Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז דיי נסגרתי על המישלין PSS והגעתי היום לצמיגייה שטענה שאין כרגע ליבואן הראשי והמקבילי את המידה שלי עם הערך של 91Y שרשום ברישיון (יש רק 87Y). המידה שלי היא 235 35\19.

הצמיגאי הציע באותו המחיר את הפירלי פי זירו רוסו. קראתי קצת והבנתי שאין מה להשוות בכלל בין הצמיגים.

מה אתם אומרים? הייתי שמח עד יום חמישי לנעול נעליים חדשות. האם אתם מכירים צמיגייה שיש לה את הצמיגים המדוברים במלאי?

 

תודה

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אגב, ראיתי פה לא מזמן מישהו שכותב שהצמיג המדובר עולה בערך 1800 ש"ח לצמיג. אני קיבלתי הצעה של 1700 לצמיג והיום דיברתי עם עוד צמיגייה שאמרו לי 1150 ש"ח לא כולל מע"מ (1357 ש"ח כולל מע"מ) לצמיג כולל עבודה.

מה אני מפספס?

פורסם
אז תתחיל לעשות טלפונים:

http://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=4432&cs=1&diameter=10&aspectRatio=21&width=21

 

http://www.tireplus.co.il/Pages/ProductPage.aspx?ID=126228&ItemType=1&Quantity=1&QueryToGoBack=%2fPages%2fTires%2fTireBySize.aspx%3fCurrentTireSize%3d%7b%22ID%22%3a0%2c%22Width%22%3a235%2c%22Ratio%22%3a35%2c%22Diameter%22%3a19%2c%22Value%22%3a%22235%2f35%2f19%22%2c%22TirePlacePosition%22%3a0%2c%22IsRecommended%22%3afalse%7d%26PageStateQuery%3d%7b%22ManufacterID%22%3a18%2c%22SpeedRaiting%22%3a0%2c%22PageIndex%22%3a0%2c%22OrderBy%22%3a1%2c%22Quantity%22%3a0%7d

 

ואם יש צורך ביבוא אישי:

http://www.hazamig.co.il/index.php?cPath=63&sid=vq9h85vtkpl7fi8u5su2csvdd7&products_attributes%5B1%5D=MICHELIN&products_attributes%5B2%5D=19&products_attributes%5B3%5D=35&products_attributes%5B4%5D=235&products_attributes%5B5%5D=&products_attributes%5B6%5D=&products_attributes%5B7%5D=&products_attributes%5B8%5D=&products_attributes%5B9%5D=&x=77&y=13

 

 

קודם כל המון תודה. איכשהו כשאני לחוץ לקנות משהו, בסוף משכנעים אותי דיי בקלות. התנאי הראשוני שלי, שבגללו פתחתי את השירשור הזה, היה שאני רוצה את הצמיגים ליום חמישי הקרוב (לנסיעה) ובסוף המחיר האטרקטיבי הביא אותי לרכוש את הצמיגים, שבדרכם לארץ, אולי אף אחרי ערב חג רה"ש שגם שם מתוכננת נסיעה. בכל מקרה, המחיר שקיבלתי טוב יותר מכל מה ששלחת חוץ מהיבוא האישי שאני מעדיף להמנע ממנו (יש לי איזה מין "פטיש" כזה לקנות הכל בארץ ובעינייני צמיגים, בצמיגייה שתרכיב לי אותם למרות שאני יודע שאפשר לחסוך כמה שקלים בקניה והרכבה לחוד).

פורסם
הבדל של בערך 25% בין פנצ'ריה לפנצ'ריה.

תתחדש. בדקת את התאריך?

 

האוניה תגיע לארץ בערך ב 10.9. עד אז אני עם הספורטמאקס המזדקנים. הבנתי שעם מחיר כזה כדאי לבדוק את תאריך הייצור כדי שלא ימכרו לי צמיגים יבשים שעמדו הרבה זמן במחסן.

באותה פנצ'רייה בדיוק ביקשתי הצעה לאותם צמיגים בדיוק לפני כשנה וחצי והצעה עמדה על 1800 ש"ח לצמיג.


×
×
  • תוכן חדש...