Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

ברשותי פורד טרנזיט 88, מנוע 2L פינטו, שעבר הסבה מקורית לקראוון. הרכב כרגע בחו"ל ויגיע כנראה ארצה כשיהיה בן 30. הרכב עדין לא "רכב אספנות" אבל אני מעריך שבפורום הזה יהיה יותר קל לקבל עצות.

הרכב במצב טוב, רק 157K ק"מ, אבל אני מעונין בחלקי חילוף, מפלג (הצתה אלקטרונית והמתאם הוחלף לאחרונה) וקרבורטור משופץ.

כרגע יש משנק אוטומטי. האם ניתן להחליף למשנק ידני?

 

תודה מראש על כל עצה

פורסם

לפורד טרנזיט היה בשנים ההם מאייד מקורי של פורד שכונה VV, בעל משנק אוטומטי.

בשנים מאוחרות יותר קיבלה הטרנזיט מאייד וובר כפול, שהיה עדיף על הפורד המקורי, לכן חפש סעפת יניקה של טרנזיט מהשנים 92' ומעלה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

שלום רב !

 

יתרון , תאוצה טובה יותר, וקרבורטור בעייתי פחות מקרברטור VV', שהזכיר חברי חן פרחי

חיסרון :הסכוי להשיג סעפת יניקה וקרבורטור וויבר בארץ הוא אפסי,ולכן לא אוכל לכוון אותך היכן לחפש זאת.

המלצתי תשאר עם הקרבורטור הנוכחי, ובנוגע לשיפוץ הקרבורטור צור קשר בפרטי, או לנייד הרשום בחתימתי, וזאת ללא שום התחייבות מצידך.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה, רק שהרכב עדין בנורבגיה ולא יגיע לפני שיחגוג 30.

הבעיה עם הקרבורטור היא בעיקר בהתחלת נסיעה, כשהמנוע קר. קל להציף.

כשמתחמם, עובד בסדר, ותצרוכת דלק סבירה. 8-9 קמ לליטר.

 

משהוא יודע איפה אפשר לחפש מפלג (DISTRIBUTER)?

פורסם

מפלג אתה יכול לקחת מפורד סיירה או לקנות באיביי זה לא עולה יקר

אגב יש שם גם חדשים וגם משומשים

תתמקד באיביי אנגליה.

לגבי הקרבורטור אם יש לך VV מומלץ לעשות הסבה לוובר 32/36 dgav או

dgev זהו קרבורטור מאוד אמין שמשפר את הביצועים ואת תגובת הדוושה

על מנת להתאימו תידרש לקנות אותו עם סעפת שמותאמת לפינטו שהגיעה במקור בסיירה,סקורפיו וקפרי.

גם את הקרבורטור הזה אפשר לקנות חדש או משומש יש מלא באיביי רק

קח בחשבון שהוא לא זול ויש ביקוש די גדול.

בהצלחה. 

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם (נערך)

במקרה בשבועיים האחרוני גם אחי התישן בפורד טרנזיט שנת 85, מנוע פינטו 2.0 ...

 

אורן

עריכה אחרונה על ידי orenuchx
פורסם
תודה, רק שהרכב עדין בנורבגיה ולא יגיע לפני שיחגוג 30.

הבעיה עם הקרבורטור היא בעיקר בהתחלת נסיעה, כשהמנוע קר. קל להציף.

כשמתחמם, עובד בסדר, ותצרוכת דלק סבירה. 8-9 קמ לליטר.

 

משהוא יודע איפה אפשר לחפש מפלג (DISTRIBUTER)?

 

בעיניין מפלג תנסה אצל אדמונד קגל ברחוב שטיבל 10 בת"א

03-5614847

NIR .Y

פורסם

לחברת Accuspark יש מפלג אלקטרוני במחיר אטרקטיבי עבור פורד פינטו, תוכל להוסיף לו גם קידום הצתה דיגיטלי. יש לי נסיון טוב עם מוצריהם, ראה עוד כאן:

https://lulisml.wordpress.com/2014/10/24/%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%A8-10-%D7%A9%D7%A4%D7%95%D7%A5-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%9C%D7%91/

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

מזל טוב על הרכש החדש.

במידה ותהיה מעוניין להשתדרג לגיר 5 הילוכים יש לי גיר mt 75 ירד מטרנזיט "מודל גבוהה" בעלת מנוע פינטו גם.

המדינה אחלה ,האנשים שבה הרבה פחות:x-mas:

×
×
  • תוכן חדש...