Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

רציתי לדעת אם מערכת מקורית של לאון 2011 1.8T מסוגלת לקרוא

SanDisk Ultra 64GB USB 3.0 .

 

אני אציין שהיא כן קוראת 32GB.

בספר רכב לא מצאתי שום דבר שקשור לעניין.

 

תודה לעוזרים:-D

פורסם

בפעם המיליון שזה נכתב בפורום -

מערכות לרכב הן לא מחשב, ואין תאימות לאחור במקרה זה.

טרם נתקלתי במערכת לרכב שמתפקדת כשורה עם DOK בתקן 3.0.

אתה מוזמן לנסות בעצמך.

פורסם
בפעם המיליון שזה נכתב בפורום -

מערכות לרכב הן לא מחשב, ואין תאימות לאחור במקרה זה.

טרם נתקלתי במערכת לרכב שמתפקדת כשורה עם DOK בתקן 3.0.

אתה מוזמן לנסות בעצמך.

 

אוקיי תודה אחי, קיבלת, אני אעזוב את ה 3.0.

ואם זה יהיה בהתקן של 2.0 אתה חושב שזה יקרא אותו (נפח 64)

פורסם

רק להבהיר, יש מצב שתקן 3.0 יעבוד ברמה מסויימת, אבל עשויים להיות תקלות קטנות בהקשר זה.

ובכל אופן, אין שום יתרון לתקן הגבוה יותר.

 

אין לי מושג, אם כי אני מאמין שיש סיכוי. ובכל מקרה יש לפרמט אותו ב-FAT32.

 

בכל אופן, נתקלתי במסמך הבא שמדבר על תאימות של DOK וכרטיסי SD. שם דווקא כן יש איזכור לתקן 3.0 ונפחי 64GB ואף מעבר.

http://www.firstforseatcars.com/downloads/multimedia/seat-leon-multimedia-2011.pdf

במסמך של סיאט חדשה יותר, זה נרחב הרבה יותר:

http://www.seat.gr/pdf/multimedia-new-leon.pdf

מה שכן, זה מעלה את האפשרות שאולי DOK ספציפי (תוצר ודגם מסוים) לא יעבוד לחלוטין תקין, מסיבה כלשהי.

×
×
  • תוכן חדש...