-.png

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם
החתך הוא כמו בסכין יפני באורך 2 ס"מ.

אף אחד לא מתח אותי - אנחנו זוג ותינוקת. אין מפתחות לחברים וכו'.

 

דעות נוספות לפני שאני פונה למדביר?

 

קשה להאמין שבעל חי כלשהו יסכים לשתות קולה עם ממתיק מלאכותי. הם לא נוגעים בזה. אבל לך תדע, אם עכברים אוכלים צינורות פלסטיק וגומי, ותיקנים אוכלים ניירות הכל אפשרי.

 

להורים שלי נכנס פעם עכברוש לדירה, כנראה דרך המרפסת (קומה שנייה !) וחי איתם מספר שבועות בלי שהם הרגישו. מידי פעם נעלמו להם דברי אוכל והם הניחו שיש להם בעיית זיכרון. עד שבפסח הם הזיזו את הספה וגילו מאחוריה הר של שאריות, ועכברוש אחד בגודל של חתול.

 

לפני הזמנת מדביר תבדוק אם באמת יש שם משהו חי, תנסה להשאיר כמה דברי מאכל באיזור הזה ומסביבו, למשל תפוח אחד, חתיכת שניצל או נקניק קטנה ותבדוק אם זה נעלם משם.

פורסם

אפשר גם לפזר קמח מסביב לבקבוקים. אולי זאת רוח רפאים.

תבדוק שהיא לא דופקת לכם גם את התפוצ'יפס והגו'ינטים :lol:

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
מה פתאום לאורחים נותנים לשתות רק קריסטל ירוק זרחתי (תוצרי לוואי של איזוטופים מהכור בפורדו). אני קורא למשקה משקה האלוהים. כי רק אלוהים יודע מה יש בו.

7634d1356515548-.png

 

לדעתי זה טעים

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...