Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי.

המערכת המקורית במאזדה 6 2004 פשוט זוועה.

לא קראה שום דיסק לא מקורי ולא צרוב (גם בפורמט אודיו).

אז עשיתי פרויקטון כדי לשנות את כל הקונסולה המרכזית.

ושיהיה לי באוטו את כל הדברים שחסר במערכת המקורית

בלוטוס usb וכו.

מה אומרים?

10545127_10203332639670505_143475029_o.jpg

10537720_10203332787914211_1774365026_o.jpg

10550231_10203333463091090_1597010146_o.jpg

10886558_10204492584788408_1202469935_o.jpg

10876706_10204499587923482_2118319985_o.jpg

עריכה אחרונה על ידי Vitok87
פורסם (נערך)

לפי מה שאני רואה זו מערכת תואמת מקור, יכול להיות שבגלל זה הצג עדיין פועל בניגוד למוצרים אחרים אפטרמרקט.

 

ויטוק, תתחדש.

 

מה החוות דעת שלך, איך המערכת רצה / מנגנת?

 

 

נ.ב למומחי הפורום: אפשר להרכיב דאבל דין אחר בכלוב של המערכת תואמת מקור?

זאת אומרת להוציא את המכשיר ה"תואם" ולהרכיב שם מכשיר אחר (מבלי שהכפתורים הצדדיים יפעלו כמובן).

עריכה אחרונה על ידי Michael_N

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

המערכת אכן תואמת מקור.. אבל של שנת 2007.

ההבדל במערכות המקוריות הם שב2004 השעון תצוגה הוא שעון שמקבל את המידע דרך "קאן באס" שנמצע בתוך המערכת המקורית.. לעומת השינוי שב2007 השעון תצוגה בא עם הקאן באס בתוכו ומחובר ישירות לרכב.

על מנת שהשעון יעבוד בדגמי 2004 צריך לקנות שעון של 2007 ולבנות צמת חוטים.

סך השקעה של 300-400 ש"ח לחלקים והכל עובד פיקס

×
×
  • תוכן חדש...