Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתמול היה מכרז באתר BAY2 על IROBOT 876

המכרכז התחיל מ2200 הגעתי עד 2450 ולא זכיתי. אבל זכיתי היום לשיחה מהאתר שמודיעה לי כי בגלל שספק מעונין לסיים את הסחורה עד סוף השנה ,ואפילו שהמכרז הסתיים עם הצעות של מעל 2800 שח אני יכול לירכוש מהם אותו ב2650 שח.

והמוקדנית נשבעה לי שיש לה כזה מכשיר וזה חבל על הזמן. כרגע אמרתי לה שאחשוב.

מה אתם אומרים מחיר טוב?

פורסם

חחחח טוב שחשבת. כל העניין של ה"מכרזים" האלה זה פיקציה בריבוע. אתה מגיש הצעות, לא זוכה, ואז המוכר כבר יודע כמה אתה מוכן לשלם ומנסה להרים את המחיר עוד טיפה :-).

 

חיפוש מהיר מעלה מידע מעניין - 876 זה דגם עם מגדלור בודד לעומת 870 שמגיע עם 2.

מחיר של רומבה 870 בהיטקזון 2480.

 

http://www.hthome.co.il/vp2367500.html

פורסם

לא בטוח שנשאר במלאי. באתר היבואן ה 870 נעלם. אבל אכן מעצבן שמוכרים דגם בעל מספור יותר גבוה שלכאורה נראה כמו הישן עם פחות אבזור.

פורסם

דגם 876 הינו משופר בהרבה פרמטרים מ870. (סוללה,עוצמה,חישנים)

לא מוצא מה בידיוק כרגע כי הוא לא מופיע באתר, אך זכורים לי נתונים כאלו שלמרות העסד בזה עם הקיר הויטואלי מול 2 מגדלורים הדגם החדש עושה עבטדה טובה יותר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם (נערך)
דגם 876 הינו משופר בהרבה פרמטרים מ870. (סוללה,עוצמה,חישנים)

לא מוצא מה בידיוק כרגע כי הוא לא מופיע באתר, אך זכורים לי נתונים כאלו שלמרות העסד בזה עם הקיר הויטואלי מול 2 מגדלורים הדגם החדש עושה עבטדה טובה יותר

 

זה ממש לא נכון, אפילו באתר היבואן לא מזכירים כלום לגבי סוללה או חיישנים ומה שכן כתוב שם כל כך מעורפל שאי אפשר להבין מזה כלום. מהאתר השיווקי של היבואן הישראלי - שם כתוב " מנקה בעוצמה חזקה יותר ויעילה יותר בניקוי בלפחות 50% לעומת דגמים אחרים תוך תחזוקה מינימלית." רגע ! לעומת איזה דגמים בדיוק ? מגוכך.

באופן מוזר מאד אין כמעט מידע על הדגם הזה 876. סתם לדוגמה בוויקיפדיה תמצא רשימה של כל הדגמים חוץ מזה, זה כאילו איזה תת תת דגם שהסירו ממנו כמה אלמנטים רק בשביל לתמחר אותו יותר זול למדינות עולם שלישי, או אולי היבואן החליט שבארץ הבתים קטנים אז אפשר למכור את הרובוט באותו מחיר עם מגדלור בודד וזה יספיק לילידי מדינת העולם השלישי.

עריכה אחרונה על ידי martines
פורסם

ה876 לא תומך במגדלאור בכלל אלא רק בקיר וירטואלי.

ה870 לא תומך בקיר הוירטואלי שמגיע עם ה876.

כמו כן הופסק/יופסק השימוש במגדלאור שכן בסדרות החדשות אין בו צורך כי מערכת המיפוי עובדת בצורה אחרת (ובסדרה 9 עוד יותר משוםרת) וכך לא נדרש יותר מגדלאור אלא רק קיר וירטואלי

לפני שהוסר ה870 היה רשום איפשהו באתר שלהם את ההבדלים בין הדגם היוצא לנכנס.

כמו כן ה870 עלה ב200~ יותר מה 876 אם משוים את מחירי הכניסה שלהם לשוק.

השיפורים בינהם הם גם בכמה דברים קטנים שיצרו בעיות אמינות.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
ה876 לא תומך במגדלאור בכלל אלא רק בקיר וירטואלי.

ה870 לא תומך בקיר הוירטואלי שמגיע עם ה876.

כמו כן הופסק/יופסק השימוש במגדלאור שכן בסדרות החדשות אין בו צורך כי מערכת המיפוי עובדת בצורה אחרת (ובסדרה 9 עוד יותר משוםרת) וכך לא נדרש יותר מגדלאור אלא רק קיר וירטואלי

לפני שהוסר ה870 היה רשום איפשהו באתר שלהם את ההבדלים בין הדגם היוצא לנכנס.

כמו כן ה870 עלה ב200~ יותר מה 876 אם משוים את מחירי הכניסה שלהם לשוק.

השיפורים בינהם הם גם בכמה דברים קטנים שיצרו בעיות אמינות.

 

יש לך לינק רשמי שמפרט את כל מה שתיארת ? זה ממש מוזר לי שאני לא מצליח למצא קצת מידע טכני על הדגם הזה.

השורה הכי מפחידה היא השורה האחרונה שלך "כמה דברים קטנים שיצרו בעיות אמינות" אתה יודע על איזה בעיות אמינות מדובר ?

אני שוקל להחליף את הרובוט שלי ברגע שהוא יפסיק לתפקד אז זה מאד מעניין אותי.

פורסם

קניתי בשבוע שעבר איירובוט 866 ( אין ייבוא סדיר לארץ (רק ברשת BIG ELECTRIC שם עולה 2840 ש"ח) אבל בדקתי והוא כן נמכר באירופה). ידידת פייסבוק הציעה אותו למכירה ב1900 ש"ח חדש באריזה, לא נפתח מעולם ועם אחריות לשנתיים מביג אלקטריק. כמובן שלא חשבתי פעמיים ושעה לאחר מכן התייצבתי בביתה עם הכסף.

אחרי שבוע של פעולה אני מרוצה ממנו מאד. לא יודע במה הוא שונה מה870 או 871 אבל הוא עושה אחלה עבודה. מברשות הסיליקון קלות לתפעול ועוצמת שאיבה גבוהה משאירה רצפה מצוחצחת החיסרון היחיד זה שהוא באמת חוזר על אותה נקודה כמה פעמים מה שהופך את זמן העבודה שלו לדי ארוך ככה שרוב הפעמים אני עוצר אותו באמצע ומחזיר אותו ידנית לעמדת הטעינה.


×
×
  • תוכן חדש...