Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7848 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא נסבך אותכם,בגדול אני מחפש שינוי באיכות הצליל (לא במה ולא כלום) ובעוצמה (לא קריטי,אבל שיהיה מורגש).

מותקן כרגע:

HU:פיוניר 8600

קומפוננט:הייבריד 6

מגבר לקומפוננט:301X בגישור

אחוריים קנווד 7X10 280W

מגבר לאחוריים:פאנץ' 200.4 בגישור

סאבים:2 פיוניר 304C פורטד 32HZ

מגבר לסאבים:301M

 

השינוי שרציתי לעשות הוא כזה:

הHU: נשאר

קומפוננט: נשאר

מגבר לקומפוננט:4004P החדש.

אחוריים:פיוניר הסדרה הצהובה

מגבר לאחוריים:ה301X הקיים שעובד עם הקומפוננט.

סאבים:נשארים,או שנעבור ללסאב אחד חזק בעל 2 סלילים (עד 400RMS)

מגבר לסאבים:4004P החדש,ואני כבר מודע ליתרונות והחסרונות של מונובלוק לעומת 4 ערוצים.

 

עכשיו השאלות שלי הם:

1.יהיה שינוי משמעותי לדעתכם?

2.מה המחיר של הפיוניר סדרה צהובה?

איזה סאב יש מומלץ עד 1000 שקל שייתן גם SPL וגם SQ?תתחשבו בעובדה שאני יורד מ2 סאבים אז אל תציעו לי HED12....

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

תשנה את ההגברה של הקומפוננט ל 500A2. תאמין לי זה יעשה רק טוב :) .

 

ירידה מ 2 סאבים לסאב אחד יהיה לך מאוד קשה להשלים. עקב החוסר בבאס שאתה תרגיש מיידית.

העניין הוא שאתה צריך סאב ממש חזק ומגבר ממש חזק כדי שהעוצמות ישתוו.

ממש לא יודע אם שווה לרדת מ 2 ל 1 .

תשקול שוב את העניין. לדעתי תישאר עם שניים.

מגבר לקדמיים תחליף ל 500A2. ולסאבים גם 4004 יעשה את העבודה :) .

בכל אופן ההוצאה היא גדולה.

פורסם

כל אבל הוא 4 אוהם,כל סליל 8 אוהם ואני מחפש משהו שיעבוד על שתי גישורים של 4 אוהם או שתי סאבים של סליל אחד

חשבתי בכיוון של JL אבל אני עדיין לא סגור על זה

בקשר לכל השינוי חוץ מהסאב נשמע טוב?

ועידן בקשר ל500A2,הוא לא יספיק לי כי ה301X לא מספיק לסט שלי....בגלל זה השדרוג עבורם

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

אחי JL בתקציב הזה אתה תבכה על היום שהחלפת סאבים אתה תקבל את ה JL 250 RMS אם תחפש ממש קשה וזה ממש יהיה חסר לך באס...

תחסוך עוד קצת אף אחד לא רודף אחריך בנתיים תעשה את השינוי במגברים אם אין איטום באוטו אז מומלץ מאוד...

ולפי דעתי אל תחליף את האחוריים אלה עושים אחלה עבודה שמעתי אותם...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

תשמע.. תראה.... קח את 500A2 שלי לניסיון תגיד לי אם אתה שומע הבדל.

אין לי בעיה לפרק אותו עניין של 2 דקות.. תבוא תיקח רק תתאם איתי (יש לך ת'טלפון שלי).

ולא מחר... (פסיכומטרי).

פורסם
אחי JL בתקציב הזה אתה תבכה על היום שהחלפת סאבים אתה תקבל את ה JL 250 RMS אם תחפש ממש קשה וזה ממש יהיה חסר לך באס...

הוא לא יבכה. הוא ממש ממש לא יבכה. אל תגיב על חברה ומוצרים שאין לך מושג עליהם.

פורסם

שמע , יש לך אחלה רמקולים ואחלה מגברים

זרוק את הסאבים המאפנים האלה

קנה מונובלוק טוב !

סאב 12-15 טוב וסגור עניין

כל שינוי אחר לא שווה הוצאה כספית ולא יתן שיפור כמו מה שאני הצעתי .

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

סאב אחד חזק מספיק לדעתי גם כן - אני ו maphisto ההוכחה הכי טובה לכך :)

138.5DB

(וכמו שאני מבין, היום הוא יתעלה על כך ;) ) - חזק ואמץ!

 

גל

פורסם

גם לדעתי סאב אחד בריא יספק את הסחורה.

השאלה היא אם בתקציב שהוא נתן ( אם אני לא טועה אלפיה) יש סאב שיתן לו יותר עוצמה משתי הפיונירים. מבחינת איכות אין לי ספק ששווה לו לוותר על הפיונירים. אבל אני לא בטוח שמבחינת עוצמה זה ישדרג אותו.

היות והוא ביקש גם לשפר את האיכות אז כן הייתי מוותר על הפיונירים . יש מספיק סאבים טובים בשוק

( JL , סרווין , ID , שיבה וכו ) ...

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

ב 1000 שח שישמור את הכסף וישים בבנק

אין שום דבר שהוא יכול לקנות ב 1000 שח שישפר לו גם איכות וגם עוצמה .

 

בלי קשר , אני בדקתי סאב 10 של סרוין וגה

שחשבתי שהוא מתומחר פשוט לא נכון 1100 שח בתיבה אטומה .

ויצא לו סאונד מדהים מדוייק ברמות שאני לא מכיר ולא מתבייש לרדת נמוך מאד (היה חתוך 20-50 עם תדר הגברה 27 הגבר +9 DB )

זה נכנס לתקציב אבל אז לגבי העוצמה הוא יורד קצת

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

סאונד וויב אתה משווה עוצמה של שתי פיונירים לעוצמה של JL אחד בוא אני ילך איתך הכי רחוק בעולם:

נגיד כל פיוניר יוציא 150 RMS נקי נקי נקי יש לנו ביחד 300 RMS בתקציב שלו יכנס בלחץ של האמא של הלחץJL 250 RMS אני לא זוכר את הדגם המדוייק מבחינת עוצמה הפיוניר יותר חזקים ושידרוג לסאבים הוא לא שידרוג מהותי מבחינת עוצמה איכות זה כבר משהו אחר...

אם השיבה נכנס בתקציב אני מצטרף להמלצה...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

אין לי בעיה לוותר על קצת באס בשביל הרבה איכות,העלייה בעוצמה הייתה בקשר לרמקולים.

כי אין איזון ברכב (לפי דעתי) בין הסאבים לרמקולים.

את השדרוג של הסאב אני משאיר לסוף.

אני יותר בכיוון של הפיוניר הסדרה הצהובה אחורה והחלפת המגברים,כלומר מגבר שינצל עד הסוף את ההייבריד,והמגבר האחר שייתן עוד 100RMS לסאבים,והעברת ה301X לפיוניר שאני ייקנה בעתיד.

כמובן שאני לא עושה הכל בבת אחת,אני מתכנן קודם כל החלפת המגברים.

בהחלפת המגברים התוספת שאני משלם היא יחסית זניחה.

ובקשר לשמיעה של ה500A2,עידן בכיף אבל נעשה את זה יום שבת בכיך לא ביום חול...ככה יהיה זמן לשתינו.תודה על העזרה אחי.רק יש לך אחד כזה לארגן?

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם
סאונד וויב אתה משווה עוצמה של שתי פיונירים לעוצמה של JL אחד בוא אני ילך איתך הכי רחוק בעולם: נגיד כל פיוניר יוציא 150 RMS נקי נקי נקי יש לנו ביחד 300 RMS בתקציב שלו יכנס בלחץ של האמא של הלחץJL 250 RMS אני לא זוכר את הדגם המדוייק מבחינת עוצמה הפיוניר יותר חזקים ושידרוג לסאבים הוא לא שידרוג מהותי מבחינת עוצמה איכות זה כבר משהו אחר... אם השיבה נכנס בתקציב אני מצטרף להמלצה...

דבר ראשון רמקול לא "מוציא" (ובטח שלא RMS) - הוא מקבל, וגם זה לא מדויק.

דבר שני - זה שסאב אחד מוצהר 600 וואט RMS, והשני 250 - לא אומר שהראשון חזק מהשני, כי יש לקחת בחשבון את הנצילות, הגודל, ה-XMAX, המגבר ועוד כמה נתונים "קטנים". אבל השאלה היא אם העוצמה של הסאב נוצלה בכלל!

 

לגל (blackmazdaf) יש רוקפורד 15" שמקבל הרבה וואטים ומפציץ מאוד! אבל הוא לא יכול לשמוע מוזיקה בעוצמה הזאת! זאת כבר רמה של תחרויות SPL נטו! ובכלל אי אפשר לדעת (או שאולי neo19 בדק את זה, ואני אשמח אם הוא יתקן אותי) אם הפיונירים האלה מנוצלים כמו שצריך בתיבה שלהם!

יכול להיות שעם תיבה נכונה, אפשר יהיה להוציא את אותה העוצמה מסאב של JL שעומד ב-250 וואט RMS.

×
×
  • תוכן חדש...