Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גמגומים בהנעה- דייהו ס.רייסר


avgar
שימו לב! השרשור הזה בן 3179 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון

אולי הבעיה בווסת לחץ דלק? הוא לא שומר על לחץ אחרי שהאוטו עומד הרבה זמן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון

לא מכיר ספציפית את הרכב הזה אבל זה צריך להיות מחובר לצינור שמוביל דלק למזרקים. מצד אחד מגיע דלק מהמשאבה, מצד שני יש את זה.

אמור להראות ככה, או לפחות דומה לזה. אם תוציא את צינורית הוואקום ויהיה שם רטיבות של דלק סימן שזה נדפק בוודאות.

$_57.JPG

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצאתי אותו

הוצאתי את הצינורית ויבש שם כמו שצריך

בכל אופן לא ציינתי שלפעמים יכול להיות מצב שיניע בנגיעה לרגע ויאבד טורים ואז הניסיון אחריו ייקח כמה סיבובים טובים עד ההנעה המלאה

מצרף סרטון כדי להמחיש

שימו לב לנורית שמן

Carmel Castel [concept] 1972

Ottosan anadol 1976

VW Golf mk1 1981

1997 Daewoo Nexia GTX

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

גם אם זה יבש לא בהכרח מצביע שזה תקין.

תנסה להתניע לשניה (סטרטר) ולעזוב כדי שלא יספיק להניע אבל שהמפתח ישאר במצב שהנורות בלוח מחוונים דולקות. ואחרי זה תניע שוב ותראה אם הוא מניע יפה או שעדיין צריך להחזיק אותו הרבה זמן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אז כנראה שזה לא קשור לרכיב הזה.

לדעתי זה קשור ללחץ הדלק שנופל איפשהו בדרך. אולי באמת המשאבה כמו שמאור30 מתאר.

אני לא חושב שללחץ שמן יש קשר לזה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אשאל שוב- משאבה לא הייתה צריכה לגרום לגמגומים לאורך כל הנסיעה? למה רק בהנעה ראשונית?

Carmel Castel [concept] 1972

Ottosan anadol 1976

VW Golf mk1 1981

1997 Daewoo Nexia GTX

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי.. ומתי הכי אידיאלי לפרק אותה? להבנתי דווקא כשמדד הדלק נמוך כדי למנוע אידוי גדול של בנזין [גם מבחינת בזבוז וגם מבחינת האידוי לתוך חלל הרכב]

Carmel Castel [concept] 1972

Ottosan anadol 1976

VW Golf mk1 1981

1997 Daewoo Nexia GTX

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במשאבה יש שסתום אל-חוזר שתפקידו לשמור על לחץ במערכת כאשר הרכב כבוי.

בהחלט יתכן מצב שהמשאבה תקינה מבחינת הלחצים שהיא בונה אבל כשהיא כבויה השסתום התקול לא שומר על לחץ.

במצב כזה מחליפים משאבה.לא ידוע לי על אפשרות להחליף רק את השסתום.

דרך אחת לבדוק האם מדובר בשסתום - לאחר שהרכב עמד כבוי מס' שעות פרק את צינור הדלק הנכנס לפילטר.

אם אין לחץ השסתום תקול.

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3179 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...