Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב לכולם!

אחרי הגשם המגעיל שהיה באמצע השבוע, שטיפת הרכב הייתה מתבקשת.

בהמשך לשרשורים קודמים שפתחתי בהם אני עדיין בתהליכי למידה וצבירת ידע, החלטתי לשטוף את הרכב בעצמי, לעבור עליו עם ספוג של ננוסקין וליישם אוטם צבע כדי לשמור על מצבו החדש של הרכב.

אז למרות שהמגבת של Uber עדיין לא הגיעה, החלטתי שהיום זה היום.

אשתי היקרה החליטה שבא לה לעזור לי וכך הפכנו את העניין לחוויה משפחתית כשהתינוקת והסבתא (של התינוקת, לא שלי...) עומדות בצד ומסתכלות על התהליך. אז פתחתי את השרשור בעיקר בשביל לשתף על התהליך ולהבין מכם המנוסים, אם עשיתי הכל נכון ומה לשפר לפעם הבאה.

אז את הלכלוך הראשוני הורדתי עם צינור ואח"כ עברתי לשטיפה עצמה בעזרת שמפו מר ורוד של של החבר'ה הכימיקלים ובעזרת כפפת מיקרופייבר של קארפלן. מכיוון שלא היו לי דליים עם Grit Guard (מה השם של זה בעברית לעזאזל?!) שטפתי בשיטת שני הדליים בצורה חובבנית יחסית כשדלי אחד משמש למים נקיים והשני משמש לשטיפת הכפפה בין ניקוי לניקוי. לאחר שסיימנו לעבור על הרכב, שטפנו את הסבון בעזרת צינור.

עכשיו הגענו לשלב שלא היה לי מושג מה אני עושה בו ופשוט פעלתי מאינסטינקטים. לקחתי את ספוג הננוסקין שהביא לי אור היקר שליט"א, ובעזרת נוזל סיכוך ONR עברתי על כל הרכב. חייב לציין שזה אחד הדברים הכי נטולי פידבק שאי פעם עשיתי בחיים. הכוונה שאני עובר עם הספוג אבל לא יודע מה אני אמור להרגיש ואיך זה אמור להראות או אם משהו משתנה בכלל... מה זה הדבר הזה? זה רק אני?

בכל מקרה, באמצע עניין הספוג, בחלק בו אשתי עברה על הדלת איתו, היא כנראה שפשפה חזק מדי והספוג כאילו נמרח על הדלת והשאיר עליה חלק ממנו. זה הרגיש כמו דבק שלקח המון זמן להוריד ממש כמו דבק שהתייבש, אור או צ'יפופו, ידוע לכם על מקרה כזה ולמה זה קורה? יכול להיות שאשתי שפשפה לי חזק מדי? (חי חי חי).

לאחר סיום התהליך המוזר הזה שוב עברנו צינור מים ואז עברנו לייבוש בעזרת המגבות שגם אותן אור הצדיק שליט"א הביא לי להתנסות.

סיימנו עם הייבוש, עוברים לאוטם צבע. לאחר שקראתי שהאופטיסיל של אופטימום הוא בין הקלים ליישום, הוא היה הבחירה שלי ואכן הוא לא אכזב. היה ממש קל ליישם אותו, שני שפריצים על המשטח, שפריץ אחד על הפד ויאללה אודרוב. גם פה אני מניח שעשיתי משהו לא נכון כי בחלק מהחלקים נשארו לי סימנים כאלה של סימני ניגוב, אני מניח ששמתי יותר מדי חומר? היה צריך לעבור עם הפד שוב על החלקים האלה ולשפשף עד שנעלמו כל הסימנים. עוד עניין שחשוב לציין, התהליך כולו קרה החל מ-16:00 בערך, כשעדיין יש שמש וכשהרכב היה די חם, אני מניח שזה משהו שעדיף להמנע ממנו אבל לא היה לנו זמן אחר. חוץ מהתייבשות מים מהירה, יכול להיות שזה גם הקשה על יישום האוטם?

בזמן שאני "אטמתי" בחוץ, אשתי היקרה ניקתה את הדשבורד ופנים הרכב עם תרסיס של Sonax.

את הג'אנטים לא ניקיתי כי חשבתי שזה מיותר, הרי תוך שתיים-שלוש נסיעות הם שוב מתלכלכים וחוזרים למצב הנוכחי שלהם. אז למה עושים את זה?אני מפספס פה משהו?

בקיצור, אשמח לשמוע את דעת המנוסים והמומחים - מה טוב, מה לא, מה טעון שיפור, מה יש לשנות או להוסיף.

 

תודה רבה על ההקשבה!

 

(וגם מצחיקה אותי העובדה שיבוא יום ואיזה נער יעשה חיפוש בגוגל על איבוד בתולים ויגיע גם לשרשור הזה...)

 

 

 

2i74cua.jpg

 

29wppna.jpg

 

25ix2sj.jpg

 

2nlvh2d.jpg

 

65rbih.jpg

 

noddg9.jpg

פורסם

קודם כל סחתיין עלייך,תוצאה יפה מאוד.

בהתחלה שמתחילים לעבוד עם פלסטלינה אז אתה אמור להרגיש התנגדות מהפח,ולאחר כמה מעברים על אותו פנאל אתה מתחיל להרגיש שהפח נהיה יותר חלק אז זה השלב שעוברים לפאנל הבא,בגלל שהרכב שלך הוא די חדש אז לא הרגשת כל כך פידבק מהפלסטלינה(התנגדות) מכיוון שלא היו הרבה מזהמים על הצבע.

פורסם

ווקס או אוטם צבע מיישמים על רכב קר,אחרת הוא מתייבש מהר וקשה להוריד כי שקרה לך כניראה.

לגבי פלסטלינה,לפני שעושים מעבירים את היד על הפח,אם אתה מרגיש שיש כמו גרגרים צריך פלסטלינה,לאחר היישום שלה הפח צריך להיות חלק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

עכשיו הגענו לשלב שלא היה לי מושג מה אני עושה בו ופשוט פעלתי מאינסטינקטים. לקחתי את ספוג הננוסקין שהביא לי אור היקר שליט"א, ובעזרת נוזל סיכוך ONR עברתי על כל הרכב. חייב לציין שזה אחד הדברים הכי נטולי פידבק שאי פעם עשיתי בחיים.

 

- חייב לציין שזה אחד הדברים הראשונים שגם אני שמתי לב אליהם כשעבדתי לראשונה עם נאנוסקין - פידבק חלש מאד, כמעט ולא קיים לעומת פלסטלינה. כל כך לא הייתי בטוח בעצמי שהוצאתי את הפלסטלינה כדי להיות בטוח שאני באמת מוריד את הלכלוך מהרכב. עם הזמן מסתגלים

 

בכל מקרה, באמצע עניין הספוג, בחלק בו אשתי עברה על הדלת איתו, היא כנראה שפשפה חזק מדי והספוג כאילו נמרח על הדלת והשאיר עליה חלק ממנו. זה הרגיש כמו דבק שלקח המון זמן להוריד ממש כמו דבק שהתייבש

- אני עובד עם הפד של נאנוסקין (שמיועד לעבוד עם פולישר DA, אבל ידנית גם מעולה) ולא עם הספוג, אז אני לא בטוח אם אותן הוראות תופסות לספוג, אבל אני די בטוח שכן - האם זאת היתה פעם ראשונה שהספוג היה בשימוש? אם כן - האם שפשפת אותו על אחד החלונות (עם ה-ONR) במשך כ-2 דקות לפני שהתחלת לעבוד? זהו צעד שהוא מאסט, ואם לא עשית אותו, יש סיכוי טוב שזה גרם למה שתיארת. זה יכול לגרום לסווירלס וכו', אז צריך להיזהר.

 

- חייב לשאול - האם בין שלב השטיפה לשלב הנאנוסקין ייבשת את הרכב? לא בהכרח חובה, אבל כשאתה בשעה חמה, כשהפח חם, ועוד פעם ראשונה שוטף את האוטו ולוקח לך הרבה זמן יחסית, סיכוי די גבוה שמים יתייבשו לך על הצבע ואז יש לך כתמי מים שאם לא דואגים להסיר אותם הם יכולים לחלחל לתוך הצבע. חושב שראוי היה לייבש כאן את הרכב לפני הפלסטלינה.

גם פה אני מניח שעשיתי משהו לא נכון כי בחלק מהחלקים נשארו לי סימנים כאלה של סימני ניגוב, אני מניח ששמתי יותר מדי חומר?

 

- יותר מדי חומר זאת אפשרות אחת, העובדה שהפח חם בטח לא תרמה. אבל גם יש לא מעט משתמשים שמדווחים על סימני המריחה ומדווחים שלמחרת הכל נעלם, אז גם יכול להיות שהכל בסופו של דבר היה בסדר. מכל מקום, אופטי-סיל כמו שאר סילנטים שהם Wipe On Walk Away דורשים מעט מאד חומר. גם כאן, לאט לאט תצבור ניסיון.

 

- עוד משהו - באמת שכדאי להשקיע ולעבוד לא בשמש, ובטח לא כשהאוטו חם, אחרת אתה יכול לעשות נזק וחבל על העבודה הקשה.

 

את הג'אנטים לא ניקיתי כי חשבתי שזה מיותר, הרי תוך שתיים-שלוש נסיעות הם שוב מתלכלכים וחוזרים למצב הנוכחי שלהם. אז למה עושים את זה?אני מפספס פה משהו?

 

- כן, ג'אנטים מתלכלכים מהר. מצד שני, גם האוטו לא? מהתמונות נראה שבסה"כ הם עדיין במצב בסדר. תראה שאם לא תשטוף אותם כמה שבועות הם יתחילו להיראות הרבה פחות טוב, וכשהאוטו נקי אבל הג'אנטים מטונפים - זה לא נעים בעין. וכשהג'אנטים מטונפים, לוקח הרבה יותר זמן לנקות אותם, ועדיף לתחזק אותם ברמת ניקיון גבוהה כל שבוע (לדעתי) כך שהעבודה הרבה יותר קלה.

 

שורה תחתונה - האוטו נראה יפה מאד! עם הזמן מגיע הניסיון והכל יילך מהר יותר וחלק יותר.

פורסם

הפד של ננוסקין, בניגוד לפלסטלינה רגילה, לא גמיש במיוחד ובמעברים מסויימים (על פח חלק בגלל שטח מגע גדול או בקימורים של הרכב בגלל חוסר גמישות) יכול ליצור מריחה של הלכה. נקרא מארינג אאל"ט

 

צריך לעבוד עם הספוג בלי לחץ ועם הרבה סיכוך, כמה מעברים על כל אזור. התוצאה הסופית, כמו שאמרו פה, זה פח חלק לחלוטין.

 

לגבי האופטי-סיל- מומלץ לשים רק על הפד ולא עם הפח (במיוחד כשהוא חם) ולמרוח ממש ממש דק. כל עוד אתה מרגיש\ רואה שמשהו נמרח- לא להוסיף חומר. אם יצא ששמת קצת יותר מידי, 5-10 קות אחרי היישום אפשר לעבור עם מטלית מיקרופייבר ובעדינות לנגב את השאריות

 

אם אתה מרוצה מהתוצאה עם האופטיסיל ורוצה להתקדם למשהו רציני יותר (האופטיסים מחזיק 2-3 שטיפות. אחרי זה עוד יש בידינג אבל ההגנה שלו די זניחה) תקנה קולינייט 845. יותר גלוס, יותר הגנה, יותר עמידות, אבל כן דורש הסרה (די פשוטה אם עושים נכון)

 

לגבי IPA שאמרו פה- האופטיסיל מכיל ממיסים שיודעים להעביר אותו דרך חומרי הגנה קיימים (אם שמים אותו מעל וקס קיים, הוא יעבור איכשהו אל מתחת לוקס ויתחבר לצבע) אז שאריות של ידיים ושמפו לא מפריעים לו.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

בגדול אין לי מה להוסיף מעבר למה שחבר'ה פה רשמו.

הכל נכון.

כבר נאמר לגבי הפידבק מהננו שכנראה הרכב היה במצב טוב יחסית ונטול משקעים, אין סיבה אחרת, אך עדיין זה היה תהליך חיוני וטוב שלא פסחת עליו.

הסימנים השחורים? לי עוד לא קרה, אני מניח שזה שילוב של עבודה בחום/חוסר בסיכוך, אבל שטויות, יורד עם פלסטלינה :)

 

סה"כ עבודה ממש יפה, הצבע של הרכב פשוט פצצה.

 

ממליץ בחום בחום בחום, לא לעבוד יותר בחום.

כל העבודה משתבשת שהפח חם, וחבל על ההשקעה.

 

עוד משהו - Ipa, תמיד רצוי לעבור עם הנ"ל לפני יישום הגנה, מבטיח הצמדות מקסימלית של האוטם/ווקס.

 

סחטיין על אשתך אגב על העזרה והנכונות, אני בכלל רווק בגלל הרכב שלי לפי דעתי.

"יאללה בירי".

פורסם

בוקר טוב ותודה רבה לכל המגיבים.

לגבי תהליך הננוסקין - לא שפשפתי אותו על חלון למשך שתי דקות, לא ידעתי שצריך לעשות את זה... :oops:

גם לא ייבשתי את הרכב לפני שלב הננו אבל כן עבדתי עם סיכוך של ONR.

אחרי שלב הננו כן שטפתי שוב וייבשתי, תוך הקפדה שלא יישארו סימני מים לפני שלב האוטם.

יכול להיות שבאמת השתמשנו קצת לא נכון בספוג ולכן נגרמה המריחה הזו, נדע להבא לא לעבור חזק ואולי עם יותר חומר סיכוך.

תובנות לפעם הבאה -

1. לא עובדים בשמש וכשהאוטו חם! (אז מתי כן? אתם באמת קמים ב-6-7 בבוקר ביום שבת ועושים את זה?)

2. קונים IPA ועוברים על הרכב לפני תהליך האוטם - איך עושים את זה ומאיפה קונים?

3. למרות שאני ממש מבסוט ממנו, כשייגמר האופטיסיל אולי קונים משהו למתקדמים...

4. מנקים גם את הג'אנטים.

5. באמת סחטיין על אשתי שבחרה לעזור ולא לראות עוד פרק של "זגורי אימפריה" ב-VOD.

 

חייב לציין שלמרות שזו הפעם הראשונה ולמרות שהתהליך לא היה מושלם,

יש משהו מאד מספק בלהסתכל על הרכב ועל התוצאה ולדעת שעשית את זה בעצמך.

איך עכשיו שומרים על המצב הקיים?

כשיש אוטם על הרכב ניתן לשטוף אותו כרגיל או שעדיף בשיטת המטליות וה-ONR?

פורסם (נערך)

מברוק !

אני לא יודע בדיוק מה הקטע, אבל תקשיב לזה ותגיד לי אם מתפוצץ לך המוח או לו: בשישי אני חוזר מרכיבת אופניים ומגלה שאשתי 'עושה לי הפתעה' ושוטפת את הרכב שלי(!), עכשיו בואו נשים רגע בצד שהיא שוטפת את הבראבו-שלפני-שבועיים-עברה-דיטיילינג עם סבון כלים(...), העיקר הכוונה. אז אמרתי לה להפסיק (והיא ממש התבאסה), אבל אז אמרתי לה שזו הזדמנות נהדרת לשטוף יחד את הרכב שלה, ואכן שטפנו בשיטת 2 דליים עם האיבו ביחד, וזה היה ממש נחמד.

קיצר מדהים שגם אשתי נכנסה לעולם השטיפה בסופ"ש האחרון.... מה - הן מסונכרנות או משהו?

נ.ב. החלק של הבראבו שהיא הספיקה לעשות נראה כמו מליון דולר, היא השתמשה בסבון כלים מדולל ומיקרו פייבר ליישום + מיקרו פייבר לייבוש מיידי, די הופתעתי מהתוצאות...

 

בכל מקרה, שמחתי לעזור, שמח לראות את התוצאות, הרכב שלך נראה סביר - אפילו סביר+ ;)

אני אשתמש בתובנותיך בקרוב, אחרי שטיפת האיבו בשישי ראיתי מלא סימנים שנראים כמו חלודה... כבר התחלתי לאכול סרטים, אבל לאחר שיחה עם אלון בר הבנתי שזה כנראה רק לכלוך שיורד עם פלסטלינה (מסתבר שזה קורה לרכבים לבנים).

אז שאלה: אני קצת מבולבל, מה זה APC ומה זה IPA (הבנתי שהראשון מבוסס סבון השני אלכוהול? אשמח להסבר ממישהו שיודע *אהמ* צ'יפופו?), מאיפה קונים ומה הדילול המומלץ.

והיות ואני צריך אוטם צבע: אז היתה לעיל המלצה לקוליינט 845, במקביל קיבלתי המלצה למנזרנה, מה עדיף מבחינת אורך חיי הגנה (ייושם על האיבו הלבנה, הבראבו הכחולה שלי עם אופטיקואט והבנתי שלא שמים עליו דברים נוספים).

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

7 בבוקר?

פעם הייתי קם ב 5.30.:roll:

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בוקר טוב ותודה רבה לכל המגיבים.

לגבי תהליך הננוסקין - לא שפשפתי אותו על חלון למשך שתי דקות, לא ידעתי שצריך לעשות את זה... :oops:

 

בדקתי באתר של נאנוסקין - בהחלט שלב חובה עם עבור הספוג, תסתכל בלינק תחת Helpful Tips:

http://www.nanoskinusa.com/products/autoscrub-system/as-019.html

 

ממליץ לעשות את זה, אפילו שכבר עברת על הרכב פעם אחת.

תובנות לפעם הבאה -

1. לא עובדים בשמש וכשהאוטו חם! (אז מתי כן? אתם באמת קמים ב-6-7 בבוקר ביום שבת ועושים את זה?)

 

- אין לך אפשרות לשטוף אותו במקום מוצל? אין שעות במהלך היום שאיפה שהאוטו עומד האזור מוצל אפילו שאנחנו בשעות אור?

 

2. קונים IPA ועוברים על הרכב לפני תהליך האוטם - איך עושים את זה ומאיפה קונים?

 

- קצת קשה להשיג איזופרופיל אלכוהול בחנויות הרגילות, במקום זה הרוב כאן פשוט קונים אלכוהול פשוט לחיטוי (בסופר פארם או חנויות אחרות) ומדללים לקבלת תמיסה של 15% אלכוהול (חלק מדללים יותר, חלק פחות, זה הממוצע). אתה יכול להשתמש במחשבון דילול באתר הבא:

 

http://homedistiller.org/calcs/dilute

 

- חייב לציין שבמקום IPA אפשר גם להשתמש ב-Paint Cleaner, לרוב אלה מוצרי ה-Cleaner Wax או ה-All In One. הם לא רק מסירים את שכבות ההגנה הישנות ומכינים את הצבע לשכבה חדשה, הם גם מנקים את הצבע הרבה הרבה יותר טוב. כן, גם אחרי ששטפת ועשית פלסטלינה, לא תאמין כמה לכלוך עדיין יוצא מהרכב (אולי בשלך פחות כי הוא חדש :) )

 

3. למרות שאני ממש מבסוט ממנו, כשייגמר האופטיסיל אולי קונים משהו למתקדמים...

 

- גם אם העמידות של אופטיסיל לא הכי ארוכה (אין לי מושג אגב, בו ספציפית אף פעם לא השתמשתי) - זה בהחלט מוצר מצויין. ואם אתה משתמש בו רק על האוטו שלך, ייקח לך הרבה מאד זמן עד שתסיים אותו.

 

5. באמת סחטיין על אשתי שבחרה לעזור ולא לראות עוד פרק של "זגורי אימפריה" ב-VOD.

 

- :mm_yeah::mm_yeah:, באמת סחטיין על אשתך! :)

 

איך עכשיו שומרים על המצב הקיים?

כשיש אוטם על הרכב ניתן לשטוף אותו כרגיל או שעדיף בשיטת המטליות וה-ONR?

 

- תלוי במצב הצבע - אם יש בעיקר אבק קל אפשר את שיטת המטליות, ואם האוטו מלוכלך מאד אז רצוי 2 דליים. תזכור שהאוטם עוזר לך בתחזוקת הרכב אבל הוא לא פיתרון קסם - אם יום אחד חזרת וגילית שכל האוטו מפוצץ בלשלשת ציפורים, אתה תרצה לשטוף אותו קודם היטב ולהשתמש בשני הדליים.

פורסם

APC - All-Purpose Cleaners או בעברית נוזל לניקוי כללי.

אפשר לרכוש ייעודי לרכבים מחברות מוכרות כמו

http://www.meguiarsdirect.com/product/all-purpose-cleaner

 

או להסתפק בשל שופרסל
http://img.tapatalk.com/d/14/07/07/5yhehera.jpg

 

IPA -
Isopropyl alcohol
או בעברית אלכוהול רפואי (בגדול) 70% שאפשר לרכוש בכל סופר/בית מרקחת

 

 

פורסם

נ.ב. החלק של הבראבו שהיא הספיקה לעשות נראה כמו מליון דולר, היא השתמשה בסבון כלים מדולל ומיקרו פייבר ליישום + מיקרו פייבר לייבוש מיידי, די הופתעתי מהתוצאות...

- רק קח בחשבון שאם על האוטו היתה שכבת וקס או אוטם, סיכוי גבוה שהיא הוסרה או הוחלשה מאד באזורים שנשטפו עם סבון כלים וכדאי לשים שכבה חדשה.

 

אז שאלה: אני קצת מבולבל, מה זה APC ומה זה IPA (הבנתי שהראשון מבוסס סבון השני אלכוהול? אשמח להסבר ממישהו שיודע *אהמ* צ'יפופו?), מאיפה קונים ומה הדילול המומלץ.

- דילול מומלץ - בד"כ 15%. ניתן להיעזר במחשבון דילול מהאתר הבא:

 

http://homedistiller.org/calcs/dilute

 

והיות ואני צריך אוטם צבע: אז היתה לעיל המלצה לקוליינט 845, במקביל קיבלתי המלצה למנזרנה, מה עדיף מבחינת אורך חיי הגנה (ייושם על האיבו הלבנה, הבראבו הכחולה שלי עם אופטיקואט והבנתי שלא שמים עליו דברים נוספים).

 

- 845 הוא מוצר היברידי, כלומר מכיל מרכיבים טבעיים של וקס אבל גם סינתטיים כמו סילנט. מניסיון - שכבת ההגנה שהיתה הכי עמידה על הרכב שלי. אבל - בד"כ ממליצים ליישם אותו עם מכונת DA להבטיח שאתה מיישם שכבה מאד דקה כדי שלא יהיה קשה להסיר את השאריות. זה ממש לא חובה, ויש אנשים שמיישמים בצורה ידנית בהצלחה רבה, אבל רק לקחת בחשבון שכדאי לקרוא היטב קודם כי יישום לא נכון ואתה תיאבק איתו לא מעט כשתרצה להסיר.

 

- הסילנט של מנזרנה בעיניי מצויין, והוא מוצר שקל מאד ליישם.

 

בהצלחה :)

פורסם

תודה על התגובה

* על הרכב שעבר שטיפת סבון כלים היה OPTICOAT בן שבועיים, אני יכול להניח שהוא בסדר - נכון ?

* הסקתי מהתגובות לעיל שההמלצה היא לטובת IPA ולא APC (מבחינת נקיון לפני אוטם), האם זה נכון?

* היות ואין לי שום נסיון עם אוטמי צבע, האם בנעליי היית בוחר במנזרנה?

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

×
×
  • תוכן חדש...