Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6758 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתאריך 05.12.04 בדקתי רכב מסוג בלאנו שנת 98 יד ראשונה 135.000 ק"מ (במכון בדיקה המרכז בנס ציונה).

בבדיקה נמצאו הרגקטים הרגילים, צמיג משופשף, מעיכה בכנף,מצבר ישן, נזילות שמן מהמנוע והגיר.

ורעשים מהמנוע - יש צורך בבדיקת מערכת ההצתה.

לדברי הבוחן המנוע בעל בלאי יותר גבוהה מהק"מ אבל הוא בסדר ויכול לסחוב עוד הרבה.

בתאריך 08.12.04 רכשתי את הרכב. ונסעתי מנס ציונה לנהריה .

עד אתמול 20.12.04 נסעתי 834 ק"מ.אתמול הכנסתי את הרכב לטיפול 10,000 במוסך ובדיקה של חוסר במים (המוכר אמר שיש לו לפעמים בעיה והוא מוסיף פעם בשבועים קצת במכל הקטן)

בבדיקה נמצא מים במדיד שמן המנוע , לאחר פתיחת מכסה המנוע ובבדיקה של לחץ הפוך התגלה כניסה של מים למנוע - סדק בראש במנוע, המצריך החלפת ראש מנוע משופץ סה"כ 4000 ש"ח.

א. האם ניתן לתבוע את המכון בדיקה.

ב. איך הם לא ראו מים בשמן .

ג. האם הם יכולים לטעון כי הסדק נוצר לאחר הבדיקה והאם הם צודקים.

כרגע הרכב במוסך להחלפת ראש

פורסם

לצערי הרב (ולצערך) אין אפשרות להוכיח חד משמעית שבעית הראש מנוע היתה קיימת בזמן הבדיקה והמכון לא איתר אותה. בהחלט יתכן והבעיה נוצרה לאחר שרכשת הרכב.

בברכה - רפי לין

פורסם
לצערי הרב (ולצערך) אין אפשרות להוכיח חד משמעית שבעית הראש מנוע היתה קיימת בזמן הבדיקה והמכון לא איתר אותה. בהחלט יתכן והבעיה נוצרה לאחר שרכשת הרכב.

בברכה - רפי לין

רפי למיטב זכרוני תוקף הבדיקה הוא לכחודש. כאשר ואם מוצאים ריג'קטים מסוג זה שהרי הפדיחה נעשתה במכון. האם אי אפשר לתבוע ?

פורסם

לצערי הרב (ולצערך) אין אפשרות להוכיח חד משמעית שבעית הראש מנוע היתה קיימת בזמן הבדיקה והמכון לא איתר אותה. בהחלט יתכן והבעיה נוצרה לאחר שרכשת הרכב.

בברכה - רפי לין

 

רפי שלום. לדברי בעל המוסך המתקן מוסך מורשה סוזקי בחיפה הסדק בראש לא חדש.

השאלה ניא למי ניתן לפנות כבורר בנושא.

תודה שחר

פורסם

ובפעם הבאה נסח את הכותרת שלך בצורה קצת פחות נחרצת.

 

יש לך תקלה - שהמכון לא איתר , או לא יידע אותך עליה.

ייתכן שאכן רימו אותך ולבעל הרכב הייתה קומבינה במכון.

מצד שני ייתכן באותה מידה שהרכב היה תקין בזמן הבדיקה והתקלה קרתה אצלך.

ויש אפשרות גם באמצע , החל מרשלנות של המכון , דרך תקלה קטנה שהייתה ולא יוחסה לה החשיבות המתאימה - הפרטים לא מספיקים כדי לקבוע , והפנייה לכתובת לבירור קיבלת מרפי.

 

אבל לו אני הייתי בעל המכון והייתי קורא את הכותרת שלך , הייתי רץ לתבוע אותך מייד על הוצאת דיבה. אין לך (לפחות כרגע) שום הוכחה שרימו אותך בכוונה תחילה , לכן רצוי שתהיה פחות נחרץ.

 

לתשומת ליבך :idea:

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 05.12.04 בדקתי רכב מסוג בלאנו שנת 98 יד ראשונה 135.000 ק"מ (במכון בדיקה המרכז בנס ציונה).

בבדיקה נמצאו הרגקטים הרגילים, צמיג משופשף, מעיכה בכנף,מצבר ישן, נזילות שמן מהמנוע והגיר.

ורעשים מהמנוע - יש צורך בבדיקת מערכת ההצתה.

לדברי הבוחן המנוע בעל בלאי יותר גבוהה מהק"מ אבל הוא בסדר ויכול לסחוב עוד הרבה.

בתאריך 08.12.04 רכשתי את הרכב. ונסעתי מנס ציונה לנהריה .

עד אתמול 20.12.04 נסעתי 834 ק"מ.אתמול הכנסתי את הרכב לטיפול 10,000 במוסך ובדיקה של חוסר במים (המוכר אמר שיש לו לפעמים בעיה והוא מוסיף פעם בשבועים קצת במכל הקטן)

בבדיקה נמצא מים במדיד שמן המנוע , לאחר פתיחת מכסה המנוע ובבדיקה של לחץ הפוך התגלה כניסה של מים למנוע - סדק בראש במנוע, המצריך החלפת ראש מנוע משופץ סה"כ 4000 ש"ח.

א. האם ניתן לתבוע את המכון בדיקה.

ב. איך הם לא ראו מים בשמן .

ג. האם הם יכולים לטעון כי הסדק נוצר לאחר הבדיקה והאם הם צודקים.

כרגע הרכב במוסך להחלפת ראש

 

שלום,

ידוע שמנועי סוזוקי "באלנו" יש נטייה להסדק (סדקים בראש וגם בגוף המנוע)

הבודק חייב היה לבדוק את מערכת הקירור בלחץ, בדיקה זו מגלה מייד אם יש סדק במנוע, לכן ולשם כך קיים מכשיר זה !, חבר יקר , גש למכון שבדק , עליו לשאת בהוצאות התיקון, אל תתקן לפני שאתה מזמין אותו למוסך שבו רכבך נמצא ,שיראה את הסדק בעיניו לפני התיקון .

גש ללא חשש.

דוד ברזילי

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם
לצערי הרב (ולצערך) אין אפשרות להוכיח חד משמעית שבעית הראש מנוע היתה קיימת בזמן הבדיקה והמכון לא איתר אותה. בהחלט יתכן והבעיה נוצרה לאחר שרכשת הרכב.

בברכה - רפי לין

רפי , חברי הטוב , שלום,

ידוע שמכוניות באלנו "סובלות" באופן כרוני מהיווצרות סדקים במנוע (בגוף וגם בראש), לדעתי היה המכון חייב לבדוק בדיקת לחץ לתוך מערכת הקירור (בעזרת משאבה עם מנומטר צמוד), זו בדיקה שהמכון לא ביצע !!!.

יש למכון אחריות מקצועית כלפי הלקוח ועליו לשאת בהוצאות !, רפי חברי הטוב ,הלו אנו בני אדם ואנו לפעמים טועים ! ועל טעות צריך לשלם ....אני מודה שגם לי פעם זה קרה, לא עליתי על סדק בראש מנוע של באלנו... אכן טעיתי , לא בדקתי בדיקת לחץ לתוך מערכת הקירור...ומאז למדתי , כיום חובה על כל הבודקים אצלי במכון לבדוק בדיקות לחץ במערכות הקירור של "באלנו", תאמין לי רפי , שמגלים ב-30 % מהבאלנו סדקים (במודלים 98/99 ).

 

בברכת חברים

דוד ברזילי

 

באר שבע

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

×
×
  • תוכן חדש...