Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

כיום, יש לי באוטו את הרמקולים המקוריים ודאבל דין פשוט וזול מאוד.

אני מחפש המלצה, זולה ככל שתהיה כדי לשפר את המערכת, לשמוע נעים יותר ואיכותי יותר.

 

מה הייתם ממליצים לי לשנות באוטו?

 

בתודה,

אלעד.

פורסם

1. להתקין מערכת ראש תומכת TC.

2. לגשת לביצוע כוון אצל רונן נאור - sound knowledge.

 

אם אתה רוצה קצת מעבר לזה - תוסיף מגבר ארבעה ערוצים - סט קומפוננט פאסיבי, סאב וופר ואז תיגש לבצע את כוון המערכת אצל רונן.

 

בעיני זו התמורה הגבוהה ביותר שתקבל לתשלום.

 

מציע בחום! לקבוע עם רונן פגישה - לשמוע את המערכת בפולו שלו - ללא הגברה, רמקולים מקוריים בתוספת טוויטרים ומערכת ראש תומכת TC - בול מה שהצעתי לך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

רק קח בחשבון שכיוון אצל רונן עולה 1500 ש"ח.

תחליט אתה אם זה שווה לך.

בכל אופן קודם כל הייתי קונה ציוד כמו שצריך, אחרת כל פעם שתשנה משהו תצטרך ללכת לכיוונים שוב.

מה התקציב שלך?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

ואני עדיין לא חושב שהוא יוכל לקבל תמורה טובה יותר בעד הסכום הזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עלות ההצעה של אדי:

כיוון אצל רונן - 1500 ש"ח

מערכת תומכת tc + מתאם פלסטיקה + התקנה - כ 1500-2000 ש"ח

האם זה התקציב שלך?

פורסם (נערך)
ואני עדיין לא חושב שהוא יוכל לקבל תמורה טובה יותר בעד הסכום הזה.

אתה יודע איזה רמקולים יש בסיויק הזו?

נראלי אתה קצת נסחף עם עניין הכיווינים.

אם הוא מתכוון להרכיב מערכת מלאה ואז לכווון, מצויין, אחרת, יש דברים הרבה יותר דחופים.

קומפוננט של 400 שקל ישפרו את הסאונד פלאים משם תמשיך.

עריכה אחרונה על ידי SHAI-SPORTWAGON
פורסם

חבר, הרמקולים המקוריים הם פח אשפה.

גם כיוון הכי טוב בעולם לא יוכל להוציא מהם תוצאה טובה יותר מסט קומפוננט נורמלי.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

ראשית, תודה על התגובות,

 

עניין אותי לדעת למה כולם ממליצים ללכת לרונן כדי לכוון את הרמקולים? (הוא מחלק אחוזים?)

כיוון רמקולים מקוריים שהאמת היו נשמעים יותר טוב בתוך אקווריום נשמע לי מעט לא סביר.

 

קנינו לאלעד קומפננט פשוט של מורל ושידרגנו את המערכת הקיימת

הוא יושב באוטו והוא מבסוט :)

 

כמו כן, זה נשמע לי מאוד לא לגיטימי לדרוש כזה סכום עבור כיוון רמקולים, בין היתר אם מחוברים 13 מגברים, אני לא יודע איפה הטעם לשלוח אותי לשם ולהוציא כזה סכום גדול וכמובן שאין לי שום כוונה לפגוע בעסק של רונן.

 

תודה רבה על העזרה

רועי.

פורסם

על אותו בסיס אפשר לשאול אם המון יצרנים מחלקים פה אחוזים, טענה טיפשית.

 

אדי, אתה באמת מאמין שבסכום כזה שווה לכוון אצל רונן רמקולים מקוריים ולא לקנות סט קומפוננט נציל למשל, ולכוון אצל המתקין?

פורסם

האם אתה מכיר מתקין אחד בארץ עם ידע אמיתי בסאונד?

עם נסיון של יותר מ20 שנה?

עם כשרון מוכח לכוון מערכת ועם שיטה מוכחת שעובדת היטב?

 

האם אתה מסוגל לבדך להגיע לתוצאה טובה יותר?

 

אם על אחת מהשאלות האלו התשובה היא כן - אתה לא צריך את רונן.

 

ולגבי המחיר - האם אתה חושב שלהוציא מספר אלפים על יחידת ראש, מספר אלפים טובים על הגברה, מספר אלפים טובים על סט קדמי, מספר אלפים טובים על סאב וופר, מספר אלפים טובים על התקנה ובידוד

 

ואתה בא לאמר לי שאתה לא תשקיע עוד מספר אלפים על כוון המערכת? - על הדבר הכי חשוב! אתה בא לאמר לי שאתה לא תשקיע אם יש לך את האפשרות?

 

יקר, זול - נתון לשיפוט אישי של כל אחד ואחד מאתנו.

מופקע, מוגזם - תגיד מה שאתה רוצה.

 

על מגבר אתה תהיה מוכן להשקיע 3 אלף שקל אבל על כוון מערכת- לא.

 

ההגיון הזה, לי - לא ברור.

 

נ.ב אם אתה ממש רוצה - יוני סטריאו הוא תלמיד וחבר של רונן - תנסה. מקסימום - תבדוק את רונן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

וחברים, גילוי נאות!

 

אמנם רונן הוא חבר טוב אבל אני לא מבקש או מקבל ממנו ולו שקל אחד בתמורה למה שאני עושה כאן עבורו.

 

ה"הצעה" היא לא שלי! היא של רונן, של רונן בלבד!

 

אני גם לא מקבל שום סכום או תמורה בעד ניהול הפורום - אני עושה את זה חינם אין כסף בהתנדבות מלאה מתוך אהבה לתחביב, לתחום ולפורום.

 

זה בשביל הלב.

 

את הפרנסה שלי אני מביא מתעשיית ההיי טק.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

lanosforce

 

תודה על הכנות, מקבל את התשובה.

 

הקנייה שלנו כללה יחידת ראש סבירה מאוד (פיונייר דאבל דין עם פיצ'רים נחמדים) וקומפננט פשוט (מורל טמפו) שעושה את העבודה, לשם כיוונו להגיע וקיבלנו תוצאות שעונות על הדרישות וכל זה בסך של 1500 ש"ח, אותו סכום כמו לכוון מערכת אצל רונן ואני סבור שאי אפשר להשוות בין האפשרויות בשום פרמטר.

 

לפי טענותיך, במידה והייתי משקיע סכום גדול בהחלט הייתי שוקל להשקיע כמה אחוזים לטובת כיוון איכותי, אך אין זה המקרה.

 

בכל אופן, אני מקווה שתמשיך בעשייה הטובה, אני מכיר מימים עברו את המפגשים של הפורום והשתתפתי במספר לא מוגבל של המפגשים הללו.

 

תודה רבה,

רועי.

פורסם

רועי, תודה!

 

קודם כל בעל הרכב מרוצה וזה באמת החשוב מכל.

 

בשבילך - בעל הרכב אני כן אמליץ על להפגש עם רונן - הוא מציע את זה בחינם לכל דורש, פשוט תשבו ותשמעו את המערכת אצלו במשרד ואת המערכת אצלו ברכב.

 

אל תבצעו את הכוון - רק תקשיבו להבדלים - אחרי זה בבקשה אשמח אם תעשה זאת - לקבל ממך חוות דעת כנה על ההבדלים והאם לדעתך היה שווה להשקיע עוד או לא.

 

אם תרצה תעשה, לא אז לא.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...