Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להתפנק במקלדת מכנית לטובת שיפור היעילות שלי בעבודה (מקליד בערך 5-6 שעות ביום בקצב גבוה). והבוס שלי זורם על השתתפות בהוצאה.

אממה, החארות האלה יקרות בטירוף. הכי זולות שמצאתי בישראל עולות מעל ל-300 שקל.

אני רוצה כאלה עם מנגון tactile ו-non-clicky מאחר שאני לא לבד במשרד וממש לא בא לי לשגע את אלה שיושבים לידי. כלומר Cherry MX חום או משהו מקביל לו.

 

אז קדימה, חברים. תרביצו המלצות.

לקנות בארץ/בחו"ל/לחכות למבצעי יום שישי השחור?

Ford Focus estate ; Subaru XV

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איתי, זה מתחבר עם USB? כי אין לי על הלפטופ PS/2...

אני גם רואה שאין מקש ווינדוס, שזה דיי חשוב לי.

 

סמירו, בגלל התחושתיות של המנגנון המכני, אחרי תקופת הסתגלות קצרה אתה עושה הרבה פחות טעויות הקלדה (כמו למשל ללחוץ רווח לפני האות האחרונה במילה) או מפספס לחיצות. הפידבק הרווח הוא שמקדלת מכנית משפרת את איכות וקצב ההקלדה באופן די משמעותי את הרוב המוחלט של המשתמשים.

 

אירון מן, ההבדל הוא המנגנון שיושב מתחת לכפתור. במקלדות "רגילות" יש ממברנת גומי בצורת בעוד במקלדות מכניות יש מנגון לחיצה מתקדם יותר שנותן יותר פידבק.

ההבדל הוא כמו להקליד הטלפון עם heptic feedback (הרטט הקטן הזה בכל לחיצה) או בלי.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

בונא אני בדיוק מחפש בעצמי, אחרי שהשתמשתי שבוע במקלדת של המנהל צוות שלי כאשר הוא היה במילואים (ducky mini) ונהנתי מהעניין.

תעדכן אותי בפרטי מה אתה עושה, סיכוי סביר שאצטרף לרכישה שלך במידה וזה רלוונטי.

אני אגב לא מחפש שיפור ולא כלום, פשוט חווית השימוש יותר טובה, ובתור מי שהמקצוע שלו הוא להקליד (מתכנת) זה נשמע לי לגיטימי לבצע הוצאה חד פעמית יקרה בשביל חווית שימוש משופרת לאורך זמן.

 

אגב, מציע לך לעקוב אחרי massdrop

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אני עוקב אחריהם כבר, כולל מייל יומי (מציק לאללה) שמספר לי על ההורדות היומיות.

הבעיה היא שההנחות שהם משיגים זניחות בקטע מצחיק. הם מפמפמים שם כסא מחשב של DX Racer באיזה 30 דולר הנחה (מחיר המחירון שלו מעל 450 לטובת קנ"מ).

 

אני אעדכן אותך ברגע שתתקבל החלטה, בכיף.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

Das Keyboard 4 Professional Cherry MX Brown

נכון, יקרה. אני קניתי בזמנו את הגרסא הישנה יותר (das keyboard model s) ב 600 ומשו ש"ח. אין מרוצה ממני. נוחה, כבדה (לא זזה על השולחן), מכאנית, סוויטצ' חום (יש גם כחול).

USB.

בחו"ל היא עולה 140$, מן הסתם הרבה יותר זול מאשר בארץ. אבל תוסיף מיסים ומשלוח, ככה שהמחיר בארץ סביר. בכל מקרה אם תיהיה בח"ל במקרה, זה יותר משתלם לקנות שם.

פורסם

אני לא ניסיתי מקלדת מכנית שקטה עדין אז אני לא יודע כמה הן שקטות, הרגילות שהגיעו למשרד (אופן ספייס) נשלחו בבושת פנים הביתה על רעש יתר, באופן מפתיע מכל הרעשים שאני לא אוהב במשרד דווקא מקלדות לא מפריעות לי

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

 

השוואה של סוויטצ' כחול (קליקי) מול חום (שקט כביכול). לא הכי אידיאלי אבל אפשר להבין את הרעיון.

 

לדעתי האישית, אני יושב באופן ספייס ואנחנו משתמשים במקלדות ממברנה רגילות של מיקרוסופט (אין תקציב למכאניות), אם אתה באמת מקליד מהר שומעים את הרעש מספיק טוב גם במקלדות לא מכאניות.

הכחול לדעתי טוב אם אתה אוהב את הקליק-קלאק וגר לבד \ אנשים שלא מפריע להם הרעש. לא הייתי מביא כחול למשרד, אבל מבחינת הרעש, החום מייצר לא יותר רעש מאשר מקדלת ממברנה רגילה (לדעתי האישית).

פורסם

ריידן, דאס מייצרים מקלדות מעולות, אבל שוב, אני מנסה לשמור על תקציב הגיוני. 600 ומשהו שקל, אם מישהו תהה, זה פחות הגיוני.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
חבל שאין מקלדות מכניות ארגונומיות כמו ה- Natural Desktop 4000.

או, בהחלט. עם כל הצער שבדבר, ולמרות מקש הרווח הגרוע ביותר בעולם, אין על ה-4000.

Leasingfahrzeug oder nichts


×
×
  • תוכן חדש...