Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

יש לי כל מיני שריטות קטנות על כל הפלסטיק של המד מהירות והטורים.

יש דרך לסדר את זה?

הרכב חדש הוא שנת 2012 אבל בטח בגלל שימוש בחומר וסמרטוט לא טוב הפלסטיק נשרט.

 

תודה :)

פורסם

ישנם המון המלצות בפורום.

אתה מוזמן להריץ חיפוש.

 

בכל מקרה - פוליש עדין ייעודי לפלסטיק, דוגמת הPLASTIX של מגווריס, עולה כ25 שקל ועושה עבודה מצויינת.

M-TECH E46

פורסם
ישנם המון המלצות בפורום.

אתה מוזמן להריץ חיפוש.

 

בכל מקרה - פוליש עדין ייעודי לפלסטיק, דוגמת הPLASTIX של מגווריס, עולה כ25 שקל ועושה עבודה מצויינת.

 

אני מכיר את המוצר אבל הוא לא מיועד יותר לעכירות של פלסטיק ופחות לשריטות?

בנוסף, מה אופן השימוש בו?

פורסם

שריטות עדינות (ברמת הסווירלים), זה אמור להסיר.

אם מדובר במשהו רציני יותר (אתה מוזמן לצרף תמונה), יתכן ותדרש שיטת עבודה שונה .

M-TECH E46

פורסם
שריטות עדינות (ברמת הסווירלים), זה אמור להסיר.

אם מדובר במשהו רציני יותר (אתה מוזמן לצרף תמונה), יתכן ותדרש שיטת עבודה שונה .

 

זה ברמת הסווירלים ורואים את זה רק בשמש ובתאורה מסויימת.

פורסם

גם אולטימייט קומפאונד יכול לעזור. אין הבדל גדל בין הפלסטיק ללכה של הרכב, פשוט סימנים של קומפאונד יאכירו יותר את הפלסטיק וכן צריך יהייה לעשות פוליש עדן יותר

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

×
×
  • תוכן חדש...