Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, אני צריך לבחור רכב בליסינג, נשארו שני דגמים רלוונטים לי.

1. סיאט לאון סטיישן 1.2 Style.

2. סקודה אוקטביה סטיישן 1.2 Ambition.

 

יש לי כמה תהיות לגבי שני הרכבים. לא משנה לי ההבדל במחירונים שלהם בשבילי זה יהיה הפרש של עשרות שקלים בחודש.

 

אני לא מבין איך עם כל התוספות שהלאון מגיעה איתם:

* Sun roof

* בקרת אקלים דיגיטאלית

* חיישני גשם ואור

* מראה נגד סינוור

* ועוד

יש עדיין הבדל במחירון לטובת האוקטביה, אלה תוספות של לפחות 15 אלף ש"ח בצ'מפיון אז מה יוצא מזה? שהאוקטביה זה רכב שעולה 20 אלף ש"ח יותר? זה מוצדק? זה רק מיתוג?

 

מישהו יכול להגיד לי מה ההבדלים בין שתי המכוניות, חוץ מהעיצוב, מידות, וחוץ מייתרון קטן שיש לאוקטביה מבחינת בסיס גלגלים ותא מטען (רק בקיפול מושבים).

 

אותי מעניינת חווית הנסיעה, האם האוקטביה רכב יותר נוח? האם האבזור של הלאון נותן לו ייתרון?

יש איזה הבדל בכיול מתלים בין שני הרכבים, מהו?

 

אשמח גם לתגובות של אנשים שנהגו בשני הרכבים לשמוע מה הם היו מעדיפים.

 

תודה מראש

פורסם

נהגתי בשני הרכבים ואני מעדיף את הלאון.

לדעתי אתה מחפש דקויות ותובנות נסתרות במקום שפשוט אין. הלאון היא פשוט עסקה טובה יותר, נקודה. יכול להיות שיש איזה הבדל איזוטרי בכיול המתלים אבל באמת שאתה מחפש פה דברים שהם בקטנות. הלאון נותנת חבילה טובה יותר מהאוקטביה, שפשוט אינה מספיק מאובזרת בדגמי הבסיס וגם יקרה מידי. למי שלא מסיע את שחקני מכבי תל אביב באופן קבוע במושב האחורי לא תהיה שום בעיה עם הלאון סטיישן.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

כבעל אוקטביה (דור קודם) לשעבר, אין צורך בדגם הסטיישן היקר, גם האוקטביה 5 דלתות בעלת תא מטען שיותר גדול מכל הסטיישנים שבקטיגוריה וגם בקטיגוריה מעל.. ההטענה קלה מאד בגלל דלת חמישית משופעת.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
נהגתי בשני הרכבים ואני מעדיף את הלאון.

לדעתי אתה מחפש דקויות ותובנות נסתרות במקום שפשוט אין. הלאון היא פשוט עסקה טובה יותר, נקודה. יכול להיות שיש איזה הבדל איזוטרי בכיול המתלים אבל באמת שאתה מחפש פה דברים שהם בקטנות. הלאון נותנת חבילה טובה יותר מהאוקטביה, שפשוט אינה מספיק מאובזרת בדגמי הבסיס וגם יקרה מידי. למי שלא מסיע את שחקני מכבי תל אביב באופן קבוע במושב האחורי לא תהיה שום בעיה עם הלאון סטיישן.

 

אני לא מחפש נסתרות, אני מבין שללקוח פרטי הלאון היא עסקה יותר משתלמת. במקרה שלי זה לא כזה משנה ואם יש הבדלים באיכות הנסיעה אני מוכן להתפשר על אבזור.

 

כבעל אוקטביה (דור קודם) לשעבר, אין צורך בדגם הסטיישן היקר, גם האוקטביה 5 דלתות בעלת תא מטען שיותר גדול מכל הסטיישנים שבקטיגוריה וגם בקטיגוריה מעל.. ההטענה קלה מאד בגלל דלת חמישית משופעת.

 

גם לי הייתה אוקטביה דור קודם, יש לי רק דברים טובים להגיד עליה, אם לא נדבר על מחלות ידועות של הקונצרן שלא מעניינות אותי יותר מידי כי הרכב נלקח בליסינג.

תמיד אפשר עוד מקום אם זה לא בא על חשבון דברים חשובים.

 

אחד ההבדלים שגם לא ברורים לי זה שבסיאט החליטו להוריד כרית אויר אחת (כרית לברכי הנהג), כך שלא ברור איזה ציון הרכב הנ"ל היה מקבל במבחני הריסוק...

האוקטביה באה עם 7 כריות כמו שהיא נבחנה ב-NCAP והלאון עם 6.

פורסם

אם אתה כל כך מודאג מנוחות הנסיעה, בדוק את פיג'ו 308 סטיישן החדשה.

באופן כללי רכבי ה-MQB עם המנועים החלשים, שזכו למתלה אחורי פשוט, לא מצטיינים בנוחות נסיעה. הם בסדר גמור, אבל לא משהו חריג לטובה. ה-308 כן חריגה לטובה בתחום הזה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מה שאני מחפש מהרכב זה שיהיה נח, שיהיה שימושי וגם שאפשר יהיה לצאת איתו לטיול נהיגה עד כמה שאפשר (אני יודע שזה לא רכב ספורטיבי, בעברי לאון קופרה אר סטייג' 2 אני לא מחפש משהו שיחליף אותו).

מבין שתי אלה מי תעשה את העבודה יותר טוב?

 

לגבי ה-308, אני קצת חושש מהמנוע (3 צילינדרים), אני יודע שהם שמו עוד גלגל תנופה בשביל שלא ירגישו את הרעידות אבל לא ברור לי איך הרכב הזה לאורך זמן.

פורסם
מה שאני מחפש מהרכב זה שיהיה נח, שיהיה שימושי וגם שאפשר יהיה לצאת איתו לטיול נהיגה עד כמה שאפשר (אני יודע שזה לא רכב ספורטיבי, בעברי לאון קופרה אר סטייג' 2 אני לא מחפש משהו שיחליף אותו).

מבין שתי אלה מי תעשה את העבודה יותר טוב?

 

לגבי ה-308, אני קצת חושש מהמנוע (3 צילינדרים), אני יודע שהם שמו עוד גלגל תנופה בשביל שלא ירגישו את הרעידות אבל לא ברור לי איך הרכב הזה לאורך זמן.

מהפסקה הראשונה שלך עולה שדווקא ה-308 תתאים יותר מהשתיים האחרונות. מבין שני הרכבים שציינת אין לי זיכרון חיובי במיוחד לאף אחת מהן. לדעתי שתיהן באותה הרמה פחות או יותר מהבחינה הזאת.

 

לגבי הפסקה השנייה, אני לא כל כך מבין את מה שאתה כותב. קודם כל, זה רכב בליסינג, לא? מה אכפת לך איך הוא יהיה עוד 3 שנים? לא יהיה טוב, יעשה מלא בעיות? בעיה של חברת הליסינג, לא שלך.

חוץ מזה, אתה יודע שגם סקודה וסיאט הן לא ממש סמל לאמינות בשנים האחרונות, נכון?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לא אכפת לי איך הוא יהיה עוד 3 שנים מבחינת אמינות, מטריד אותי מצב שיהיו רעידות מהמנוע ויגידו שככה זה וזה מצב תקין ברכב הזה...

כמו שקורה היום עם תיבות ההילוכים של הפוקוס, יש לנו שתיים כאלו בעבודה, זה ממש סיוט לנסוע בהם. כל פעם שאני נוסע עם מישהו מאלה שלקחו פוקוס אני רואה איך שתיבת ההילוכים פשוט הורסת כל דבר טוב שיש ברכב הזה, אי אפשר להתעלם מהעבודה הגסה והמגמגמת של התיבה!

פורסם

מנוע ה-1.2 ליטר של פיג'ו בינתיים מוכיח את עצמו. הוא כבר נמצא בפעילות כמעט 3 שנים ב-208 בתצורתו האטמוספרית ולא ידוע על בעיות שיש לדגם. ב-308 זה אותו בלוק מנוע (שחוזק ונוסף לו טורבו) וגם כאן לא ידוע על בעיות. לאור הדרישות שלך, לדעתי הדגם שווה בדיקה.

פורסם

שווי מס אתה משלם? אם כן הוא נמוך משמעותית בלאון ואז אין סיבה להוציא שקל יותר על האוקטביה.

אופציה נוספת היא הטויוטה אואריס סטיישן היבירד עם הטבה משמעותית בשווי מס.

תצליח

פורסם

לגבי ההפרש במחיר זה יוצא איזה 50 שקל בחודש לטובת הלאון. זה לא משמעותי.

לגבי הטויוטה, אני רוצה רכב גודש, התרגלתי כבר למומנט בסל”ד נמוך...

×
×
  • תוכן חדש...