Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראית פצצה !

תתחדש

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

1600 אוטומט, לא הולך ביחד עם משופרת במקרה הזה.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם
כל המוסיף גורע?

יש גיל מסוים שרכב כזה משפר בו את כמות הציצים שחולפים בדרכך, הייתי מוריד את האגזוז ונהנה מרכב שדי מתאים לקיץ.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

אפשר לשפר את הגישה:

יש לך רכב מעולה לסטלבט וכיף. אין לך רכב מרוץ.

אז סע רגוע.

תהיה רגוע.

אל תוסיף כלום.

הבחורות כבר יבואו.

פורסם (נערך)

קודם כל תתחדש.

אני פחות מתחבר לבודי קיטים, אבל אם אתה מרוצה אז זה הכי חשוב כמובן.

 

לא יודע אם שמת לב או אם זה מפריע לך בכלל, אבל אני אכתוב לגבי דבר שהיה בולט עבורי:

 

לפי דעתי הקשתות המנופחות מעל הגלגלים לא מסתדרות עם עומק וגובה הגלגל לבין הקשת.

למשל הגלגל האחורי נראה (לפחות בתמונה) שקוע והקשת מעליו בולוטת יותר החוצה. בנוסף נראה שיש מרחק גדול בין הגלגל לקשת בגובה.

 

סתם תמונה להדמיה (הנמכה + הבלטת הגלגלים), מימין יש את המקור:

Untitled-3.jpg

עריכה אחרונה על ידי LowNSlow
פורסם

היי, תתחדש.

אני לא מתחבר את הרכב הזה, אבל הוא נראה די טוב וכפי שכבר צויין, כל המוסיף גורע.

המנוע הזה (NFU) מאוד אמין, ונמצא כבר בשימוש בפיגו סיטרואן לא מעט שנים.

הגיר AL4, שנוי במחלוקת באמינותו.

במידה ותצטרך עזרה בחלקים טכניים (לאו דווקא לטפל ברכב) איזה חלפים, שמנים וכו', לקנות

דבר איתי בפרטי.

יוצא לי לא מעט לעבוד על המנוע הזה בעבודה, (ואני אישית מאוד אוהב אותו), לכן אני אשמח לעזור לך.

רועי

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הכיפוף באנטנה זה ככה במקור?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הרכב יפה, אבל נראה לי שזה יותר מידי כול התופסות החיצוניות.

 

לפי הרכב המקורי האנטנה לא מכופפת:

 

Peugeot_206_a17.jpg.ashx?width=640&height=480

 

במחשבה שניה, הרכב המקורי נראה בהרבה יותר טוב מאשר כול התוספות האלו שיש לך.

הייתי מוריד הכול, והולך על מראה מקורי ויפה.

פורסם

זה נראה קצת כאילו הרכב נחשף לקרינת גמא, ומאז בכל פעם שהוא מתעצבן הוא מתנפח לתוצאה הנ"ל.

 

אישית, הייתי מוריד את כל הבודיקיט הזה, הוא נראה מכביד.

נשאר עם הג'אנטים, משפץ וצובע אותם לגוון כהה יותר (נראה שהם פגשו כמה מדרכות בחייהם), אפור עכבר נניח, דואג לצביעה מחמיאה של הקאליפרים, והרי לך cc משובחת.

 

תתחדש :)

"יאללה בירי".

פורסם

תתחדש! לא ידעתי שיש CC 1.6

אתה יכול גם לצבוע פסים לאורך ולהרכיב כונסי אויר בצדדים, את האנטנה להחליף לכריש או משהו כזה עם לדים צבעונים.

בהחלט הנמכה, אבל אין לי רעיונות איך להוציא את הגלגל החוצה. אולי תשאל בפורום הטכני

בסוף הרכב יראה יותר יפה משלבי:

car-wallpapers-1967-shelby-gt500-wallpaper-35902.jpg

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

צריך לחבר סורק ולראות למה הנורה דולקת. יכול להיות מלא דברים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...