Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז אתה תנבח על העץ הלא נכון, כמאמר האימרה המפורסמת - העלאת מחירים מתבצעת כאשר יש עלייה במחירי הנפט בעולם. הממשלה לא מחליטה סתם ככה יום אחד להעלות את המחיר כי בא לה.

 

 

רוני

אתה מתעסק איתי בקטנות רוני ?

אני יודע שזה קשור למחירי חבית נפט בעולם, עדיין אני אקלל את הממשלה, עדיין מחיר הדלק גבוה בארץ יחסית לארצות אחרות שלא כולם מרוויחים על הגב של האזרח הקטן.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אז אתה תנבח על העץ הלא נכון, כמאמר האימרה המפורסמת - העלאת מחירים מתבצעת כאשר יש עלייה במחירי הנפט בעולם. הממשלה לא מחליטה סתם ככה יום אחד להעלות את המחיר כי בא לה.

 

 

רוני

זה דווקא כן ככה. הסולר עלה באחוז מטורף, בלי פרופורציה בכלל לעליית מחירי הנפט בעולם, ועכשיו כשהיתה ירידת מחירים משמעותית, את הבנזין הורידו משמעותית ואת הסולר כמעט ולא. היום ליטר סולר עולה יותר מליטר בנזין, ואנחנו עוד משלמים אגרת קנס!

פורסם
התערבתי עם מישהו שגם החודש השטויות יחזרו על עצמן?:roll:

 

מוכן להתערב שגם חודש הבא...:twisted:

אני כבר לא אכנס להתערבות של החודש הבא.... מדהים לראות עד כמה אנשים מקובעים בדיעות "הממסד אשם", "דופקים אותנו".

 

אגב, בשרשור הקודם שזה קרה רוני הבטיח שזה לא יקרה יותר, כי אם כן, הוא מוחק את השרשור...

פורסם

אגב, בשרשור הקודם שזה קרה רוני הבטיח שזה לא יקרה יותר, כי אם כן, הוא מוחק את השרשור...

 

צודק, אני מתנצל. אבל אל תדאג, בחודש הבא המחירים בטח יעלו שוב, ואז השרשור לא יחזיק מעמד :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני כבר לא אכנס להתערבות של החודש הבא.... מדהים לראות עד כמה אנשים מקובעים בדיעות "הממסד אשם", "דופקים אותנו".

 

אגב, בשרשור הקודם שזה קרה רוני הבטיח שזה לא יקרה יותר, כי אם כן, הוא מוחק את השרשור...

פתח את עינינו.

מחירי הדלק בארצות אחרות כגון ארה"ב, גרמניה, ברטניה וכ"ו. נמוכים בהרבה יחסית למחירים בארצנו המחיר של חבית נפט זהה... תסביר איך זה בידיוק קורה, ואם לא הממשל אשם בזה, אשמח לדעת למה בארצינו המחירים גבוהים יחסית למדינות אחרות ?

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
פתח את עינינו.

מחירי הדלק בארצות אחרות כגון ארה"ב, גרמניה, ברטניה וכ"ו. נמוכים בהרבה יחסית למחירים בארצנו המחיר של חבית נפט זהה... תסביר איך זה בידיוק קורה, ואם לא הממשל אשם בזה, אשמח לדעת למה בארצינו המחירים גבוהים יחסית למדינות אחרות ?

תגיד לי, אתה עושה צחוק או שאתה רציני???

תעשה טובה, תסתכל בבקשה בקישור הבא, אני מזכיר לך אגב שמחירו של אירו אחד כבר מגיע לשישה שקלים.

בקשר לאילו שיגידו שצריך לעשות גם השוואה בין משכורות ומס הכנסה (וכל הבלה בלה בלה), יש בטבלה הזו גם מדינות עם תוצר גולמי לנפש כמו בארץ ואפילו פחות (למי מבינכם שטיילו באירופה, אז יודעים איפה יותר זול ואיפה יותר יקר).

בקשר לארה"ב - זה נושא אחר, שנדון בהרחבה אם תתעקשו (בבקשה לא), אנחנו מדינה שמתקרבת יותר לאירופה מבחינת התנהגות שוק וכלכלה.

 

בכל אופן, DaMN תתחיל מהקישור הזה:

http://www.caravanclub.co.uk/NR/rdonlyres/B8BAC58E-FE5E-45C7-8F44-E5B2A2BB8883/0/Fuelpriceguide.pdf

פורסם

לא יכול לקרוא את הקישור, אין לי אקרובט רידר... אשמח אם תספר לי מה נמצא בו.

 

לשאלתך הראשונה, כן, אני רציני לחלוטין ואבקש מימך להתייחס ברצינות לשאלה שלי.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
פתח את עינינו.

מחירי הדלק בארצות אחרות כגון ארה"ב, גרמניה, ברטניה וכ"ו. נמוכים בהרבה יחסית למחירים בארצנו המחיר של חבית נפט זהה... תסביר איך זה בידיוק קורה, ואם לא הממשל אשם בזה, אשמח לדעת למה בארצינו המחירים גבוהים יחסית למדינות אחרות ?

אז בוא אני אסביר לך למה ההבדלים האלה

ההבדלים האלה כי כפי שידוע לך ישראל לא ביחסים טובים עם כווית עיראק ושאר המדינות הערביות שמלאות בנפט

וישראל "קונה" את הנפט שלה דרך גוף שלישי

כך שאיזה אמריקאי\בריטי קונה מהערבים את הדלק

והאמריבריטי הזה מוכר לך אותו...הוא גם צריך להאכיל ת'ילדים בבית ובגלל זה ההבדל בין ישראל לרוב העולם

כואב אבל זה המצב

תודה מראש.


×
×
  • תוכן חדש...