Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי זוג קומפוננטים של סרווין ווגה ועוד סאב אינפיניטי עכשיו המגבר שלי מחזיק אותם אבל הוא לא ממש פותח את הסאב המפלצתי הזה מגבר של ג'יי בי אל סדרת ג'י טי או בצבע כתום שקוף

עכשיו אני רוצה להביא או בנוסף או במקומו מגבר ממש חזק ואיכותי + קבל טוב

ואני צריך שתמליצו לי על משהו טוב

תקציב 3000-3500 למגבר והקבל

Do You Smell What The H Is CooKing...!?

פורסם

למה קבל? יש לך ריצוד באורות או משהו כזה?

 

איזה קומפוננטים? אולי כדאי לך להחליף מגבר ולא להוסיף...

איזה מגבר בדיוק?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

1602 סרווין ווגה

 

והמגבר של ג'י טי או 600 וואטJBL

4+75 לא זוכר בדיוק את הדגם שלו

ואני צריך קבל

Do You Smell What The H Is CooKing...!?

פורסם
1602 סרווין ווגה

 

והמגבר של ג'י טי או 600 וואטJBL

4+75 לא זוכר בדיוק את הדגם שלו

ואני צריך קבל

עד כמה שלי זכור אלו נתונים ב-2 אוהם.

 

המגבר הזה שברשותך הינו מגבר טוב.

תשמור אותו ומצא לך מגבר לסאב בתקציב שלא צריך לעלות על 1500 ש"ח וזאת הבנחה שאין טעם להשקיע בדברים כבדים יותר עם הסטאפ הנוכחי שלך.

 

לגבי דגמים - החברה בפורום ימליצו לך.

 

אגב הסאב - כמה סלילים?

×
×
  • תוכן חדש...