Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4002 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אולי לא רוצה לצאת סוציופאתי(ואולי אני באמת מעט כזה) אבל כמה ועל מה כבר אפשר לדבר? יש אנשים שיכולים לדבר על כול שטות בלי הפסקה, אני לא לצערי לא כזה.

עכשיו ענית לעצמך על למה כולם תקועים בסמארטפונים.

 

אם אין לכם עניין משותף, כלשהו ואתם לא נהנים להיות ביחד, למה אתם נפגשים?

 

אולי הגיע הזמן לחפש חברים חדשים? או לא לחפש, פשוט לעזוב אותם ולהיות לבד (גם רעיון טוב לדעתי)?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

אם מסתכלים על ישראל, אז כן, חיי הלילה מאוד משעממים ומונוטוניים פה.

יש לי המון נסיון בתחום הזה בישראל, הרבה מצד ההפקה (לפני שנים רבות) ובשנים האחרונות מצד הלקוח.

 

יש הרבה גורמים למצב, החל מחוסר האנרגיות של הישראלים עקב טחינת עבודה\מיסים\מלחמות וכל מיני בעיות אחרות שגורמות לנו להתעסק בעיקר בהן ופחות בהנאה ובזמן הפנוי שלנו (ביחס למדינות מערביות אחרות), אשר נגרמות בעיקר עקב ההתמכרות לחדשות (רובן לא רלוונטיות בעליל). גם רוב הישראליות בעלות הפוזה המוגזמת שלא רק לא מצדיקה אלא גם סותרת לחלוטין את המראה המבאס והמכוער של רובן - בלי להזכיר אפילו את האינטליגנציה האפסית וצרות האופקים שלהן (תמיד אמרתי שהישראליות הן הROI הכי נמוך בעולם ההשקעות) - לא עוזרות למצב.

 

שעות העבודה ותרבות העבדות כמובן לא תורמות, בנוסף תחבורה ציבורית או נסיעה בפקקים והגעה מהעבודה וחזרה גם מייאשות ומעייפות אותנו. אתה גם כבר יודע מראש שתקבל שירות זבל (לא משנה לאן תלך), עם מחירים מופקעים, בירה מהולה במים, כוס "פיינט" במקום חצי כדי לזיין אותך בעוד כמה שקלים, המלצריות\ברמניות לא ישימו עליך (ראו סעיף פוזה מוגזמת בפסקה הקודמת ושלבו עם זה קורטוב של עצלנות) ועוד אחרי זה לא תרגיש נעים אם לא השארת 100 שקל טיפ, כי כולם עושים לך פרצופים. כולם תקועים בטלפונים (אצלנו בחבר'ה מטפלים בזה בצורה אגרסיבית).

 

הברים בתל אביב מקצים לך כיסא של ילדה בגן (בלי משענת, כדי שתעוף ותפנה את המקום ללקוח הבא) וכל רגע דוחפים אותך, גם כי הישראלים הם זבל אבל בעיקר כי הבעלים מכניס פי 50 ממה שמותר. כל המועדונים\ברים זהים לחלוטין, עם אותה מוזיקה פח עם הגברה זבל ותאורה קקה. ההרגשה פה היא לא בילוי אלא עבודה קשה וסבל.

 

בקיצור, אין פה לאנשים מושג איך חיי לילה צריכים להראות אבל הם כבר התמכרו לסבל. אחרת אין הסבר לעובדה שכולם תמיד רוצים ללכת למקומות המפוצצים והמגעילים ולא למקומות הסבירים וההוגנים (ויש מעט כאלו).

 

אני מצאתי את המפלט בעיקר בים, או אצל חברים, עם ג'וינט חביב וכוס בירה.

עריכה אחרונה על ידי שבלול
פורסם

לפעמים אני שומע על בן של חברים למשל שקיבל צו ראשון והלך ללשכת הגיוס ואני

מוצא את עצמי תוהה בצער, 'מה, עוד לא נעלמה כל הסצנה המעיקה הזאת של הצבא ?!' :)

 

לפעמים כשאתה כבר לא שם בגיל ובמחשבה, נראה לך מוזר שכולם עדיין ממשיכים ללכת לצו ראשון.

ברגע זה בדיוק יש אלפי צעירים שיושבים בלשכות הגיוס, עונים על שאלות, נבדקים...כמה ארכאי !

:)

סצנות לא נעלמות, אנשים נעלמים מסצנות.

 

ההתבגרות מחליפה לאט לאט את כסא הבר הלא נוח בלייזי בוי שבבית, את הרעש במוזיקה שקטה מהמערכת,

את החצי הוהנצולרשמידט-חיטת-כמהין בגולדסטאר, את הכוסיות בחברים, את הסיגריה בג'וינט אקראי,

את ההמבורגר 400 גר' בכמה פסים של קרפצ'יו שאתה חותך לבד, עד שנראה לך מוזר

שאנשים עדיין חופרים את עצמם לדעת בבארים, מועדונים והופעות, בלי שהם יכולים להנמיך

או לעשות פאוז וכשסביבם מלא זרים מעיקים.

The first one to get angry loses

פורסם (נערך)

אתה צודק, אבל אני אף פעם לא נהניתי באמת בחיי הלילה בישראל.

אני יכול לספור על יד אחת את האירועים הכיפים בחיי הלילה שחוויתי פה...

עריכה אחרונה על ידי שבלול
פורסם
האם באמת יש דברים שאפשר לעשות והם לא יהיו משעממים רגע לפני שאני הולך להיות מדוכא ומפסיק לצאת לחלוטין?

Girls Show Club בחיפה, בהצלחה.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום


×
×
  • תוכן חדש...