Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

1. בזמן עמידה ארוכה ברמזור וללא כל זחילה האם עדיף להעביר את בורר מצב ההילוכים למצב "N" במקום

לעמוד ב"D" + לחיצה על הבלם.

ברכב הקודם שלי, היה גיר ידני וברמזורים ארוכים העדפתי לא לעמוד זמן רב עם מצמד לחוץ ותמיד העברתי לניוטראל.

 

2. האם העברת ההילוכים מושפעת מהשיפוע של הרכב? האם מחשב הגיר יודע אם הרכב במישור\ירידה\עליה ?

 

3. מנוע 1.2 DSG7 מול מנוע 1.8 DSG7 האם יחסי העברה זהים? שני רכבים (מנועים) יהיו באותו הסל"ד במהירות זהה?

עריכה אחרונה על ידי banji man

S60 Rdesign

פורסם
1. בזמן עמידה ארוכה ברמזור וללא כל זחילה האם עדיף להעביר את בורר מצב ההילוכים למצב "N" במקום

לעמוד ב"D" + לחיצה על הבלם.

ברכב הקודם שלי, היה גיר ידני וברמזורים ארוכים העדפתי לא לעמוד זמן רב עם מצמד לחוץ ותמיד העברתי לניוטראל.

 

2. האם העברת ההילוכים מושפעת מהשיפוע של הרכב? האם מחשב הגיר יודע אם הרכב במישור\ירידה\עליה ?

 

3. מנוע 1.2 DSG7 מול מנוע 1.8 DSG7 האם יחסי העברה זהים? שני רכבים (מנועים) יהיו באותו הסל"ד במהירות זהה?

 

2. כן-הגיר מרגיש שהרכב בעליה ויוריד הילוך או שניים אפילו מבלי ללחוץ על הגז. גם בירידה אותו הדבר, הוא יוריד הילוכים בכדי לבלום את הרכב.

 

3. כן, זה אותו הגיר.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם (נערך)
1. העניין הוא יותר בטיחותי מאשר מכני, מה יקרה אם תצטרך להאיץ בפיתאומיות אם את ב-N?

 

2. יש לך hill hold.

1. מעניין אותי רק האספקט הטכני. מה עדיף מבחינת גיר הDSG ברמזור ארוך מאוד, להמתין ב"D" או ב"N" ?

2. הכוונה שהרכב נוסע. קיבלתי תשובה מעליי (תודה!) שיש חיישן שיפוע למחשב הגיר.

עריכה אחרונה על ידי banji man

S60 Rdesign

פורסם

כשאתה לוחץ לחיצה ארוכה על דוושת הבלם עם גיר DSG, הגיר עובר אוט' למצב סרק, לכן אתה יכול להשאר ב-D. כאשר אתה מרפה מדוושת הבלם, מח הגיר משלב להילוך ראשון והגיר מוכן לנסיעה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

אם רוצים לשמור על הגיר חשוב ללחוץ חזק על דוושת הבלם ולא "ללטף" אותה, כי אז הגיר מבין שאתה רוצה לזחול קדימה ומשלב את הקלאץ'.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

אני עם גיר DSG7 ותמיד בעמידה ממושכת מעביר לניוטרל, לדעתי זה יאריך את חיי המצמד מכיוון שבעמידה עם הילוך משולב ל-D יתכן שהלחץ על דוושת הברקס לא יהיה לאורך זמן בעוצמה הנדרשת כדי להביא להפרדה מלאה של המצמדים ובכך תורם לדחיקה מוקדמת שלהם.

 

מעבר לכך מידי פעם אני נתקל בתופעה שבעת המתנה ברמזור אדום רכב מאחור ממשיך לנוע קדימה בלי שהנהג/ת שמים לב ופוגעים ברכב מלפנים. אם היו מעבירים לניוטרל זה לא היה קורה.

 

כמובן שצריך לזכור לשלב את ההילוך לפני תחילת הנסיעה ...

×
×
  • תוכן חדש...