Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, יש לי שירוקו 2012 1.4 160 כ"ס עם 43 אלף ק"מ, באמת שכבר ב30 אלף הבנתי שהאוטו הזה עוד ישבור לי את הגב, וחשבתי להחליף להונדה סיביק לבנה מהחברה.

עכשיו מה אתם יכולים להמליץ לי ולספר לי לפני שאלך לנסיעת מבחן?

ולפני כמה ימים ראיתי באזור עפולה הונדה סיביק לבנה יפהיפיה עם פנסים שחורים באחורה וגריל שחור בקדימה, ממש לא דומה לסיביק סטנדרט. מזכירה את הטייפ R החדשה, מישהו מכיר יודע מה זה הדגם או האבזור הזה?

פורסם

מכיר גם את הדגם הזה, כמו שאמרו לפניי זה רמת גימור ספורט דיזיין.

אל תפחד לנסוע כמו שאתה נוסע ביומיום על האוטו בנסיעת מבחן, תתמקח, תשאל כל דבר גם אם אתה חושב שזה דבילי וקח הכל בעירבון מוגבל.... תחפור עד כמה שאתה יכול באינטרנט על האוטו...

פורסם

תודה רבה חברים, חשוב לי להחליף לאוטו שאני יהנה ממנו והאמת, אני חושב שאין כמו הונדה. הייתה לנו 2.4 אקורד אוטו מדהים.

אתם יודעים אולי אם יש בארץ אפשרות לגג פנורמי? ראיתי באינטרנט חבילת aero pack כמובן שלא בארץ.

פורסם

הבעיה בשירוקו פשוטו כמשמעו רכב ספורט לא נוח. המתלים קשים מדי כל אבן בדרכים מעבירה לך זרם, שלא נדבר על הדלתות הכבדות והארוכות (בעיתיות בחנייה), הגיר הדפוק שכל 20K אני מחליף לו מצמד, 2 דלתות כבר לא פרקטי בשבילי. הכוח מוצה ממזמן.

מחפש אוטו אומנם לא חזק כמו השירוקו אבל שיתן לי אמינות נוחות ואבזור עדיפה.

×
×
  • תוכן חדש...