Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, הקובץ נלקח ממשרד הרישוי.

אתה יכול להיכנס לאתר שלהם ולראות את הקובץ השלם (אני לא יכול לצרף קבצים כאן, אז לקחתי צילום של חלק מהקובץ).

Seat Leon FR Mk3 1.8TSI DSG 2015

Skoda Fabia Mk1 1.4 16v 2005 - sold

פורסם

יש משהו מעניין בהבדלים בין 16 ל17.

מעבר למידה 17 ישאיר את קוטר הגלגל אותו דבר (כמעט) בעוד שמעבר למידה 16 יקטין את הגלגל. (אני לא יודע אם זה משמעותי בכלל כי זה הפרשים קטנים)

אגב, מעניין אם כאשר קוטר הגלגל משתנה המהירות לשעה שתופיע על הצג תהיה נכונה, או שבתכלס אני יסע קצת יותר לאט ממה שיופיע (כי על אותו מספר סיבובים של הגלגל אני יסע פחות קילומטר).

 

 

הנה החישובים.

 

 

המידה הנוכחית 195/65/15

קוטר החישוק = 15*25.4 = 381 מ"מ.

גובה הדופן של הצמיג = 0.65*195 = 126.75 מ"מ.

קוטר הגלגל = 126.75*2 + 381 = 634.5 מ"מ.

 

 

205/55/16

קוטר החישוק = 16*25.4 = 406.4 מ"מ.

גובה הדופן של הצמיג = 0.55*205 = 112.75 מ"מ.

קוטר הגלגל = 112.75*2 + 406.4 = 631.9 מ"מ.

 

 

225/45/17

קוטר החישוק = 17*25.4 = 431.8 מ"מ.

גובה הדופן של הצמיג = 0.45*225 = 101.25 מ"מ.

קוטר הגלגל = 101.25*2 + 431.8 = 634.3 מ"מ.

פורסם

מבחינה דינמית וכלכלית אין שום הגיון בהחלפה שאתה רוצה, אם מראה נמצא בראש הרשימה לפחות תחפש משהו באיזור המשקל של המקורי, עדיף ב16".

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם
שלום.

רכשתי בשעה טובה גולף 1.4 (122 כ"ס) חדשה שאמורה להגיע אלי עד סוף החודש בעזרת השם.

 

 

אני ככל הנראה יחליף מהצמיג המקורי (195/65/15) לצמיג 225/45/17 שממה שהבנתי מורשה על ידי היצרן.

 

 

אשמח מאד לשמוע על המלצות לצמיג ספורטיבי עם אחיזה טובה ביבש/רטוב, ועדיף שקט.

כמו כן אני נוסע די הרבה ביום (90 ק"מ בערך) ולכן מומלץ משהו שיחזיק כמה שיותר, אבל העדיפות היא על צמיג ספורטיבי ואוחז ופחות על אורך חיים.

אופי הנסיעה הוא לא הכי רגוע, בעיקר בינערוני ולרוב על מהירות גבוהה יחסית.

 

 

התקציב שלי הוא באיזור ה700 ש"ח לצמיג. גמיש מעט אם זה שווה את ההפרש.

 

 

ממה שראיתי עד כה אלו הדגמים המומלצים למידה הזו, אשמח לשמוע המלצות מהמומחים מה כדי לקנות ביחס של תמורה/מחיר, ומה הכי מתאים לצרכים שלי.

 

 

 

  • Hankook K107
  • Goodyear F1 ASYMM 2 (ראיתי שיש תתי דגמים בזה FP,XL שאני לא מבין מה המשמעות שלהם)
  • Continental SPORTCONTACT 3/5
  • Michelin PILOT SPORT 3

 

 

 

אם יש עוד דגמים אחרים שלא רשמתי כמובן אשמח לשמוע.

 

 

תודה רבה לכולם.

 

קבלת את הרכב? אשמח להתרשמות ראשונית. גם אני שוקל את הרכב. איך הנסיעה עם הצמיג המקורי?

פורסם

הנסיעה נוחה מאד, אני מתאר לעצמי שהוא סופג פסי האטה יחסית בצורה רכה בגלל הצמיגים.

עוד לא לקחתי את האוטו לקצה.. הוא עדיין בהרצה אבל לבינתיים אני מאד מרוצה.

צריך קצת להתרגל להילוך הראשון שני וללמוד את הגיר הזה, זה מצריך הסתגלות בנסיעות מאד איטיות, אבל כשיוצאים לכביש פתוח זה תענוג.

פורסם
הנסיעה נוחה מאד, אני מתאר לעצמי שהוא סופג פסי האטה יחסית בצורה רכה בגלל הצמיגים.

עוד לא לקחתי את האוטו לקצה.. הוא עדיין בהרצה אבל לבינתיים אני מאד מרוצה.

צריך קצת להתרגל להילוך הראשון שני וללמוד את הגיר הזה, זה מצריך הסתגלות בנסיעות מאד איטיות, אבל כשיוצאים לכביש פתוח זה תענוג.

 

אתה יכול לפרט את כוונתך ב "

צריך קצת להתרגל להילוך הראשון שני וללמוד את הגיר הזה, זה מצריך הסתגלות בנסיעות מאד איטיות, אבל כשיוצאים לכביש פתוח זה תענוג" ? האם הגיר מגמגם ורועד? האם נהיגה במהירות זחילה מקרטעת ? האם זה מתנהג גרוע כמו הגיר הרובוטי בפוקוס? לא ניתן לנהוג כמו באוטומטית רגילה?



 

תודה

פורסם

אין רעידות.

יש מן השתהות קטנה כזאת כשמתחילים נסיעה, למשל כשיוצאים מרמזור.

לא נהגתי על הפוקוס. אבל זה לא בדיוק כמו אוטומטית רגילה אם נוסעים במהירות מאד איטית, קצת שונה. אני לא יודע איך להסביר, זה לא מקרטע אבל גם לא שט חלק כמו אוטומט אבל זה רק במהירות מאד איטית.

הכי טוב שתעשה נסיעת מבחן ותתרשם בעתמך.

×
×
  • תוכן חדש...