Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אספר בקצרה.

דיברתי עם סוכן הביטוח שלי על מנת לבטח רכב חדש שרכשתי על שמי.

לדבי הסוכן, בגלל שהיתה לי שלילה מנהלתית ובנוסף קיבלתי שלילה בבית המשפט (על אותה עבירה!) מבחינת הביטוח זה נחשב כ-2 שלילות שונות (?!) ולכן עלי לבטח את עצמי בפול (כי כרגע לא מצאתי הצעות לחברה שמוכנה לבטח אותי).

הגיוני ששלילה מנהלתית ושלילת בית משפט על אותה העבירה נחשבות כ-2 שלילות שונות?

פורסם

שלילה מנהלתית קיבלתי יום לאחר מכן ע"י קצין ולאחר כחצי שנה בערך היה המשפט בו קיבלתי עוד 5 חודשי שלילה בפועל.

 

חפרתי בגוגל והגעתי לאתר הבא http://car.mof.gov.il/Reports/Index?next_page=5&curr_page=4

שם נכתב:

 

מספר פסילות הרישיון שאירעו בשלוש השנים שקדמו לתאריך תחילת הפוליסה, לפי קביעת בית משפט, קצין משטרה או רשות רישוי, למעט ביטול הפסילה על ידי בית משפט, פסילה עקב כשרות רפואית לקויה ופסילות המשך אשר נבעו מאותו מקרה. מספר הפסילות ימנה לכל הנהגים הצפויים לנהוג ברכב בשל נהיגת רכב מאותו הסוג (הן אם הרכב היה בבעלות פרטית והן אם בבעלות אחרת).

 

אני לא נכלל בחלק המודגש? (פסילות המשך אשר נבעו מאותו מקרה)

כי לפי מה שהבנתי זה אמור להיחשב כפסילה אחת ולא כ-2 פסילות שונות.

פורסם

על פניו, עושה רושם שהמקרה שלך נחשב כפסילה יחידה (המשך מקרה).

אבל...הייתי ממליץ לך לפנות למשרד האוצר ולברר זאת ולא להחליט על דעתעצמך:

[TABLE]



[TR]

[TD=bgcolor: transparent, colspan: 2]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent, colspan: 2]



[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent, colspan: 2]



[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent, colspan: 2]



[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 50%, bgcolor: transparent]



[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]



[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent, colspan: 2]



[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent, colspan: 2]



[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

משרד האוצר, שוק ההון, ביטוח וחסכון
היחידה לפניות הציבור
רח' קפלן 1
ירושלים 91950
טלפון לפניות:3002
* או 12223002
בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00
מספר פקס:02-5695352



פורסם

תודה אבל לצערי הם עובדים רק עד 4 (חיים תותים יש להם שם..), אנסה מחר.

בנתיים - יש מישהו בעל ניסיון שיודע להעיד מניסיון אם אכן מדובר ב2 שלילות או שלילה אחת בלבד?

פורסם

אני אומר זאת בצורה עדינה – אל תסתמך על ניסיון או דעות של אנשיםאחרים.

זה נושא בו אתה צריך תשובה מגורם מוסמך.

הרי חברות הביטוח ידועות בנכונותן להנפיק ביטוח (כמעט) לכל אחד,ובמקרה הצורך הן פתאום "מגלות" כי המבוטח רימה/ שיקר/ לא גילה להן את כלהנתונים - לא עמד בתנאי הפוליסה, ולכן איננו זכאי לפיצוי (ויש לזה אישורמבימ"ש).

לא ממליץ לקחת את הסיכון הזה.



פורסם

אני לא מתכוון לשקר או לרמות את הביטוח ולטעון שיש לי שלילה אחת כשבפועל אצלהם זה נחשב משום מה כ-2 שלילות.

אני רק שואל אם מישהו עבר תהליך דומה ויודע למי בדיוק צריך לפנות.

 

בטלפון הפנו אותי לשלוח לממונה על הביטוח פקס ואני אקבל תשובה במקרה הטוב בעוד חודש, כשאת הביטוח אני צריך לעשות בימים הקרובים.

פורסם

עוד לא סידרו את הבאג המטומטם הזה במחשב של מאגר המידע הממשלתי (ISO)?

http://b.ynet.co.il/resources/downloads/iso_nohal.pdf

 

מה שנספר הוא מספר העבירות שגרמו לשלילת רשיון.

כלומר במקרה כמו שלך (שלילה מנהלתית ובהמשך גזר דין על אותה עבירה) נספרת שלילה אחת.

 

דבר עם הסוכן שלך שיבדוק אם ניתן לבטח אותך על סמך הנתון של שלילה בודדת בזמן שמבוצע הבירור.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

כנראה שעדיין לא סידרו את הבאג...

הסוכן לא יכול להצהיר על שלילה אחת כי המחשב של משרד הרישוי מקפיץ שיש 2 שלילות.

בכל מקרה כבר עשיתי ביטוח ועכשיו אני צריך לסדר את זה ולקבל החזר על הסכום ההזוי ששילמתי על ביטוח חובה..

פורסם

היה לי אותו מקרה לפני שנתיים.

אף אחד לא רצה לבטח, ושום סוכן לא רצה להתעסק עם זה, בסוף מצאתי צדיק אחד שדיבר עם חברת ביטוח שלחתי להם מספר מסמכים המעידים על כך שזאת אותה עברה ועשו לי ביטוח אחרי הרבה כאב ראש.

הכל תלוי בסוכן אם יש לו כוח לייצג אותך מול חברת הביטוח.

פורסם
היה לי אותו מקרה לפני שנתיים.

אף אחד לא רצה לבטח, ושום סוכן לא רצה להתעסק עם זה, בסוף מצאתי צדיק אחד שדיבר עם חברת ביטוח שלחתי להם מספר מסמכים המעידים על כך שזאת אותה עברה ועשו לי ביטוח אחרי הרבה כאב ראש.

הכל תלוי בסוכן אם יש לו כוח לייצג אותך מול חברת הביטוח.

 

איזה מסמכים שלחת? גזר דין?

×
×
  • תוכן חדש...