Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני עם איי רובוט כבר שנה דגם 780 עושה עבודה מעולה בניקיון הבית, מדובר בבית של 60 מטר

סוגר עוד מעט שנתיים.

דירה של 90 מטר, טפו*3 אין תלונות.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אתה רוצה משהו טוב לך על החברות שמתמחות ברובוטים ולא על החברות הג'נריות.

החברות המתמחות שאני מכיר הם IROBOT ו NEATO.

לי יש את הניטו דגם SIGNATURE כבר שנתיים, מנקה נהדר, ויש לו עוד המון ייתרונות אבל אני לא יכול להמליץ עליו בגלל 2 סיבות.

1. שירות מזעזע, היבואן אידיוט אין לי דרך יותר טובה לתאר את מה שעברתי ואת היחס שקיבלתי.

2. לרובוט יש בעייה רצינית בכל הנוגע לסוללות ובמיוחד לטעינה שלהן. היו הרבה ריצות למעבדה שלא סידרו כלום והרבה ריבים ובסוף על סף הגשת תביעה הסכימו להחליף אותו לרובוט חדש, בעיות הסוללה חזרו גם ברובוט החדש וגם אחרי החלפת הסוללות לחדשות. היום כל מספר ימים אני מקבל הודעה על תקלה בטעינה הסוללות, מוציא אותן מרוקן אותם חיצונית ומחזיר אותם לטעינה ברובוט תוך הצלבה שלהן ורק ככה זה עובד למספר ימים עד התקלה הבאה.

 

אם הייתי צריך לקנות היום רובוט בוודאות הייתי הולך על אחד הדגמים החדשים של IROBOT.

פורסם

לי יש את הניטו דגם SIGNATURE כבר שנתיים,

לא יודע איך יש לך סיגנצ'ור שנתיים כי אני לפני שנתיים הבאתי בארצות הברית XV21 שהיה הכי חדיש שם.

הסביה שהלכתי על ניטו היא גודל הבית. רומבה לא מסוגל לכסות כזה גודל בטעינה אחת ולא יודע להמשיך אחרי טעינה. ניטו עושה את זה מצויין.

הייתה לי בעייה כשניסיתי לשדרג לו תוכנה ודפקתי EPROM. כמובן שסידרתי את זה לבד.

דווקא אני מבסוט מהשרות של יבואן בארץ כי למרות שהמכשיר מחו"ל המחירים ושרות שאני מקבל הם בסדר גמור.

עובד אצלי 6 פעמים בשבוע על בית גדול ואין מרוצה ממני. היום שוב הייתי קונה ניטו, אבל עם מברשת צד.

עוד יתרון של ניטו שהוא מסוגל לטפס מדרגות קטנות שרומבה לא יכול.

פורסם

אתה צודק, הדגם הראשון שלי היה ה XV14, עבד טוב 3 חודשים ואחר כך התחילו לו בעיות סוללה ובעיות של חוסר התמצאות במרחב, היה לפעמים נתקע בנקודה מסויימת זז קדימה אחורה ימינה שמאלה בלולאה אינסופית ולא מתייאש, היה מודיע תכופות על סוללה ריקה גם כשהיא מלאה לחלוטין, בדקתי לעומק, רוקנתי אותה ובדקתי כמה מטען באמת יש בה.

אחת התופעות המרתקות ברובוט הזה הוא בתפריט, יש שם אופציה של NEW BATTERY שאף אחד לא יודע מה היא עושה. יש הרבה ניחושים בפורומים שונים, ניסיתי אותה וגם אני לא הצלחתי להבין. אם אתה יודע אני אשמח לשמוע.

 

הוא הוחלף אח"כ ל SIGNATURE רק אחרי ששיגעו אותי מספר פעמים, כל פעם הרובוט היה במעבדה, חזר אחרי שבועיים ושום דבר לא השתנה. רק כשהם הבינו שהם לא יודעים לפתור את הבעייה ואני לא אוותר להם ואני רציני באיומי התביעה הם הסכימו להחליף אותו במסגרת האחריות כמובן. אבל גם בדגם הזה יש בעיות קשות עם הסוללה, התחיל בזה שהרובוט היה עובד 15 דקות ומודיע על סוללה חלשה, ניגש לטעון את עצמו, טוען 10 דקות, עובד עוד 5 דקות ושוב סוללה חלשה וכו. קניתי סוללות חדשות. עבד טוב חודש ראשון ואז שוב התחיל עם אותה בעייה.

שידרגתי גירסה, עבד טוב חודש ואז התחיל עם הודעות שגיאה BATTERY ISSUE 0007, בחוברת רשום שזה בגלל שטמפרטורת הסביבה נמוכה מידי, אמצע אוגוסט בחדר 28 מעלות. ניסיתי כל מיני דברים ובסוף גיליתי שמה שעוזר זה להוציא את 2 הסוללות ל 10 דקות, להצליב ביניהן, ולהחזיר אותן. אז הוא מצליח לעבוד שבוע שלם בסדר עד ששוב חוזרת הודעת השגיאה.

 

לגבי היבואן החריקה הראשונה שלי איתו הייתה כשהבאתי את הרובוט החדש הבייתה קראתי בחוברת ההפעלה שלו וחיברתי את המטען לשקע ברובוט עצמו (יש שקע שמיועד למטרה הזו ברובוט) , בדיוק כמו שפירטו בחוברת. הרובוט לא נטען. דיברתי עם המעבדה של היבואן ושם צעקו עלי שאני לא אעיז לעשות את זה, חייבים להטעין רק דרך עמדת ההטענה ולא לחבר ישירות למטען, כי זה עלול לקלקל אותו וזה מסיר את האחריות. רגע, אבל בחוברת ההפעלה כתוב בפירוש שמותר, אז כתוב.

אחר כך היו לי עוד מגעים ממש לא מוצלחים עם היבואן הזה.

 

לגבי הייתרונות שלו , תאמין לי שאני מודע אליהם מצויין, דווקא את הייתרון הכי חשוב שלו לא הזכרת - מערכת ראייה מלאכותית שמשתמשת בלייזר ועובדת מעולה, וגם שאיבה עצמתית וטובה של הליכלוך, לא חסר לו לרובוט הזה. מי שתכנן אותו יודע מה זה רובוטיקה ועשה עבודה מעולה. חבל רק שכל מערכת הטעינה מחורבנת.

פורסם

כמובן שאני יודע מה עושה פונקציה של סוללה חדשה.

היא מפעילה מחזור של ריקון וטעינה יותר אגרסיבית כדי ללצוד ערכי מינימום ומקסימום של הסוללה. זה קריטי כדי לתכנן זמן עבודה.

הרי בהתחלה הוא ממפה את המרחב ורק אחר כך מתחיל לנקות.

אפשר גם לעשות את זה על סוללות לא חדשות, אבל לא מומלץ כי הוא קורע אותן בטעינה אגרסיבית במתח גבוהה מהרגיל.

יחד עם זאת אני אומר בפה מלא שרומבה מנקה יותר טוב ולבית קטן או כזה שאין הרבה ריהוט עם רגלים גבוהות הוא עדיף מבחינת נקיון עם כל השיגועים שלו.

החיסרון הגדול של רומבה זה חוסר מיפוי ווא גם דורש יותר התעסקות בתחזוקה שוטפת.

את המברשת של ניטו אני מנקה פעם בכמה שבועות ושואב אותו מפנים ובמגדל הפיקוח מאבק פעם בחודש.

אחרת הוא מתחיל לגלות התנהגות כמו שציינת - חוסר התמצאות והתקבעות על איזה מקום במשך הרבה זמן.

פורסם

לא הבנתי למה התכוונת ב "טעינה אגרסיבית". מתח הטעינה תמיד אותו מתח בסוללות NiMh מהסוג שיש בניטו. אולי התכוונת לטעינה בזרם חזק יותר ?

 

איפה קראת לגבי האופציה הזו של סוללה חדשה, מחזור ריקון וטעינה וכו ... חיפשתי די הרבה ולא מצאתי כלום. אשמח לקרא על זה יותר, כי אצלי גם כרגע יש שגיאת 0007 שקשורה לסוללה, וכמו שאמרתי קנייה של סוללה חדשה לא פתרה את העניין.

פורסם (נערך)

בזמנו שרכשתי את הרומבה לפני כמה שנים, הייתי באותה התלבטות. כבר כמעט הזמנתי ניטו ואז התחלתי לחפור

בפורומים, ומה שמתארים כאן פחות או יותר מסכם את הנושא. הניטו מתקדם יותר טכנולוגית ומסודר יותר מבחינת

העבודה שלו. הרומבה מפוזר ומבולגן, אבל שורה תחתונה מנקה מצויין, וזה אני יכול להגיד גם מנסיון.

לעומת זאת, הרומבה אמין בהרבה וגם פשוט לתחזוקה ותיקון, לעומת הניטו, שככל הנראה מקדים את זמנו,

ועדיין סובל מבעיות אמינות לא פשוטות, מה שהופך אותך לתלוי בשירות והיבואן, ותקופת האחריות.

לניטו בעבר גם לא הייתה מברשת צד, מה שהיווה חיסרון לא קטן.

שורה תחתונה מבחינתי, מי שרוצה בית נקי אבל לא רוצה התעסקות עם שירות וכדומה, שילך על רומבה.

הדגמים החדשים יותר כבר מכסים שטחים גדולים משמעותית מהקודמים, וגם יעילים ושקטים יותר.

עריכה אחרונה על ידי Oshri
פורסם
למשהו יש את הLG?

 

 

אם אתה לא מתכוון להשקיע לIROBOT אל תשקיע בכלל, השוק מוצף בזבל.

כן, זבל- גם סמסונג, גם LG, גם בוש וכל החברות האלה- זבל לעומת האירובוט.

 

אותו דבר עם הגופרו.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה פיצוי לאישה אחרי שאתה הולך למכור לה את הסובארו? :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אם אתה לא מתכוון להשקיע לIROBOT אל תשקיע בכלל, השוק מוצף בזבל.

כן, זבל- גם סמסונג, גם LG, גם בוש וכל החברות האלה- זבל לעומת האירובוט.

 

אותו דבר עם הגופרו.

 

מה שהוא אמר.


×
×
  • תוכן חדש...