Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יופי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עכשיו רק נותר להתחיל לספור לאחורה לקראת החודש הבא :roll:.

:idea:חשוב כאיש נהיגה, נהג כאיש מחשבה :idea:

 

_

"במקום שאליו אני הולך

אני נזהר שלא לשמוע שלא לדרוך שלא לזכור

וטוב לי שאתה איתי וגם אתה וגם את..."

("היה לי חבר", דודו טסה)

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דניאל?!

 

כנראה הייתי עסוק בלהאחז בכידון(עודף כח...)!:wink:

לגבי הנחת בנזין,אני יודע שפה ושם יש חריגים אבל זה נשאר שם (וחבל שכך).

 

יוסי!

חשבתי שראיתיך,פעם הבאה תבוא להגיד שלום:-P

גורג

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
מה ניסת להגיד ג'ורג'??? פרט, נמק, הסבר והבא דוגמאות...:wink:

אתה באמת מנהל איזושהי תחנת דלק במקרה??

קודם כל הכל ברוח טובה!:-)

אם תעשה חיפוש בפורום תגלה שכל חודש נפתח שרשור דומה לנוכחי וכל פעם אנשים פולטים בלי כוונה דברים לא נכונים,כנראה מחוסר ידע!

המחירים משתנים פעם בחודש!

המחירים לא נקבעים ע"י חברות הדלק!

מצחיק לראות איך אנו (כנציגים נבחרים בעולם הרכב של עם ישראל) מתנהגים כמו כל העדר.

כשהמחירים עולים , כולם בוכים!

כשהמחירים יורדים...שוב פעם כולם בוכים,כי זו כמובן ירידה לצורך עלייה...

אז...מישהו מוכן להתערב על חודש הבא?:-P

ד"א:רועי.א-תודה:wink:

גורג

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

ואני כבר ציינתי בשרשור אחר שברוב המקרים הבכי הוא מגוחך למדי. העלו לכם ב-15 אגורות? אכן, מכה קשה לחשבון הבנק - פחות 20 ש"ח בחודש... תסתכלו כמה מיסים אתם משלמים קודם כל...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ואני כבר ציינתי בשרשור אחר שברוב המקרים הבכי הוא מגוחך למדי. העלו לכם ב-15 אגורות? אכן, מכה קשה לחשבון הבנק - פחות 20 ש"ח בחודש... תסתכלו כמה מיסים אתם משלמים קודם כל...

 

רוני

רוני הנכבד....

20 שקל זה נכון להיום קופסת סיגריות פרלמנט לייט, שעה עבודה של מלצר במסעדה, באגט עם נקנקיות וקולה גדולה בסטקייה, 4 עצים רייחנים לאוטו, 4 חבילות מסטיקים של MUST (החדשים) עם הטעמים המגניבים האלו... וזה גם הקפה+הקוראסון+ עיתון ידיעות כל בוקר ברכבת בדרך לבסיס.

 

 

או בקיצור.... אתה צודק במיליון אחוז!!

ניסחת את זה נכון בשרשור הקודם..

 

(יוווו, הללויה... איזה יופי... עכשיו אני רץ לתדלק את המכונית שלי פול טנק וגם אני אמלא 14 בקבוקי קולה ריקים של 1.5 ליטר שיהיה למקרה שהמחירים יעלו שוב..)

 

הזוי משהו??:-P

פורסם
אני ממלא 99 - משום מה בסונול לא חושבים לגלגל את ההוזלה גם אל ה CTI שלי..

 

מישהו מכיר תחנת סונול באיזור כ"ס/רעננה/ת"א בה יש 99 מוזל...?

אלון

אני יודע שיש תחנה של סונול ליד קניון שבעת הכוכבים בהרצליה ( עם לא החליפו את התחנה )

אבל אין לי מושג עם זה מוזל או לא .

פורסם
באמת, תגובות מרתקות יש לכם. לא, ברצינות. אני כל כך משכיל מהתגובות האלו. הן פשוט מעשירות אותי בהמון מידע משמעותי וחשוב. אני מתרגש בכל פעם שאני נכנס לת'רד הזה בשביל לקרוא תגובה חדשה.

 

מה שהכי מצחיק אותי, זה שעושים כ-ז-ה עניין גדול מכל עלייה או ירידה במחיר הדלק. יש לכם מושג מה ההבדל של 5 או 10 או 15 אגורות לליטר בכל תדלוק? יש לכם מושג, נניח, כמה זה מגוחך לנסוע עוד עשרה קילומטר רק בשביל למצוא תחנה עם תדלוק עצמי בהנחה של 15 אגורות?

 

חשבון פשוט - 15 אגורות לליטר בתדלוק של 50 ליטר זה 7.5 שקלים. מתוך 250 בערך. זה איזה 3 אחוז. זה הכל. מגה פקאן. בקבוק קולה בפיצוציה. חצי קופסת סיגריות. שני קרמבו וחבילת מסטיק מאסט. עוד דוגמאות?

 

כאילו שעלייה או ירידה מגוחכת במחירי הדלק תשנה לנו את החיים. בנאדם ממוצע נוסע 1500 ק"מ בחודש, מתדלק 3 פעמים, ביחד 700 שקל. 3% מזה זה 20 ש"ח. להתחיל להגיד לכם מה אפשר לקנות ב-20 ש"ח? :wink:

 

רוני

רואים שאתה חושב בקטן, וסובל מעודף כסף....

 

אתה משלם על מוצר צריכה, על משהו שרוב עם ישראל חייב לשלם עליו, כל הנחה היא ברוכה !

סתם תחשב נניח ואתה מקבל הנחה של בערך 20 ש"ח לחודש...

לשנה זה יוצא 240 ש"ח, זה כסף...

אם אתה מוכן לשלם אותו,בעיה שלך ! יותר מזה, בוא תשלם גם בשבילי את ההפרש.

אני אפילו לא נותן למתדלק לתדלק לי בשביל לחסוך את ה-15 אג' ! (ושלא ישרוט את הרכב כי אני אהרוג אותו, והיו מקרים מעולם!)

 

 

איתי, שיש לו ערך לכסף...

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
ואני כבר ציינתי בשרשור אחר שברוב המקרים הבכי הוא מגוחך למדי. העלו לכם ב-15 אגורות? אכן, מכה קשה לחשבון הבנק - פחות 20 ש"ח בחודש... תסתכלו כמה מיסים אתם משלמים קודם כל...

 

רוני

זה לא מדוייק בכלל, הבכי הוא על הצטברות העליות.

לפני שנה בדיוק שילמתי 100 ש"ח למיכל סולר מלא של 50 ליטרים (בתחנה של 105 אג' הנחה).

היום אני משלם 185 ש"ח למיכל מלא של 50 ליטרים (בתחנה של 135 הנחה)

 

זה אומר שאני מוציא כל שבוע 85 ש"ח יותר מבשנה שעברה.

361 ש"ח בחודש (4.25 שבועות למתחכמים שיטענו, 85X4 זה לא 361...)

4332 ש"ח בשנה.

 

זה בכלל לא מעט כסף.

פורסם
איתי, שיש לו ערך לכסף...

 

גם לי יש ערך לכסף. אני פשוט לא בוכה שעות בפורום בכל פעם שלוקחים לי עוד איזה 20 ש"ח בחודש. זה גם קורה בכל חודש וגם אין לנו ממש שליטה על זה. ברור שכל הנחה היא ברוכה, אבל אלו סכומים פעוטים ביחס למה שאנחנו מוציאים. תיכף תתחיל לבכות לי שלוי יצחק הוריד את המחיר של האוטו שלך בעוד 2000 ש"ח.

 

על החסכון של ה-15 אגורות כבר דיברתי במקום אחר - אם אין לך תחנה עם הנחה במרחק של פחות מ-10 ק"מ מהבית - כל החסכון הזה שווה לתחת.

 

ולגיבסון - הסולר באמת התייקר באופן רציני, זה לא אותו הדבר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מסכים עם רוני בקטע של החסכון בדלק במידה ותדלוק בתחנה עם הוזלה על שירות עצמי דורש ממך סידור או תשומת לב מיוחדת.

 

אני גר בהרצליה, שני רחובות מהבית שלי יש תחנת "דלק" בה אני מתדלק שנים ומאוד מרוצה מהדלק שיש בה (ה-205GTI לא גימגמה...) אבל אין בה הנחה על שירות עצמי.

בהרצליה יש תחנה שכן נותנת הנחה על שירות עצמי והיא ממוקמת על כביש שאני עובר בו כל יום בכל אופן (סונול "אילוש" ליד שדה התעופה) וגם שם הדלק מצויין.

 

בפועל, מעטות הפעמים שלפני תדלוק זכרתי בכלל שבתחנה ההיא אני חוסך 7.5 ש"ח לתדלוק, אבל בפעמים שכן זכרתי כן תדלקתי בתחנה לשירות עצמי.

 

ד"א, תדלוק עצמי לפי תפיסתי הוא לא בשביל לחסוך כסף, פשוט העדפה אישית.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
15 אג' זה לא הבדל של 20 שקל בחודש... זה יותר כמו 100 .. וגם זה תלוי כמה אתה נוסע..

 

איך חישבת?

 

נהג ממוצע נוסע נניח 1500 ק"מ בחודש. 10 ק"מ לליטר. 150 ליטר. כפול 0.15 זה 22.5 ש"ח.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
גם לי יש ערך לכסף. אני פשוט לא בוכה שעות בפורום בכל פעם שלוקחים לי עוד איזה 20 ש"ח בחודש. זה גם קורה בכל חודש וגם אין לנו ממש שליטה על זה. ברור שכל הנחה היא ברוכה, אבל אלו סכומים פעוטים ביחס למה שאנחנו מוציאים. תיכף תתחיל לבכות לי שלוי יצחק הוריד את המחיר של האוטו שלך בעוד 2000 ש"ח.

 

על החסכון של ה-15 אגורות כבר דיברתי במקום אחר - אם אין לך תחנה עם הנחה במרחק של פחות מ-10 ק"מ מהבית - כל החסכון הזה שווה לתחת.

 

ולגיבסון - הסולר באמת התייקר באופן רציני, זה לא אותו הדבר.

 

רוני

רוני, אתה לא מכיר אותי, או זוכר אותי ממש טוב... בכיין אני לא ! :x

אני גם לא אבכה על זה, אבל אני בהחלט אשמח כאשר יורידו את מחירי הדלק, ואזרוק איזה קללה ליושבים בממשלה על העלאת המחירים, לא יותר.

 

לא יודע כמה אתה מכיר את פ"ת, אולי עיר חרא, אולי עיר מסריחה אבל יש בה שני דברים טובים ! הרבה פיצריות, והרבה תחנות דלק, כך שהמבחר גדול ויש באפשרותי לבחור בתחנת דלק שלא רחוקה 10 ק"מ.

מה שגם היא על כביש ראשי (ז'בוטנסקי) כך שאין צורך בסטיה מהנסיעה המתוכננת, רק עצירה.

 

 

 

 

 

בפועל, מעטות הפעמים שלפני תדלוק זכרתי בכלל שבתחנה ההיא אני חוסך 7.5 ש"ח לתדלוק, אבל בפעמים שכן זכרתי כן תדלקתי בתחנה לשירות עצמי.

 

ד"א, תדלוק עצמי לפי תפיסתי הוא לא בשביל לחסוך כסף, פשוט העדפה אישית

אל תטעה, החיסכון בכסף אינה הסיבה היחידה!

אני נוהג לתדלק באותה תחנה מכיוון שהבנתי שהדלק שם באיכות טובה ולא מהול בשתן של מנהל התחנה.

החיסכון בכסף בא בעקבות השירות העצמי שאני מעדיף על תידלוק של מתדלק שאכפת לו מהרכב שלי כמו שלי אכפת על הכחדת זן ג'וקים מיוחד בקרקוזיה, באונו לא הייתי נותן אפילו לטיפת דלק להישפך על הפח, פאקינג אונו! אבל כזה אני.

כמובן שאם יתגלה שהדלק שם מהול ללא ספק אעבור לתחנה אחרת, יהיה עדיף לשלם את ה-7.5 ש"ח האלו בכדי לשמור על המנוע.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
רוני, אתה לא מכיר אותי, או זוכר אותי ממש טוב...

אבל אני גם לא אבכה על זה, אבל אני בהחלט אשמח כאשר יורידו את מחירי הדלק, ואזרוק איזה קללה ליושבים בממשלה על העלאת המחירים, לא יותר.

 

אז אתה תנבח על העץ הלא נכון, כמאמר האימרה המפורסמת - העלאת מחירים מתבצעת כאשר יש עלייה במחירי הנפט בעולם. הממשלה לא מחליטה סתם ככה יום אחד להעלות את המחיר כי בא לה.

 

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...