Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רק אני לא הייתי מרוצה מהרומבה?! הייתי עם ה770 במשך שנה וחצי לאחר מכן הרגשתי בר מזל שהצלחתי למכור אותו ב60% ממחירו כחדש, הדבר הנחות הזה לא הצליח להשתלט על דירת רווקים קטנה של 65 מ"ר, כל פעם סיפור אחר, פעם נתקע בניסיון לעלות על השטיח פעם סגר את הדלת ולא הצליח לצאת, כמובן שהייתי צריך לסדר בבוקר את הבית, להרים כיסאות ומה לא בשביל שהמפגר אשכרה יצליח לנקות משהו... אה ולא נשכח את הבעיות הסוללה שהתחילו לאחר שנה, בקושי היה מספיק ל20 דקות לפני שהוא היה רץ בבושת פנים לפינה שלו.

 

יש לי 3 חברים מאוכזבים מהשירות של ניאטו בארץ, מלאי סוללות כמעט ולא קיים, חבר המתין חודש וחצי לקבלת סוללה.

תבדוק גם את ה iclebo, קראתי הרבה ביקורות טובות בארץ, לדעתי גם היחיד עם סוללת ליטיום אאל"ט

פורסם
לא הבנתי למה התכוונת ב "טעינה אגרסיבית". מתח הטעינה תמיד אותו מתח בסוללות NiMh מהסוג שיש בניטו. אולי התכוונת לטעינה בזרם חזק יותר ?

 

איפה קראת לגבי האופציה הזו של סוללה חדשה, מחזור ריקון וטעינה וכו ... חיפשתי די הרבה ולא מצאתי כלום. אשמח לקרא על זה יותר, כי אצלי גם כרגע יש שגיאת 0007 שקשורה לסוללה, וכמו שאמרתי קנייה של סוללה חדשה לא פתרה את העניין.

יש איזה פורום הכי גדול לניטו. שם חיפשתי מידע בזמנו כדפקתי אותו והוא נהיה לבנה.

יש שם איזה בחור שהוא מהנדס נוכשר בפנסיה שזה התחביב שלו.

יש לו חנות לסוללות שהוא מייצר בעצמו, כולל ליטיום לרומבה וגם לניטו, כולל עמדות טעינה משופרות עפ התאמות.

הוא הסביר לי פעם את כל הקטע כשפעם ראשונה הסוללות נהיו חלשות. עשיתי את הטריק וזה באמת שיפר באיזה 15%.

לא נכנסתי לעומק עם זה זרם או מתח. לדעתי דווקא מתח יותר גבוהה. בגלל זה לא בריא.

פורסם

רכשנו כל האחים כמתנה לאמא שלי שחולת ניקיון. לבית עצום בגודלו ופעיל מאוד.

הIROBOT כבר שנה וחצי בפעולה ללא הפסקה, כל יום לפחות פעם אחת ביום עושה את הקומת קרקע, ופעם ביומיים מעלים אותם לקומה העליונה.

 

מפגין אמינות ויכולות מעולות.

ללא ספק שווה כל שקל! כל מה שנשאר זה להעביר סמרטוט לאחר העבודה שלו.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם (נערך)

קניתי לפני חצי שנה רומבה 775, אנחנו מאוד נהנים ממנו.

אחת הפונקציות שאני מאוד אוהב בו וכבר אין בסדרה 800 היא השלט, דווקא המוכרת בחנות אמרה שבטח לא אשתמש בשלט, (ד"א גם לי היא לא ניסתה לדחוף את הכי חדש אלא המליצה על ה 775 לפי הדרישות שאמרתי לה).

 

בערב כשאנחנו משכיבים את הקטנה לישון אני עושה "ויש" עם הרובוט על השטיח בסלון ולפעמים קצת במטבח, השלט מאפשר לי לעשות את זה ביעילות ומהירות, שתי דקות והשטיח נקי ומוכן לקטנטנה למחר :)

 

מעבר לזאת, הוא מנקה נהדר, הבאסה היחידה היא שאכן צריך להוציא שיערות ממברשת הניקוי. אני עושה לו טיפול שבועי בממוצע אחת לשבוע וחצי, תלוי כמה הוא עובד.

 

לגבי סידור של הבית לפני הפעלה שלו, נו ברור, גם כשהעוזרת מנקה היא צריכה להרים כסאות לפני... סידור נכון של כמה דקות (מעצורים לדלתות וכו...) ואתה מפעיל אותו בשקט.

 

נכון, זה לא עוזרת, אבל עם הפילטר HEPA שלו אני לא מרגיש צורך בעוזרת כבר חצי שנה.

עריכה אחרונה על ידי Alon_A

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אינני מתווכח עם הצלחות והאיירובוט הוא כנראה הצלחה ולו יחסית. הייתי באותה התלבטות לפני כ-3 חודשים, עשיתי סקר וחפרתי די עמוק בסופו של דבר הגעתי למסקנה שבבית עם ריהוט וחדרים עמוסים הרובוט לא יעבוד טוב וגם יצריך כל מיני הכנות מדי יום (הרמת כיסאות, הזזת מכשולים וכיו"ב). גם מיקום תחנת העגינה התברר כבעיה ולא רצינו לתקוע את הדבר הזה בסלון או בכניסה.

בסופו של דבר הוחלט על רכישת שואב אלחוטי של דייסון. גם הוא לא זול במיוחד אבל במקום שהרובוט יעבוד שעה אנחנו עובדים 10 דקות בזמן הפנוי, עוברים איתו בכל הדירה (3 חדרים) בקלות, ביעילות, ללא כבלים והוא עושה עבודה טובה מאד בבית שתמיד פתוח ויש בו אבק, 2 חתולים וגבר בגיל העמידה שמשיל שערות מכל חלקי גופו...

החיסרון היחידי של הדייסון הוא זמן הפעולה על הסוללה, בין 10 דקות לרבע שעה אבל זה מספיק לדירתנו.

משכך לאנשים ולבתים מסויימים, לעבודת ניקוי קלה ופשוטה אפשר לשקול גם שואב אלחוטי קל משקל ואיכותי .

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
קניתי לפני חצי שנה רומבה 775, אנחנו מאוד נהנים ממנו.

אחת הפונקציות שאני מאוד אוהב בו וכבר אין בסדרה 800 היא השלט...

דווקא יש. דגם 871 מגיע עם מגדלור אחד ושלט, לעומת דגם 870 שמגיע עם שני מגדלורים אבל ללא שלט. בזמנו רציתי לקנות את ה-870 כי חשבתי שהשלט לא שימושי, אך רצה הגורל ולא היה במלאי כשהייתי באילת, לכן לקחתי את ה-871. מסתבר שהשלט זה דבר די שימושי ואני אכן מנצל אותו לפעמים.

 

באופן כללי אני נוטה להסכים עם מה שרשם ספיידרמן מעלי. מאז שנולדו הילדים ואין מקום פנוי על הריצפה, ההכנות להפעלה של הרובוט לוקחות לא מעט זמן. סביר להניח שעם שואב אלחוטי טוב אפשר היה בזמן הזה לסיים את הניקיון.

פורסם

היום הדגם הנמכר ב 8xx זה 876

הוא לא מגיע עם מגדלור וגם לא עם תמיכה במגדלור.

הוא כן מגיע עם קיר וירטואלי אחד ושלט כבונוס שאפשר להמיר בסט חולצים חלופיים.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

×
×
  • תוכן חדש...