Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, זו אותה מכונית.

המרינה הוצגה ב 71' כמחליפתה של המינור (!).

בניגוד למינור שהציעה עיצוב חינני ובעל אופי, המרינה היתה מכונית כעורה וחסרת חן, אם כי בניגוד למה שנוטים לחשוב רבים, היא לא היתה מכונית גרועה, בוודאי במונחי זמנה, ועמדה על אותה רמה של הפורד אסקורט ואופל קאדט B.

המרינה הוצעה במספר גרסאות מרכב - משפחתית 4 דלתות, סטיישן, פאנל וואן וקופה, שעשתה שימוש בדגם שכונה TC במנוע זהה לזה של ה MGB מסדרה B בעל זוג מאיידים בנפח 1.8.

בשנת 80' הולפה באיטל, שלא היתה אלא מתיחת פנים למרינה שנעשתה ע"י ג'יאוג'יארו האיטלקי על מנת להרוויח עוד כמה שנים עד שתוצג מחליפתה הבלתי נשכחת, האוסטין מונטגו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

התנהגות ה-TC הייתה רחוקה מאד מזו של ה-MGB עמה חלקה את המנוע, אני דווקא חיבבתי את עיצובה של המרינה אבל האסקורט והקדט היו אמינות יותר וזכו להצלחה אדירה בעוד המרינה "נהנתה" מתדמית שלילית כמעט מההתחלה.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

כל מבחני הדרכים התקופתיים דיברו על התנהגות גרועה וערימות של תת היגוי.

 

למיטב זכרוני, היבואן בארץ באותה תקופה היה חברת המזרח :roll:

 

למרינה היו מתחרות בריטיות נוספת באותה תקופה; הילמן אוונג'ר והנטר האנונימיות משהו - וווקסהול ויוה, שהיתה מכונית נאה למדי וגם היתה זולה מכולן.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם (נערך)

תגובתי הראשונה למקרא השאלה בכותרת היתה "אין דבר כזה אוסטין מרינה".

למיטב זכרוני , ל"מרינה" מבית "מוריס" לא היתה מקבילה ישירה אצל "אוסטין", בוודאי לא באותו השם.

מתברר שצדקתי, אך רק חלקית. ה"מרינה" נמכרה תחת השם ""מוריס" (בלבד) במרבית השווקים (אלה שהסכימו לשווק אותה...), כולל בריטניה וישראל.

 

אך מתברר כי המכונית שווקה, אכן, כ-"אוסטין מרינה" בארה"ב, קנדה ודרום אפריקה.

 

תמיד טוב ללמוד.....

עריכה אחרונה על ידי ofurst

עודד

פורסם

למיטב זכרוני, היבואן בארץ באותה תקופה היה חברת המזרח :roll:

 

ולמיטב זכרוני, לא בדיוק...

 

נציגות BMC בישראל היתה מפוצלת: "ליאו גולדברג" ייצגה את "מוריס", "חברת המזרח" את "אוסטין".

שתי החברות שווקו במקביל את ה"מיני", כל אחת תחת שמה של החברה אותה היא ייצגה.

 

אך כיון שה"מרינה" לא שווקה כאן מעולם כ"אוסטין", לא יכלה "חברת המזרח" למכור אותה.

 

אגב - בשנת 1992 אוחדו שתי הנציגויות בארץ ל- UMI, אך מוריס ואוסטין כבר לא היו קיימות אז.

 

הסתייגות: כל המידע הנ"ל הוא מזכרוני הקודח. יתכן שאני טועה מעט בפרטים ובלוחות הזמנים....

עודד

פורסם

השם מוריס נעלם בסוף 83', ומשנת 84' נמכרו מכוניות אוסטין תחת השם אוסטין-רובר, ויובאו על ידי חברת המזרח.

המרינה למעשה היתה המכונית האחרונה שנמכרה תחת השם מוריס.

Umi איחדה את מותגי gm שנמכרו בארץ.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

נסעתי רבות במוריס מרינה. אכן התנהגות כביש גרועה...לרכב תת היגוי שגורר "צלחות" לא צפויות..

 

איכות הייצור והחומרים לא מהמשובחות גם הייתה בעלת נטייה להחליד, אבל, היא הייתה נוחה לנסיעה באופן יחסי, בוודאי בהשוואה לפורד אסקורט.

 

למי שצריך חלקים - עדיין ברשותי 2 גרוטאות כאלו....

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

×
×
  • תוכן חדש...