Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתור גבר עם חברה לצאת למועדונים זה לא מעניין. ברגע שיש לך את החברה זה מאבד את הפואנטה.

 

לצאת לפאב עם חברים זה מקביל בשבילי כמו לשבת בבית עם חברים, רק משלמים מחיר מופקע על אלכוהול.

:)

ככה בדיוק נראית תחילת ההתבגרות וההתברגנות.

עבור רוב האנשים זאת הכנה לנישואין והורות.

The first one to get angry loses

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • אחראי פורום
פורסם

אם כבר, אחרי שמתמקמים בחיי הנישואים וההורות, היציאות בערב עם חברים הרבה יותר מעניינות.

פעם היה כמו שתואר, רק מינוס הסלולריים, כי אני עתיק יחסית ועם אשתי 70-80 שנה בערך.

יושבים (או עומדים) ובוהים באוויר, כי כבר דיברנו היום 8 פעמים והיינו ביחד פה ושם ולפני ואחרי.

היום אני יוצא עם חבר אחד, עם 6 חברים, לא משנה. יושבים, שותים, מדברים המון, שוברים שגרה. כיף.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
כי זאת המטרה המרכזית ב"לצאת", להראות לכולם שהנה... עשית "משהו".

מזכיר לי את התיוגים במועדון ה "קלרה" בתל אביב, כל פעם אני רואה חברים מתייגים עצמם במקום הזה שנקרא "מועדון".

יצאתי לשם עם מישהי, רמקולים של מחשב נייד בעמדת הדיג'יי והסאונד נשמע כמו מתוך רמקולים מקרטון, 99% מהאנשים יושבים בכורסאות "FUN" שמפוזרות בכל השטח ואף אחד, אף אחד לא רוקד.

על זה שילמתי 50 שקל כניסה? זה היה בהחלט אחד מהערבים שאמרתי לעצמי שאני לא מגיע לשם יותר, את הכסף בכניסה אפשר לשים בפאב טוב / סרט טוב / שאר חוויות

Opel Adam S 2017

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חיי לילה זה overrated. אין כמו להישאר בבית, ללבוש חלוק רחצה, לשבת בכורסא בסלון ליד אח בוער עם כוס ברנדי ביד, לעשן מקטרת ולקרוא משהו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה לגבי הופעות?

אני הולך בממוצע ל2 הופעות בשבוע והיד עוד נטויה,

קח את התוכניה של הלבונטין ותתחיל לסמן :-)

פורסם

יש מלא מה לעשות בערבי הקיץ (המאוד נעימים יש לציין העונה):

אישתי ואני פעם בשבוע שבועיים מעמיסים משטח עץ על הגג של הרכב, פטיש, שקית מרשמלו ושיפודים. יורדים לחוף, חופרים בור, מפרקים את המשטח להמון קרשים קטנים ומניעים את האש. יושבים עם נרגילה, מרשמלו וקצת מוזיקה ברקע. בלי טלפונים. עד שאתה מוצא עצמך באמצע החוף וכבר 2 לפנות בוקר.

כל מוצ"ש בפאב האהוב עלינו, על הבר. יושבים אוכלים ארוחת ערב ושותים משהו קצת מעבר לבירה (וויסקי וכדומה).

מדי פעם כשיוצא סרט קומדיה מצחיק או סרט פעולה טוב, הולכים לקולנוע. בשאר הפעמים, סרט BR בבית.

חוץ מזה, כמו שכבר אמרו - מתארחים ומארחים חברים. מבשלים\אופים משהו יוצא דופן.

לצאת לטייל לפעמים על הטיילת בחוף הים זה גם נחמד, הופעות, בקיץ יש בימי חמישי ישנם מופעי רחוב בחיפה עד השעות הקטנות של הלילה.

בקיצור, יש לנו אחלה קיץ, תנצל כל שניה ממנו כי בלי לשים לב יתחיל שוב לטפטף ויחשיך מוקדם ורק אז תזכר שלא ניצלת את הקיץ כמו שצריך.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

תודה לכולם על העיצות,

 

בעניין ימי שישי ,הוא בעיקר עם החברים ולא עם החברה(אנחנו לא גרים ביחד והיא שומרת שבת, סיפור ארוך :))

 

העניין שאני רואה את חברים שלי בערך פעמיים בשבוע, ומה שאנחנו עושים הוא בגדול לשבת אחד עם השני ולדבר. אפשר להחליף תפאורה לפאב, בית עם נרגילה, מסעדה, אבל זה הכול מתרכז לפעולה של לשבת ולדבר אחד עם השני.

 

אולי לא רוצה לצאת סוציופאתי(ואולי אני באמת מעט כזה) אבל כמה ועל מה כבר אפשר לדבר? יש אנשים שיכולים לדבר על כול שטות בלי הפסקה, אני לא לצערי לא כזה.

פורסם (נערך)

יש הרבה מה לעשות בערבי חמישי/שישי חוץ מהדברים הבאנלים - מועדונים/פאבים/קולנוע.

ממליץ לגוון עם החברה במשהו טיפה שונה כמו מופעי תרבות - תיאטרון/קונצטרים/אופרות וכו'.

בהתחלה אולי תחשוב כמוני מה לי ולתיאטרון? אבל אחרי ההצגה/תיאטרון הראשון זה הופך להיות לבילוי ממש נחמד וכיפי אם כמובן תתחברו לזה.

גם מספק משהו שונה ומרחיב אופקים בו זמנית גם משהו חוויתי כבילוי משותף כשכל הצגה/מופע שונה מהקודמת ומספק הרבה נושאים לחפירות הדדיות. :-)

עריכה אחרונה על ידי TheOne23

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
כי זאת המטרה המרכזית ב"לצאת", להראות לכולם שהנה... עשית "משהו".

אתמול אני וחבר ישבנו לבירה בפאב השכונתי ולידנו (על הבאר) התישב זוג- הבחור נראה סטנדארטי, הבחורה- ברבי (מייד אין פלאסטיק). חוץ מזה שהיא העליבה אותי שאני לא צילמתי אותם טוב (בוק. 10 תמונות לפחות.) היא הטרידה את הבארמנית (שזה היה היום הראשון שלה במקום עד כמה שאני יודע) בסט נוסף של התמרחות על הבחור.

 

 

לגבי פאבים- אני מת על זה!

לא בקטע של סתם לשבת ולבהות באויר. אפשר לשחק סנוקר (כולל עם זרים), לנהל שיחות שונות לגמרי (כולל עם זרים) בגלל האוירה של אלכוהול והאילוץ להרים את הקול- לא כל מה שאומרים בשקט אפשר להגיד באוירה כזו ולהפך.

בבית אי אפשר לבלות ערב עם סטודנט מאנגליה שיורד על חבר אנגלי אחר שלו ואחרי שעה לגלות שהראשון הוא לא מ"אנגליה" אלא מווילס. מסתבר שזה קטע כזה

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

בעברי הייתי יחצ"ן בדיוק במקומות לכת, רוץ למעשה אני המחזור האחרון.

long story short - פשיטות רגל של בעלי הבית, חוסר ניהול נכון, אי הקמת מחזור חדש של צוות יח"צ. עכשיו כולם פתחו ברים בשרון....

 

החל מלפני שנתיים נכנסו לתקופת ברים שמתמחים בקוקטיילים בתל אביב.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

מאז שהמשטרה התחילה לשים קצת יותר לב לעניין של הדקירות והסלקציה המפלה

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם דקירות וסלקציה זה חלק מה"סצנה" אז באמת טוב שהיא נעלמה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...