Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין דרכים חוקיות לטפל בעצמך בנושא אלא אם אתה מתכוון לקחת את החוק בידיים וזה לא מומלץ ממליץ לך להחזיק משהו להגנה עצמית באוטו במידה ואתה גר באזור בעייתי.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אין דרכים חוקיות לטפל בעצמך בנושא אלא אם אתה מתכוון לקחת את החוק בידיים וזה לא מומלץ ממליץ לך להחזיק משהו להגנה עצמית באוטו במידה ואתה גר באזור בעייתי.

 

יש לי גז פלפל בתיק אני עובד לילה , מאבטח במשרד בנס ציונה

אני לא יודע אם לעבור דרך הכביש הזה שוב באותה השעה

מלחיץ קצת אחרי מה שקרה , המזל שיחק לי הפעם והשמשה פשוט החזיקה מעמד אחרי הפגיעה הזאת

אם תשמעו את הרעש יש רעש של בלטה לפחות בניסיון הראשון זאת בלטה ממש גדולה

פורסם

גז פלפל לא יעזור לך במקרה של זריקצ אבנים, כשיש סיכוי שיחדרו את הזכוכית ויפגעו בך.

בשעות הקטנות של הלילה, אתה נהג בודד ופגיע.

זה עצוב להגיד את זה, אבל אני חושב שבשעות הקטנות של הלילה תעקוף את האזור הזה.

פורסם

מפחיד, כ״כ הרבה פעמים עברתי שם, דווקא לא היה נראה לי איזור בעייתי ברמה הזו.

תגיד ד״א איזו מצלמה זו ? צילום נאה בלילה

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
מפחיד, כ״כ הרבה פעמים עברתי שם, דווקא לא היה נראה לי איזור בעייתי ברמה הזו.

תגיד ד״א איזו מצלמה זו ? צילום נאה בלילה

 

G1WH עם קושחה של SHADOW

פורסם
אם הייתם במקומי הייתם יוצאים מהרכב ?. או שהייתם עושים מה שאני עשיתי ? פשוט לתת גז

השעה כבר מאוחרת אני לבד וגם בדרכי לעבודה

יוצא, אבל זה כי אני הדפוק פה, פעלת נכון.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אני עם אקדח ולא הייתי יוצא, לא כי הייתי חושש לבריאות אלא כי עם החוקים והמצב במדינה אני זה שהיה מקבל שלילה לרשיון הנשק שלי בעקבות זה.

פורסם
אני עם אקדח ולא הייתי יוצא, לא כי הייתי חושש לבריאות אלא כי עם החוקים והמצב במדינה אני זה שהיה מקבל שלילה לרשיון הנשק שלי בעקבות זה.

 

 

מחזק !!

בכמה שאתה צודק , דיברתי עם מישהו ואמרתי לו שאם היה לי נשק אולי הייתי פועל אחרת

אבל לפי החוק הדפוק הזה , כאילו בן אדם מרגיש שהוא נמצא בסכנה ? למה לא לאפשר לו לירות באוויר או לדרוך את הנשק לצורך הגנה

כאילו בן אדם מחזיק בלטה ביד ובא לזרוק עלייך אסור לך לדרוך עליו את הנשק ? או לכוון עליו?..

זה כל כך לא נורמלי אז למה לך נשק לעזאזל ?

פורסם

בתור מג"בניק לשעבר שקיבל אבנים על בסיס יומיומי.. תאמינו לי שאין לכם מה לצאת

גם אני בתור שוטר לשעבר הייתי יוצא, עושה פוזה עם הנשק וחוזר לרכב

הסיכוי היחידי לתפוס אותם זה אם אתה מזהה בדיוק באותה שנייה מאיפה הוא זרק ויש לך גישה לשם עם הרכב.. למה בריצה אין מצב שתתפוס אותו..

או שתראה מה הוא לובש תזהה אותו ותערוב לו כמה דקות בצד ואז תתפוס אותו למרות שפה עדיין יהיה לך קשה להוכיח שזה באמת הוא (לפחות בתור אזרח)

בדרך כלל אם הם זורקים זה מרחוק או מגובה שגם עד שתגיע למקום שממנו הוא זרק זה ייתן לו פור של 4 דקות לברוח לך שוב..

דבר שני גם אם תתפוס אותו.. באמת באמת שלא יעשו לו כלום גם אם הוא קטין וגם אם הוא בוגר..

זה פשוט קורה כל יום.. לי לא קרה עדיין אבל אני אני מאמין שאם ייקרה לי אני פשוט אסע מישם.. אין לך פשוט מה לעשות וגם אם תתפוס אותו זה לא יהיה שווה את המרחק שרצתה בשביל לתפוס למה לא יעשו לו כלום

פורסם (נערך)

גם אם היה נשק לא שווה לצאת. עדיף לעזוב ולסיים את הסיפור באותו רגע ולשכוח מזה.

בנאדם עם נשק עלול להיגרר לקרב מיותר שעלול להסתיים סביר להניח בחיי אדם של הסוקל הלא שפוי ואז מה? רצח? הריגה? הגנה עצמית? כן הייתי בסכנה, לא הייתי? הוכחות , משפטים , עדים, דיונים, חקירות ועוד ...בסופו של דבר היה בא איזה שופט שהיה פוסק לך עבודות שירות עם כתם גדול במשטרה במקרה הטוב או , לשבת בכלא במקרה הפחות טוב. והנה אתמול שכחת מזה ברגע שנסעת מייד.

האמת שאני אפילו הייתי חושש להראות למשטרה את הסרטון- הם עוד עשויים לתת לך קנס ונקודות על שנסעת באדום ושיש סרטון.

עריכה אחרונה על ידי rafi_vk
התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

הדבר היחיד הלא ברור לי הוא מדוע התקשרת למשטרה, לדבריך,

רק כ 20 דקות לאחר שהגעת לעבודה (מה שאומר שככל הניראה לפחות

חצי שעה לאחר האירוע).

אתה טוען שכעבור כמה ק"מ אחרי שנפגעת עצרת על מנת לבדוק נזקים - מדוע

באותה הזדמנות לא חייגת למשטרה?

פורסם
הדבר היחיד הלא ברור לי הוא מדוע התקשרת למשטרה, לדבריך,

רק כ 20 דקות לאחר שהגעת לעבודה (מה שאומר שככל הניראה לפחות

חצי שעה לאחר האירוע).

אתה טוען שכעבור כמה ק"מ אחרי שנפגעת עצרת על מנת לבדוק נזקים - מדוע

באותה הזדמנות לא חייגת למשטרה?

 

כן התקשרתי בדילאיי וגם בהתחלה אמרתי אני לא אתקשר ומישהו מהעבודה אמר לי לדווח כי יכול להיות שהם עדיין ממשיכים

ואולי גם ישלחו איזה רכב של בילוש לשם , או נניח מישהו שנפגע תפס אותם ויצטרכו לגבות ממני גם עדות או משהו

באמת לא יודע למה לא התקשרתי באותו הרגע הדבר היחידי שהיה לי זה לעצור בצד ולראות אם השמשה תקינה ושהכל בסדר

פורסם

לצאת לא יעזור בשיט. מקסימום יקרה זה שתחטוף אבן לראש. ואם נניח אפילו תרדוף אחרי מי שעשה את זה תוך שנייה כל משפחתו וחבריהם יצאו לברך אותך.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...