Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

הייתי מעוניין לדעת את דעת המבינים בעניין שידוך מגבר AUDISON SR 4 לקומפוננטים MOREL HYBRID OVATION 602 + סאב FOCAL SB25

 

הייתי שמח לדעת האם חיבור שכזה הוא מומלץ או שכדאי ללכת על מגבר אחר?

פשוט נראה לי שהמגבר הנ"ל חלש מבחינת הנתונים לסט קומפוננטים והסאב.

 

אשמח לדעת כיוון שאני לפני רכישה.

פורסם

מורל הייבירד אוביישן הוא סט ישן

אתה מדבר בטח על המורל הייבירד 602 החדש.

 

ה SR4 הוא מגבר מסידרת כניסה סה"כ מגבר לא רע אבל לפי תקן CEA מספק 60RMS לערוץ

זה לא הספק אופטימלי לטעמי עבור הסטאפ הנ"ל , תתעניין על מגבר HERTZ HDP4.

פורסם

אכן מתכוון להייבריד אוביישן 602.

אשמח לדעת מחיר +/- לhdp4.

כמו כן, מדובר במגבר דיגיטלי. מה היתרונות/ חסרונות של מגבר כזה?

פורסם

המחיר נע בין 2000-2500 שח בדרך כלל תלוי איפה אתה קונה ,בכל אופן תעשה סקר שוק.

 

מדובר במגבר פול ריינג קלאס D בטכנולוגיה חדשה, מגבר קטן איכותי חסכוני ועוצמתי.

אני לא מוצא חסרונות במגבר הנ"ל ,אולי רק המחיר למרות שאני חושב שהוא בהחלט שווה את מחירו.

פורסם

הHDP4 הוא מגבר נפלא - חזק מאוד, הייתי מופתע מאוד לגלות כמה כוח אפשר לקבל מכזה מארז קטן בפעם הראשונה שראיתי אחד בפעולה.

 

הוא מגבר קלאס D פול ריינג' בטכנולוגיית מיתוג עכשווית אבל הוא גם אכן מגבר שמבצע המרת האות לדיגיטלית ומפיק מכך יתרונות של סינון רעשים וניצול מירבי של אות הכניסה אליו.

 

התמורה שתקבל ממנו לעומת הSR של אודיסון לטעמי תהיה גבוהה בהרבה.

 

היבואן של הרץ ואודיסון הינו ספונסר פורום, בנוסף לכך הוא מייבא מותג נוסף שיכול להיות מאוד מעניין עבורך - MASSIVE AUDIO

 

שווה בדיקה על סדרת הנאנו שלהם - 4 ערוצים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...