Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם יש הנחה של 30%, אתה מקבל רק 30% דלק.. השאר אלו מים תוצרת הארץ :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חבל רק ביום שישי מלאתי 350 שקל דלק...

מתן

350 שקל?? איך "הצלחת" להכניס ב206 שלך כל כך הרבה דלק?

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

טנק מלא אצלי זה 250

מלאתי בבוקר 240 אחרי שיצאתי בערב ואחרי כול הנסיעות ביום בלילה שוב מלאתי עד הסוף בעוד 120 שקל ( היה לי "קצת" נסיעות באותו היום )

פורסם
ג'ורג' (או מישהו אחר שמנהל תחנת דלק :-P ), איך תחנות דלק מסויימות יכולות להרשות לעצמם לעשות הנחה משמעותית בדלק ?

 

דניאל.

היי

דבר ראשון את המחירים של 95 ו-96 אף אחד לא משנה והוא מחיר "פיקס"(למעט הנחת שרות עצמי) זה בגלל שהמחיר בפיקוח.

לעומת זאת בסולר וב-98 המחיר לא בפיקוח ויש רק מחיר מומלץ ולכן חברות הדלק נותנות הנחות ממחיר המקסימום, הנחות שמשתנות כמובן בגלל תחרות ועוד אי-אלו פרמטרים משתנים בניהול העסק.

גורג

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
אני ממלא 99 - משום מה בסונול לא חושבים לגלגל את ההוזלה גם אל ה CTI שלי..

 

מישהו מכיר תחנת סונול באיזור כ"ס/רעננה/ת"א בה יש 99 מוזל...?

אלון

כן! ביציאה מכפר סבא לכוון נתניה מול תחנת גל בצומת רעננה!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
בוקר טוב

הודעה משמחת לפתיחת היום-המחירים של הבנזין והסולר הוזלו ב19% אתמול במכה עקב הוזלות מצטברות.

 

יום טוב

רועי

אל תמהרו לחגוג..

 

עוד שבוע זה יחזור ובטח גם התעריף ישבור שיא.

פורסם

התערבתי עם מישהו שגם החודש השטויות יחזרו על עצמן?:roll:

 

מוכן להתערב שגם חודש הבא...:twisted:

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

לי זה ניראה לא אחרת מאשר הוזלה לקראת עליה במחירי הדלק

 

בכל מקרה אצלי בערך טנק מלא זה 150 שח [205 קולור ליין]

ואני ממלא בתנת "דלק" [זה עם הדרגון למנוע] בתידלוק עצמי [שחוסך עוד כ1.20 משהו כזה..]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
היי

דבר ראשון את המחירים של 95 ו-96 אף אחד לא משנה והוא מחיר "פיקס"(למעט הנחת שרות עצמי) זה בגלל שהמחיר בפיקוח.

לעומת זאת בסולר וב-98 המחיר לא בפיקוח ויש רק מחיר מומלץ ולכן חברות הדלק נותנות הנחות ממחיר המקסימום, הנחות שמשתנות כמובן בגלל תחרות ועוד אי-אלו פרמטרים משתנים בניהול העסק.

גורג

אני מכיר לפחות תחנה אחת שעושה הנחה על 95 כ26 אגורות.

איך אתה מסביר את זה ?

 

אגב השבוע הייתי בכביש של אור יהודה לייד התחנה שלך, ראיתי שם רוכב על R750, צעקתי ג'ורג' :inlove: , הוא לא הסתובב :)

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
התערבתי עם מישהו שגם החודש השטויות יחזרו על עצמן?:roll:

 

מוכן להתערב שגם חודש הבא...:twisted:

מה ניסת להגיד ג'ורג'??? פרט, נמק, הסבר והבא דוגמאות...:wink:

אתה באמת מנהל איזושהי תחנת דלק במקרה??

פורסם

אין שמח ממני :smile: , הבדל של כמעט שקל שלם לליטר (!) מלפני מספר חודשים קצר (חודשיים נדמה לי).

 

מה לומר? שימשך כך!

 

בשבילי זה בכלל טוב, בזמן האחרון אני נוהג פחות וגם מחיר הדלק יורד...אני תלמיד ויש לזה משמעות גדולה בעבורי. טוב שזה קורה, אני מאמין שדברים כאלה באמת משמחים את כולם וזה מקל מעט על האנשים. במיוחד אלה שחייבים לנסוע הרבה ולא ממלאים מוזל\ממלאים בנזין בכמויות גדולות.

 

 

אני מכיר לפחות תחנה אחת שעושה הנחה על 95 כ26 אגורות.

איך אתה מסביר את זה ?

 

אגב השבוע הייתי בכביש של אור יהודה לייד התחנה שלך, ראיתי שם רוכב על R750, צעקתי ג'ורג' :inlove: , הוא לא הסתובב :smile:

 

דניאל.

אז מה, לפני שבוע הייתה לי שעה חופשית מבית הספר. הלכתי לבדוק אוויר בצמיגים שם בלווי כוס שוקו מהמכונה :smile: ג'ורג', ראיתי אותך משקיף מהמרפסת שלך למעלה....שמת לב אליי? :grin:

 

היה נדמה שכן.....

 

 

קל בכיס קל בחיים :smile: כיף לראות את מחיר הדלק יורד, מרגישים את זה בכל מילוי קטן כגדול :smile:

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
מה ניסת להגיד ג'ורג'??? פרט, נמק, הסבר והבא דוגמאות...:wink:

אתה באמת מנהל איזושהי תחנת דלק במקרה??

כן הוא באמת מנהל של תחנת דלק פז בצומת סביון.

בדוק.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?


×
×
  • תוכן חדש...